La salut de María José Campanario empitjora després del confrontament de Jesulín amb dos reporters

 

El 2017 ha estat un any negre per María José Campanario, els problemes de salut l’han afectat molt a causa de la seua comentada fibromiàlgia i, a més, ha tingut diversos baixons emocionals que l’han portat a internar al centre de salut mental El Serranil.

 

Després de fins a sis ingressos a l’hospital -de l’últim va rebre l’alta el passat mes de setembre- la seua situació i la seua salut torna a empitjorar a raó del tens confrontament del seu espòs amb la premsa del cor

Ha d’estar tranquil·la a causa de la seva malaltia 

La baralla de Jesús Janeiro amb dos reporters de ‘La Fábrica de la Tele’ ha acabat a la Guàrdia Civil amb una denúncia contra el dretà per una brutal agressió fora del domicili de la parella a Arcos de la Frontera. Una tensa situació que no li anirà quasi bé a Campanario perquè, segons apunten, per a la seua malaltia és de vital importància que estiga tranquil·la

 

Els últims esdeveniments han acabat amb el clima de pau i han convertit la seua vida, novament, en un ambient estressant. Així, María José s’ha ficat molt nerviosa. Després d’uns mesos tan difícils per a ella, semblava que tot anava a bon punt i pensava en nous projectes: volia tornar a estudiar i a treballar contra més aviat millor, sempre que ho permetés la seva malaltia.

 

Jesulín, denunciat per agredir a dos periodistes

 

El passat dissabte, 16 de desembre, va saltar la notícia a ‘Socialite’ de María Patiño que el dretà havia tingut un brutal confrontament amb dos periodistes que es trobaven a la porta de casa seva. 

 

Un succés que va acabar amb la càmera trencada i dos treballadors de Mediaset presentant un informe de lesions i danys en contra de Jesulín de Ubrique. Actualment, el cas està en mans de la Guàrdia Civil on van interposar la denúncia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.