14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut en Sant Vicent del Raspeig per abús sexual

El passat dia 29 de març al voltant de les 17.00 hores es va rebre telefonada informant que a l’interior de l’autobús de línia una dona podria estar patint tocaments per part d’un home d’avançada edat.

Per tal motiu, el ràpid possible, la patrulla actuant del servei de vesprada de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, formada per dos agents, es va personar en la parada d’autobusos situada al carrer Ciutat Jardí.

A l’arribada de la dotació policial la implicada va manifestar que esta persona havia procedit a realitzar-li uns certs tocaments no consentits.

La víctima va manifestar, d’igual manera, que no era la primera vegada que li ocorria esta situació amb este home i ja havia tingut dos episodis anteriors, dels quals va formular la corresponent denúncia, fins i tot tenint enregistraments de l’ocorregut.

Per tot això, els agents actuants van procedir a la detenció de l’implicat, el qual va resultar ser veí d’Alacant, no sense abans informar-lo dels motius de la seua detenció i dels drets que li assistien.

Finalment, la víctima va interposar denúncia dels fets esdevinguts.

Últimes notícies

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.