Salven a un home de dessagnar-se i detenen als seus agressors moments després

Agents de la Policia Nacional han auxiliat a València a un home de 32 anys, d’origen marroquí, després de rebre diverses punyalades les quals sagnaven profusament. Els policies li van realitzar diverses maniobres que van aconseguir tallar-li l’hemorràgia i posteriorment van detindre als presumptes agressors, dos homes de 26 i 28 anys, d’origen marroquí i algerià respectivament.

Els fets van ocórrer el dissabte sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Transits, on pel que sembla hi havia una persona sagnant.

Immediatament els agents es van presentar en el lloc, en el qual un home amb profundes ferides per tot el cos, sol·licitava ajuda, per la qual cosa els policies van començar a realitzar-li els primers auxilis, practicant-li un embenatge d’emergència en l’axil·la amb una coneguda tècnica la ferida per a posteriorment practicar-li un torniquet amb embenatge compressiu aconseguint tallar l’hemorràgia.

A continuació li van realitzar la mateixa tècnica amb una altra de les ferides que presentava en la cara, tallant també l’hemorràgia. Una vegada que es va presentar en el lloc un indicatiu sanitari, el metge va manifestar que gràcies al torniquet l’home havia salvat la vida i que li seria retirat en el quiròfan.

Paral·lelament a l’auxili de la víctima, altres dos indicatius policials van començar les primeres perquisicions per a la localització dels agressors, observant un rastre de sang que s’introduïa en un portal i a l’interior del mateix més taques de sang que havien intentat netejar recentment, rastre que els va portar fins a un habitatge.

Els policies van trucar a la porta, obrint dos homes en un visible estat d’agitació, observant que a l’interior també hi havia restes de sang, per la qual cosa després de realitzar les indagacions pertinents van localitzar poals de fregar amb restes de sang a més de dos parells de sabatilles tacades de sang en una pila.

Finalment, els agents després de realitzar els esbrinaments oportuns, van detindre als dos homes com a presumptes autors d’una temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.