Eviten que un home salte des del balcó de la seua casa i pose fi a la seua vida

 

Agents de la Policia Nacional han evitat este dimecres a València que un home es llevara la vida, després que este es pujara a una cadira al balcó del seu habitatge, situada en una segona planta, amb la intenció de llançar-se a la via pública. Els agents van haver d’accedir al pis pel balcó, perquè l’home havia tancat la porta amb clau per a evitar que entraren i impediren que duguera a terme el seu propòsit.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Marítim, on pel que sembla una persona estaria pujada a una cadira al balcó i pretendria llançar-se.

Ràpidament els policies van acudir al lloc, comprovant que un home es trobava en el seu domicili fora de si, cridant que anava a llevar-se la vida, per la qual cosa van sol·licitar el suport d’una altra dotació policial, així com l’assistència d’un indicatiu sanitari.

Els agents van comprovar que esta persona havia tancat la porta del seu habitatge amb clau, a fi d’impedir que els agents pogueren accedir a l’interior per a evitar que duguera a terme el seu propòsit. Els policies van poder escoltar l’home després de la porta, cridant que li deixaren en pau, que volia llevar-se la vida i que no li ho anaven a impedir.

Davant tal extrem, els agents van sol·licitar la presència dels bombers, aconseguint finalment accedir al costat d’estos a l’habitatge a través del balcó, emprant per a això la cistella destinada a este efecte.

L’home, en adonar-se de l’arribada dels agents, va abaixar ràpidament les persianes, a fi d’evitar que entraren en el domicili, aconseguint els policies bloquejar-la amb les mans i accedir a l’immoble.

En eixe moment, este ciutadà va arremetre contra els agents, que van repel·lir l’agressió emprant l’escut protector, caient tots al sòl i aconseguint immobilitzar-lo a fi d’evitar que posara en perill la seua vida.

Finalment, va ser traslladat pels sanitaris fins a un centre hospitalari de la ciutat, on va quedar ingressat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.