La salut de María José Campanario empitjora després del confrontament de Jesulín amb dos reporters

 

El 2017 ha estat un any negre per María José Campanario, els problemes de salut l’han afectat molt a causa de la seua comentada fibromiàlgia i, a més, ha tingut diversos baixons emocionals que l’han portat a internar al centre de salut mental El Serranil.

 

Després de fins a sis ingressos a l’hospital -de l’últim va rebre l’alta el passat mes de setembre- la seua situació i la seua salut torna a empitjorar a raó del tens confrontament del seu espòs amb la premsa del cor

Anuncios

Ha d’estar tranquil·la a causa de la seva malaltia 

La baralla de Jesús Janeiro amb dos reporters de ‘La Fábrica de la Tele’ ha acabat a la Guàrdia Civil amb una denúncia contra el dretà per una brutal agressió fora del domicili de la parella a Arcos de la Frontera. Una tensa situació que no li anirà quasi bé a Campanario perquè, segons apunten, per a la seua malaltia és de vital importància que estiga tranquil·la

 

Els últims esdeveniments han acabat amb el clima de pau i han convertit la seua vida, novament, en un ambient estressant. Així, María José s’ha ficat molt nerviosa. Després d’uns mesos tan difícils per a ella, semblava que tot anava a bon punt i pensava en nous projectes: volia tornar a estudiar i a treballar contra més aviat millor, sempre que ho permetés la seva malaltia.

 

Jesulín, denunciat per agredir a dos periodistes

 

El passat dissabte, 16 de desembre, va saltar la notícia a ‘Socialite’ de María Patiño que el dretà havia tingut un brutal confrontament amb dos periodistes que es trobaven a la porta de casa seva. 

 

Un succés que va acabar amb la càmera trencada i dos treballadors de Mediaset presentant un informe de lesions i danys en contra de Jesulín de Ubrique. Actualment, el cas està en mans de la Guàrdia Civil on van interposar la denúncia.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.