Sancionats 50 locals de joc en la primera meitat de 2021 a la Comunitat Valenciana

 

La Policia de la Generalitat va inspeccionar un total de 834 establiments de jocs i va proposar per a sanció a 50 locals durant el primer semestre de 2021, en el marc de les seues competències relacionades amb la regulació del joc i la prevenció de la ludopatia en la Comunitat Valenciana.

De les 50 denúncies tramitades, 30 van ser per infraccions en matèria de joc i 20 per incompliment de la normativa sanitària en matèria de COVID-19.

A la província de València es van realitzar un total de 507 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 30 d’estos establiments. La majoria (27) van ser sancions per incompliment de la Llei de Joc. A la província d’Alacant, per part seua, es van dur a terme un total de 238 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 11 establiments.

En este cas, només 1 local va ser proposat per a sanció per qüestions relacionades amb el joc. A la província de Castelló es van realitzar un total de 89 inspeccions, amb 8 establiments proposats per a sanció, dels quals 2 van ser multats per infraccions de la Llei de Joc.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha valorat de forma «molt positiva» les dades despreses del balanç policial, que al seu judici «evidencien el bon funcionament de la Policia de la Generalitat» i posen de manifest que «la Generalitat està aprofundint en les mesures preventives com a prioritat en la lluita contra els delictes relacionats amb el joc i la ludopatia».

Últimes notícies

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.

Setmana amb oratge estable i pujada de temperatures màximes a la Comunitat

L’inici de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb cels rasos o poc nuvolosos, temperatures màximes a l’alça i vent fluix variable que girarà a l’est i sud a partir del migdia.

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.