27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Salven a un home de dessagnar-se i detenen als seus agressors moments després

Agents de la Policia Nacional han auxiliat a València a un home de 32 anys, d’origen marroquí, després de rebre diverses punyalades les quals sagnaven profusament. Els policies li van realitzar diverses maniobres que van aconseguir tallar-li l’hemorràgia i posteriorment van detindre als presumptes agressors, dos homes de 26 i 28 anys, d’origen marroquí i algerià respectivament.

- Advertisement -Telegram València Diari

Els fets van ocórrer el dissabte sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Transits, on pel que sembla hi havia una persona sagnant.

Immediatament els agents es van presentar en el lloc, en el qual un home amb profundes ferides per tot el cos, sol·licitava ajuda, per la qual cosa els policies van començar a realitzar-li els primers auxilis, practicant-li un embenatge d’emergència en l’axil·la amb una coneguda tècnica la ferida per a posteriorment practicar-li un torniquet amb embenatge compressiu aconseguint tallar l’hemorràgia.

A continuació li van realitzar la mateixa tècnica amb una altra de les ferides que presentava en la cara, tallant també l’hemorràgia. Una vegada que es va presentar en el lloc un indicatiu sanitari, el metge va manifestar que gràcies al torniquet l’home havia salvat la vida i que li seria retirat en el quiròfan.

Paral·lelament a l’auxili de la víctima, altres dos indicatius policials van començar les primeres perquisicions per a la localització dels agressors, observant un rastre de sang que s’introduïa en un portal i a l’interior del mateix més taques de sang que havien intentat netejar recentment, rastre que els va portar fins a un habitatge.

Els policies van trucar a la porta, obrint dos homes en un visible estat d’agitació, observant que a l’interior també hi havia restes de sang, per la qual cosa després de realitzar les indagacions pertinents van localitzar poals de fregar amb restes de sang a més de dos parells de sabatilles tacades de sang en una pila.

Finalment, els agents després de realitzar els esbrinaments oportuns, van detindre als dos homes com a presumptes autors d’una temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.