Salven a un home de dessagnar-se i detenen als seus agressors moments després

Agents de la Policia Nacional han auxiliat a València a un home de 32 anys, d’origen marroquí, després de rebre diverses punyalades les quals sagnaven profusament. Els policies li van realitzar diverses maniobres que van aconseguir tallar-li l’hemorràgia i posteriorment van detindre als presumptes agressors, dos homes de 26 i 28 anys, d’origen marroquí i algerià respectivament.

Els fets van ocórrer el dissabte sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Transits, on pel que sembla hi havia una persona sagnant.

Immediatament els agents es van presentar en el lloc, en el qual un home amb profundes ferides per tot el cos, sol·licitava ajuda, per la qual cosa els policies van començar a realitzar-li els primers auxilis, practicant-li un embenatge d’emergència en l’axil·la amb una coneguda tècnica la ferida per a posteriorment practicar-li un torniquet amb embenatge compressiu aconseguint tallar l’hemorràgia.

A continuació li van realitzar la mateixa tècnica amb una altra de les ferides que presentava en la cara, tallant també l’hemorràgia. Una vegada que es va presentar en el lloc un indicatiu sanitari, el metge va manifestar que gràcies al torniquet l’home havia salvat la vida i que li seria retirat en el quiròfan.

Paral·lelament a l’auxili de la víctima, altres dos indicatius policials van començar les primeres perquisicions per a la localització dels agressors, observant un rastre de sang que s’introduïa en un portal i a l’interior del mateix més taques de sang que havien intentat netejar recentment, rastre que els va portar fins a un habitatge.

Els policies van trucar a la porta, obrint dos homes en un visible estat d’agitació, observant que a l’interior també hi havia restes de sang, per la qual cosa després de realitzar les indagacions pertinents van localitzar poals de fregar amb restes de sang a més de dos parells de sabatilles tacades de sang en una pila.

Finalment, els agents després de realitzar els esbrinaments oportuns, van detindre als dos homes com a presumptes autors d’una temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.