13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Salven a una dona de ser atropellada per un tren de Rodalia en Xirivella

 

Un agent de la Policia Nacional ha evitat en la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), que un tren de Rodalia atropellara a una dona que es trobava tirada en les vies només uns segons abans que passara el vagó.

 

Els fets han passat este divendres,cap a les 17.00 hores de la vesprada, en les proximitats de l’estació de les Alqueries d’este municipi. Els policies han sigut avisats per la Sala 091 perquè es dirigiren fins a este lloc a on, pel que pareix, es trobava una persona que necessitava ajuda.

 

Una volta allí, els agents han vist a una dona a uns 300 metres de l’estació, tirada en les pedres confrontants a la via del tren. Ràpidament, un dels policies s’ha acostat fins a ella caminant per les vies, mentres l’altre acostava el cotxe policial fins al lloc per la part de fora.

 

Ha intentat quedar-se en les vies

Just en eixe moment, un tren de rodalia que cobria la línia València-Buñol anava cap a on estava la dona, activant els sistemes acústics i lluminosos per a evitar atropellar-la. No obstant això, esta dona, en lloc d’apartar-se, ha entrat en les vies del tren.

 

L’agent ha intentat retirar-la, encara que ella s’ha resistit i s’ha agarrat raïl. Finalment, el policia ha conseguit amb una última estirada traure-la d’allí, només pocs segons abans que el comboi passara. Immediatament els dos policies han posat a la dona en un lloc segur i han demanat assistència sanitària. La víctima ha sigut  atesa allí mateix d’alguns talls i ferides i ha sigut traslladada a un centre hospitalari per a una valoració més exhaustiva.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.