La salut de María José Campanario empitjora després del confrontament de Jesulín amb dos reporters

 

El 2017 ha estat un any negre per María José Campanario, els problemes de salut l’han afectat molt a causa de la seua comentada fibromiàlgia i, a més, ha tingut diversos baixons emocionals que l’han portat a internar al centre de salut mental El Serranil.

 

Després de fins a sis ingressos a l’hospital -de l’últim va rebre l’alta el passat mes de setembre- la seua situació i la seua salut torna a empitjorar a raó del tens confrontament del seu espòs amb la premsa del cor

Ha d’estar tranquil·la a causa de la seva malaltia 

La baralla de Jesús Janeiro amb dos reporters de ‘La Fábrica de la Tele’ ha acabat a la Guàrdia Civil amb una denúncia contra el dretà per una brutal agressió fora del domicili de la parella a Arcos de la Frontera. Una tensa situació que no li anirà quasi bé a Campanario perquè, segons apunten, per a la seua malaltia és de vital importància que estiga tranquil·la

 

Els últims esdeveniments han acabat amb el clima de pau i han convertit la seua vida, novament, en un ambient estressant. Així, María José s’ha ficat molt nerviosa. Després d’uns mesos tan difícils per a ella, semblava que tot anava a bon punt i pensava en nous projectes: volia tornar a estudiar i a treballar contra més aviat millor, sempre que ho permetés la seva malaltia.

 

Jesulín, denunciat per agredir a dos periodistes

 

El passat dissabte, 16 de desembre, va saltar la notícia a ‘Socialite’ de María Patiño que el dretà havia tingut un brutal confrontament amb dos periodistes que es trobaven a la porta de casa seva. 

 

Un succés que va acabar amb la càmera trencada i dos treballadors de Mediaset presentant un informe de lesions i danys en contra de Jesulín de Ubrique. Actualment, el cas està en mans de la Guàrdia Civil on van interposar la denúncia.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.