14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Eviten que un home salte des del balcó de la seua casa i pose fi a la seua vida

 

Agents de la Policia Nacional han evitat este dimecres a València que un home es llevara la vida, després que este es pujara a una cadira al balcó del seu habitatge, situada en una segona planta, amb la intenció de llançar-se a la via pública. Els agents van haver d’accedir al pis pel balcó, perquè l’home havia tancat la porta amb clau per a evitar que entraren i impediren que duguera a terme el seu propòsit.

Els fets van ocórrer ahir, al voltant de les dos i mitja de la vesprada, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Marítim, on pel que sembla una persona estaria pujada a una cadira al balcó i pretendria llançar-se.

Ràpidament els policies van acudir al lloc, comprovant que un home es trobava en el seu domicili fora de si, cridant que anava a llevar-se la vida, per la qual cosa van sol·licitar el suport d’una altra dotació policial, així com l’assistència d’un indicatiu sanitari.

Els agents van comprovar que esta persona havia tancat la porta del seu habitatge amb clau, a fi d’impedir que els agents pogueren accedir a l’interior per a evitar que duguera a terme el seu propòsit. Els policies van poder escoltar l’home després de la porta, cridant que li deixaren en pau, que volia llevar-se la vida i que no li ho anaven a impedir.

Davant tal extrem, els agents van sol·licitar la presència dels bombers, aconseguint finalment accedir al costat d’estos a l’habitatge a través del balcó, emprant per a això la cistella destinada a este efecte.

L’home, en adonar-se de l’arribada dels agents, va abaixar ràpidament les persianes, a fi d’evitar que entraren en el domicili, aconseguint els policies bloquejar-la amb les mans i accedir a l’immoble.

En eixe moment, este ciutadà va arremetre contra els agents, que van repel·lir l’agressió emprant l’escut protector, caient tots al sòl i aconseguint immobilitzar-lo a fi d’evitar que posara en perill la seua vida.

Finalment, va ser traslladat pels sanitaris fins a un centre hospitalari de la ciutat, on va quedar ingressat.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.