Sancionats 50 locals de joc en la primera meitat de 2021 a la Comunitat Valenciana

 

La Policia de la Generalitat va inspeccionar un total de 834 establiments de jocs i va proposar per a sanció a 50 locals durant el primer semestre de 2021, en el marc de les seues competències relacionades amb la regulació del joc i la prevenció de la ludopatia en la Comunitat Valenciana.

De les 50 denúncies tramitades, 30 van ser per infraccions en matèria de joc i 20 per incompliment de la normativa sanitària en matèria de COVID-19.

A la província de València es van realitzar un total de 507 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 30 d’estos establiments. La majoria (27) van ser sancions per incompliment de la Llei de Joc. A la província d’Alacant, per part seua, es van dur a terme un total de 238 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 11 establiments.

En este cas, només 1 local va ser proposat per a sanció per qüestions relacionades amb el joc. A la província de Castelló es van realitzar un total de 89 inspeccions, amb 8 establiments proposats per a sanció, dels quals 2 van ser multats per infraccions de la Llei de Joc.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha valorat de forma «molt positiva» les dades despreses del balanç policial, que al seu judici «evidencien el bon funcionament de la Policia de la Generalitat» i posen de manifest que «la Generalitat està aprofundint en les mesures preventives com a prioritat en la lluita contra els delictes relacionats amb el joc i la ludopatia».

Últimes notícies

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.