Salven a una dona de ser atropellada per un tren de Rodalia en Xirivella

 

Un agent de la Policia Nacional ha evitat en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), que un tren de Rodalia atropellara a una dona que es trobava tirada en les vies només uns segons abans que passara el vagó.

 

Els fets han passat este divendres,cap a les 17.00 hores de la vesprada, en les proximitats de l’estació de les Alqueries d’este municipi. Els policies han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren fins a este lloc a on, pel que pareix, es trobava una persona que necessitava ajuda.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona a uns 300 metres de l’estació, tirada en les pedres confrontants a la via del tren. Ràpidament, un dels policies s’ha acostat fins a ella caminant per les vies, mentres l’altre acostava el cotxe policial fins al lloc per la part de fora.

 

Ha intentat quedar-se en les vies

Just en eixe moment, un tren de rodalia que cobria la línia València-Buñol anava cap a on estava la dona, activant els sistemes acústics i lluminosos per a evitar atropellar-la. No obstant això, esta dona, en lloc d’apartar-se, ha entrat en les vies del tren.

 

L’agent ha intentat retirar-la, encara que ella s’ha resistit i s’ha agarrat raïl. Finalment, el policia ha conseguit amb una última estirada traure-la d’allí, només pocs segons abans que el comboi passara. Immediatament els dos policies han posat a la dona en un lloc segur i han demanat assistència sanitària. La víctima ha sigut  atesa allí mateix d’alguns talls i ferides i ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a una valoració més exhaustiva.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.