19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Salven a una dona de ser atropellada per un tren de Rodalia en Xirivella

 

Un agent de la Policia Nacional ha evitat en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), que un tren de Rodalia atropellara a una dona que es trobava tirada en les vies només uns segons abans que passara el vagó.

 

Els fets han passat este divendres,cap a les 17.00 hores de la vesprada, en les proximitats de l’estació de les Alqueries d’este municipi. Els policies han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren fins a este lloc a on, pel que pareix, es trobava una persona que necessitava ajuda.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona a uns 300 metres de l’estació, tirada en les pedres confrontants a la via del tren. Ràpidament, un dels policies s’ha acostat fins a ella caminant per les vies, mentres l’altre acostava el cotxe policial fins al lloc per la part de fora.

 

Ha intentat quedar-se en les vies

Just en eixe moment, un tren de rodalia que cobria la línia València-Buñol anava cap a on estava la dona, activant els sistemes acústics i lluminosos per a evitar atropellar-la. No obstant això, esta dona, en lloc d’apartar-se, ha entrat en les vies del tren.

 

L’agent ha intentat retirar-la, encara que ella s’ha resistit i s’ha agarrat raïl. Finalment, el policia ha conseguit amb una última estirada traure-la d’allí, només pocs segons abans que el comboi passara. Immediatament els dos policies han posat a la dona en un lloc segur i han demanat assistència sanitària. La víctima ha sigut  atesa allí mateix d’alguns talls i ferides i ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a una valoració més exhaustiva.

Últimes notícies

Dos dones han resultat ferides per la caiguda d’un arbre a València durant el temporal de vent

Un arbre ha caigut al carrer Sant Vicent, en ple centre, i ha provocat ferides a dos dones de 75 i 57 anys, traslladades a l'Hospital General. Bombers i una unitat SVB han intervingut; el vent també ha despenjat una lona a Mestalla.

Dos dones ferides per la caiguda d’un arbre en el centre de València

El vent ha derrocat un arbre al carrer Sant Vicent i ha ferit a dos dones, traslladades a l'Hospital General de València. Els bombers han intervingut.

Foulquier se sotmet este dijous a una cirurgia artroscópica en el genoll esquerre

El lateral del València serà intervingut per artroscòpia en el genoll esquerre per a resoldre les seues molèsties. Romandrà 24 hores ingressat i no hi ha termini de baixa oficial.

Sindicats exigixen un calendari seriós per a negociar les condicions del professorat

STEPV, CSIF, CCOO i UGT titllen de 'una broma' el pla de la Conselleria i demanen una reunió urgent; no descarten noves vagues. Educació defén que obrirà una taula al març.

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.