Detingut en Sant Vicent del Raspeig per abús sexual

El passat dia 29 de març al voltant de les 17.00 hores es va rebre telefonada informant que a l’interior de l’autobús de línia una dona podria estar patint tocaments per part d’un home d’avançada edat.

Per tal motiu, el ràpid possible, la patrulla actuant del servei de vesprada de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, formada per dos agents, es va personar en la parada d’autobusos situada al carrer Ciutat Jardí.

A l’arribada de la dotació policial la implicada va manifestar que esta persona havia procedit a realitzar-li uns certs tocaments no consentits.

La víctima va manifestar, d’igual manera, que no era la primera vegada que li ocorria esta situació amb este home i ja havia tingut dos episodis anteriors, dels quals va formular la corresponent denúncia, fins i tot tenint enregistraments de l’ocorregut.

Per tot això, els agents actuants van procedir a la detenció de l’implicat, el qual va resultar ser veí d’Alacant, no sense abans informar-lo dels motius de la seua detenció i dels drets que li assistien.

Finalment, la víctima va interposar denúncia dels fets esdevinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.