Salven a un home de dessagnar-se i detenen als seus agressors moments després

Agents de la Policia Nacional han auxiliat a València a un home de 32 anys, d’origen marroquí, després de rebre diverses punyalades les quals sagnaven profusament. Els policies li van realitzar diverses maniobres que van aconseguir tallar-li l’hemorràgia i posteriorment van detindre als presumptes agressors, dos homes de 26 i 28 anys, d’origen marroquí i algerià respectivament.

Els fets van ocórrer el dissabte sobre les sis i mitja de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Transits, on pel que sembla hi havia una persona sagnant.

Immediatament els agents es van presentar en el lloc, en el qual un home amb profundes ferides per tot el cos, sol·licitava ajuda, per la qual cosa els policies van començar a realitzar-li els primers auxilis, practicant-li un embenatge d’emergència en l’axil·la amb una coneguda tècnica la ferida per a posteriorment practicar-li un torniquet amb embenatge compressiu aconseguint tallar l’hemorràgia.

A continuació li van realitzar la mateixa tècnica amb una altra de les ferides que presentava en la cara, tallant també l’hemorràgia. Una vegada que es va presentar en el lloc un indicatiu sanitari, el metge va manifestar que gràcies al torniquet l’home havia salvat la vida i que li seria retirat en el quiròfan.

Paral·lelament a l’auxili de la víctima, altres dos indicatius policials van començar les primeres perquisicions per a la localització dels agressors, observant un rastre de sang que s’introduïa en un portal i a l’interior del mateix més taques de sang que havien intentat netejar recentment, rastre que els va portar fins a un habitatge.

Els policies van trucar a la porta, obrint dos homes en un visible estat d’agitació, observant que a l’interior també hi havia restes de sang, per la qual cosa després de realitzar les indagacions pertinents van localitzar poals de fregar amb restes de sang a més de dos parells de sabatilles tacades de sang en una pila.

Finalment, els agents després de realitzar els esbrinaments oportuns, van detindre als dos homes com a presumptes autors d’una temptativa d’homicidi.

Últimes notícies

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.

Refugis climàtics i més coordinació a València davant l’arribada de calor extrem

El PSPV de la Diputació de València ha proposat activar un Cecopi i impulsar una xarxa de refugis climàtics i espais públics climatitzats per a protegir la població davant possibles episodis de calor extrem.

Retencions de fins a 7 km a l’A-7 per un accident a Torrent i un camió averiat a Riba-roja

Un accident sense ferits a Torrent i un camió averiat a Riba-roja de Túria en la A-7 estan provocant prop de set quilòmetres de retencions en l’àrea metropolitana de València.