Eviten que un home salte des del balcó de la seua casa i pose fi a la seua vida

 

Agents de la Policia Nacional han evitat este dimecres a València que un home es llevara la vida, després que este es pujara a una cadira al balcó del seu habitatge, situada en una segona planta, amb la intenció de llançar-se a la via pública. Els agents van haver d’accedir al pis pel balcó, perquè l’home havia tancat la porta amb clau per a evitar que entraren i impediren que duguera a terme el seu propòsit.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Marítim, on pel que sembla una persona estaria pujada a una cadira al balcó i pretendria llançar-se.

Ràpidament els policies van acudir al lloc, comprovant que un home es trobava en el seu domicili fora de si, cridant que anava a llevar-se la vida, per la qual cosa van sol·licitar el suport d’una altra dotació policial, així com l’assistència d’un indicatiu sanitari.

Els agents van comprovar que esta persona havia tancat la porta del seu habitatge amb clau, a fi d’impedir que els agents pogueren accedir a l’interior per a evitar que duguera a terme el seu propòsit. Els policies van poder escoltar l’home després de la porta, cridant que li deixaren en pau, que volia llevar-se la vida i que no li ho anaven a impedir.

Davant tal extrem, els agents van sol·licitar la presència dels bombers, aconseguint finalment accedir al costat d’estos a l’habitatge a través del balcó, emprant per a això la cistella destinada a este efecte.

L’home, en adonar-se de l’arribada dels agents, va abaixar ràpidament les persianes, a fi d’evitar que entraren en el domicili, aconseguint els policies bloquejar-la amb les mans i accedir a l’immoble.

En eixe moment, este ciutadà va arremetre contra els agents, que van repel·lir l’agressió emprant l’escut protector, caient tots al sòl i aconseguint immobilitzar-lo a fi d’evitar que posara en perill la seua vida.

Finalment, va ser traslladat pels sanitaris fins a un centre hospitalari de la ciutat, on va quedar ingressat.

Últimes notícies

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.