14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Salven a un home de dessagnar-se i detenen als seus agressors moments després

Agents de la Policia Nacional han auxiliat a València a un home de 32 anys, d’origen marroquí, després de rebre diverses punyalades les quals sagnaven profusament. Els policies li van realitzar diverses maniobres que van aconseguir tallar-li l’hemorràgia i posteriorment van detindre als presumptes agressors, dos homes de 26 i 28 anys, d’origen marroquí i algerià respectivament.

Els fets van ocórrer el dissabte sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Transits, on pel que sembla hi havia una persona sagnant.

Immediatament els agents es van presentar en el lloc, en el qual un home amb profundes ferides per tot el cos, sol·licitava ajuda, per la qual cosa els policies van començar a realitzar-li els primers auxilis, practicant-li un embenatge d’emergència en l’axil·la amb una coneguda tècnica la ferida per a posteriorment practicar-li un torniquet amb embenatge compressiu aconseguint tallar l’hemorràgia.

A continuació li van realitzar la mateixa tècnica amb una altra de les ferides que presentava en la cara, tallant també l’hemorràgia. Una vegada que es va presentar en el lloc un indicatiu sanitari, el metge va manifestar que gràcies al torniquet l’home havia salvat la vida i que li seria retirat en el quiròfan.

Paral·lelament a l’auxili de la víctima, altres dos indicatius policials van començar les primeres perquisicions per a la localització dels agressors, observant un rastre de sang que s’introduïa en un portal i a l’interior del mateix més taques de sang que havien intentat netejar recentment, rastre que els va portar fins a un habitatge.

Els policies van trucar a la porta, obrint dos homes en un visible estat d’agitació, observant que a l’interior també hi havia restes de sang, per la qual cosa després de realitzar les indagacions pertinents van localitzar poals de fregar amb restes de sang a més de dos parells de sabatilles tacades de sang en una pila.

Finalment, els agents després de realitzar els esbrinaments oportuns, van detindre als dos homes com a presumptes autors d’una temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.