7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Salven a una dona de ser atropellada per un tren de Rodalia en Xirivella

 

Un agent de la Policia Nacional ha evitat en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), que un tren de Rodalia atropellara a una dona que es trobava tirada en les vies només uns segons abans que passara el vagó.

 

Els fets han passat este divendres,cap a les 17.00 hores de la vesprada, en les proximitats de l’estació de les Alqueries d’este municipi. Els policies han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren fins a este lloc a on, pel que pareix, es trobava una persona que necessitava ajuda.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona a uns 300 metres de l’estació, tirada en les pedres confrontants a la via del tren. Ràpidament, un dels policies s’ha acostat fins a ella caminant per les vies, mentres l’altre acostava el cotxe policial fins al lloc per la part de fora.

 

Ha intentat quedar-se en les vies

Just en eixe moment, un tren de rodalia que cobria la línia València-Buñol anava cap a on estava la dona, activant els sistemes acústics i lluminosos per a evitar atropellar-la. No obstant això, esta dona, en lloc d’apartar-se, ha entrat en les vies del tren.

 

L’agent ha intentat retirar-la, encara que ella s’ha resistit i s’ha agarrat raïl. Finalment, el policia ha conseguit amb una última estirada traure-la d’allí, només pocs segons abans que el comboi passara. Immediatament els dos policies han posat a la dona en un lloc segur i han demanat assistència sanitària. La víctima ha sigut  atesa allí mateix d’alguns talls i ferides i ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a una valoració més exhaustiva.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.