La salut de María José Campanario empitjora després del confrontament de Jesulín amb dos reporters

 

El 2017 ha estat un any negre per María José Campanario, els problemes de salut l’han afectat molt a causa de la seua comentada fibromiàlgia i, a més, ha tingut diversos baixons emocionals que l’han portat a internar al centre de salut mental El Serranil.

 

Després de fins a sis ingressos a l’hospital -de l’últim va rebre l’alta el passat mes de setembre- la seua situació i la seua salut torna a empitjorar a raó del tens confrontament del seu espòs amb la premsa del cor

Ha d’estar tranquil·la a causa de la seva malaltia 

La baralla de Jesús Janeiro amb dos reporters de ‘La Fábrica de la Tele’ ha acabat a la Guàrdia Civil amb una denúncia contra el dretà per una brutal agressió fora del domicili de la parella a Arcos de la Frontera. Una tensa situació que no li anirà quasi bé a Campanario perquè, segons apunten, per a la seua malaltia és de vital importància que estiga tranquil·la

 

Els últims esdeveniments han acabat amb el clima de pau i han convertit la seua vida, novament, en un ambient estressant. Així, María José s’ha ficat molt nerviosa. Després d’uns mesos tan difícils per a ella, semblava que tot anava a bon punt i pensava en nous projectes: volia tornar a estudiar i a treballar contra més aviat millor, sempre que ho permetés la seva malaltia.

 

Jesulín, denunciat per agredir a dos periodistes

 

El passat dissabte, 16 de desembre, va saltar la notícia a ‘Socialite’ de María Patiño que el dretà havia tingut un brutal confrontament amb dos periodistes que es trobaven a la porta de casa seva. 

 

Un succés que va acabar amb la càmera trencada i dos treballadors de Mediaset presentant un informe de lesions i danys en contra de Jesulín de Ubrique. Actualment, el cas està en mans de la Guàrdia Civil on van interposar la denúncia.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.