La salut de María José Campanario empitjora després del confrontament de Jesulín amb dos reporters

 

El 2017 ha estat un any negre per María José Campanario, els problemes de salut l’han afectat molt a causa de la seua comentada fibromiàlgia i, a més, ha tingut diversos baixons emocionals que l’han portat a internar al centre de salut mental El Serranil.

 

Després de fins a sis ingressos a l’hospital -de l’últim va rebre l’alta el passat mes de setembre- la seua situació i la seua salut torna a empitjorar a raó del tens confrontament del seu espòs amb la premsa del cor

Ha d’estar tranquil·la a causa de la seva malaltia 

La baralla de Jesús Janeiro amb dos reporters de ‘La Fábrica de la Tele’ ha acabat a la Guàrdia Civil amb una denúncia contra el dretà per una brutal agressió fora del domicili de la parella a Arcos de la Frontera. Una tensa situació que no li anirà quasi bé a Campanario perquè, segons apunten, per a la seua malaltia és de vital importància que estiga tranquil·la

 

Els últims esdeveniments han acabat amb el clima de pau i han convertit la seua vida, novament, en un ambient estressant. Així, María José s’ha ficat molt nerviosa. Després d’uns mesos tan difícils per a ella, semblava que tot anava a bon punt i pensava en nous projectes: volia tornar a estudiar i a treballar contra més aviat millor, sempre que ho permetés la seva malaltia.

 

Jesulín, denunciat per agredir a dos periodistes

 

El passat dissabte, 16 de desembre, va saltar la notícia a ‘Socialite’ de María Patiño que el dretà havia tingut un brutal confrontament amb dos periodistes que es trobaven a la porta de casa seva. 

 

Un succés que va acabar amb la càmera trencada i dos treballadors de Mediaset presentant un informe de lesions i danys en contra de Jesulín de Ubrique. Actualment, el cas està en mans de la Guàrdia Civil on van interposar la denúncia.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU