17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Sancionats 50 locals de joc en la primera meitat de 2021 a la Comunitat Valenciana

 

La Policia de la Generalitat va inspeccionar un total de 834 establiments de jocs i va proposar per a sanció a 50 locals durant el primer semestre de 2021, en el marc de les seues competències relacionades amb la regulació del joc i la prevenció de la ludopatia en la Comunitat Valenciana.

De les 50 denúncies tramitades, 30 van ser per infraccions en matèria de joc i 20 per incompliment de la normativa sanitària en matèria de COVID-19.

A la província de València es van realitzar un total de 507 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 30 d’estos establiments. La majoria (27) van ser sancions per incompliment de la Llei de Joc. A la província d’Alacant, per part seua, es van dur a terme un total de 238 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 11 establiments.

En este cas, només 1 local va ser proposat per a sanció per qüestions relacionades amb el joc. A la província de Castelló es van realitzar un total de 89 inspeccions, amb 8 establiments proposats per a sanció, dels quals 2 van ser multats per infraccions de la Llei de Joc.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha valorat de forma “molt positiva” les dades despreses del balanç policial, que al seu judici “evidencien el bon funcionament de la Policia de la Generalitat” i posen de manifest que “la Generalitat està aprofundint en les mesures preventives com a prioritat en la lluita contra els delictes relacionats amb el joc i la ludopatia”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.