Eviten que un home salte des del balcó de la seua casa i pose fi a la seua vida

 

Agents de la Policia Nacional han evitat este dimecres a València que un home es llevara la vida, després que este es pujara a una cadira al balcó del seu habitatge, situada en una segona planta, amb la intenció de llançar-se a la via pública. Els agents van haver d’accedir al pis pel balcó, perquè l’home havia tancat la porta amb clau per a evitar que entraren i impediren que duguera a terme el seu propòsit.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Marítim, on pel que sembla una persona estaria pujada a una cadira al balcó i pretendria llançar-se.

Ràpidament els policies van acudir al lloc, comprovant que un home es trobava en el seu domicili fora de si, cridant que anava a llevar-se la vida, per la qual cosa van sol·licitar el suport d’una altra dotació policial, així com l’assistència d’un indicatiu sanitari.

Els agents van comprovar que esta persona havia tancat la porta del seu habitatge amb clau, a fi d’impedir que els agents pogueren accedir a l’interior per a evitar que duguera a terme el seu propòsit. Els policies van poder escoltar l’home després de la porta, cridant que li deixaren en pau, que volia llevar-se la vida i que no li ho anaven a impedir.

Davant tal extrem, els agents van sol·licitar la presència dels bombers, aconseguint finalment accedir al costat d’estos a l’habitatge a través del balcó, emprant per a això la cistella destinada a este efecte.

L’home, en adonar-se de l’arribada dels agents, va abaixar ràpidament les persianes, a fi d’evitar que entraren en el domicili, aconseguint els policies bloquejar-la amb les mans i accedir a l’immoble.

En eixe moment, este ciutadà va arremetre contra els agents, que van repel·lir l’agressió emprant l’escut protector, caient tots al sòl i aconseguint immobilitzar-lo a fi d’evitar que posara en perill la seua vida.

Finalment, va ser traslladat pels sanitaris fins a un centre hospitalari de la ciutat, on va quedar ingressat.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU