Detingut en Sant Vicent del Raspeig per abús sexual

El passat dia 29 de març al voltant de les 17.00 hores es va rebre telefonada informant que a l’interior de l’autobús de línia una dona podria estar patint tocaments per part d’un home d’avançada edat.

Per tal motiu, el ràpid possible, la patrulla actuant del servei de vesprada de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, formada per dos agents, es va personar en la parada d’autobusos situada al carrer Ciutat Jardí.

A l’arribada de la dotació policial la implicada va manifestar que esta persona havia procedit a realitzar-li uns certs tocaments no consentits.

La víctima va manifestar, d’igual manera, que no era la primera vegada que li ocorria esta situació amb este home i ja havia tingut dos episodis anteriors, dels quals va formular la corresponent denúncia, fins i tot tenint enregistraments de l’ocorregut.

Per tot això, els agents actuants van procedir a la detenció de l’implicat, el qual va resultar ser veí d’Alacant, no sense abans informar-lo dels motius de la seua detenció i dels drets que li assistien.

Finalment, la víctima va interposar denúncia dels fets esdevinguts.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.