Salven a una dona de ser atropellada per un tren de Rodalia en Xirivella

 

Un agent de la Policia Nacional ha evitat en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), que un tren de Rodalia atropellara a una dona que es trobava tirada en les vies només uns segons abans que passara el vagó.

 

Els fets han passat este divendres,cap a les 17.00 hores de la vesprada, en les proximitats de l’estació de les Alqueries d’este municipi. Els policies han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren fins a este lloc a on, pel que pareix, es trobava una persona que necessitava ajuda.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona a uns 300 metres de l’estació, tirada en les pedres confrontants a la via del tren. Ràpidament, un dels policies s’ha acostat fins a ella caminant per les vies, mentres l’altre acostava el cotxe policial fins al lloc per la part de fora.

 

Ha intentat quedar-se en les vies

Just en eixe moment, un tren de rodalia que cobria la línia València-Buñol anava cap a on estava la dona, activant els sistemes acústics i lluminosos per a evitar atropellar-la. No obstant això, esta dona, en lloc d’apartar-se, ha entrat en les vies del tren.

 

L’agent ha intentat retirar-la, encara que ella s’ha resistit i s’ha agarrat raïl. Finalment, el policia ha conseguit amb una última estirada traure-la d’allí, només pocs segons abans que el comboi passara. Immediatament els dos policies han posat a la dona en un lloc segur i han demanat assistència sanitària. La víctima ha sigut  atesa allí mateix d’alguns talls i ferides i ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a una valoració més exhaustiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.