Eviten que un home salte des del balcó de la seua casa i pose fi a la seua vida

 

Agents de la Policia Nacional han evitat este dimecres a València que un home es llevara la vida, després que este es pujara a una cadira al balcó del seu habitatge, situada en una segona planta, amb la intenció de llançar-se a la via pública. Els agents van haver d’accedir al pis pel balcó, perquè l’home havia tancat la porta amb clau per a evitar que entraren i impediren que duguera a terme el seu propòsit.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Marítim, on pel que sembla una persona estaria pujada a una cadira al balcó i pretendria llançar-se.

Ràpidament els policies van acudir al lloc, comprovant que un home es trobava en el seu domicili fora de si, cridant que anava a llevar-se la vida, per la qual cosa van sol·licitar el suport d’una altra dotació policial, així com l’assistència d’un indicatiu sanitari.

Els agents van comprovar que esta persona havia tancat la porta del seu habitatge amb clau, a fi d’impedir que els agents pogueren accedir a l’interior per a evitar que duguera a terme el seu propòsit. Els policies van poder escoltar l’home després de la porta, cridant que li deixaren en pau, que volia llevar-se la vida i que no li ho anaven a impedir.

Davant tal extrem, els agents van sol·licitar la presència dels bombers, aconseguint finalment accedir al costat d’estos a l’habitatge a través del balcó, emprant per a això la cistella destinada a este efecte.

L’home, en adonar-se de l’arribada dels agents, va abaixar ràpidament les persianes, a fi d’evitar que entraren en el domicili, aconseguint els policies bloquejar-la amb les mans i accedir a l’immoble.

En eixe moment, este ciutadà va arremetre contra els agents, que van repel·lir l’agressió emprant l’escut protector, caient tots al sòl i aconseguint immobilitzar-lo a fi d’evitar que posara en perill la seua vida.

Finalment, va ser traslladat pels sanitaris fins a un centre hospitalari de la ciutat, on va quedar ingressat.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.