Sancionats 50 locals de joc en la primera meitat de 2021 a la Comunitat Valenciana

 

La Policia de la Generalitat va inspeccionar un total de 834 establiments de jocs i va proposar per a sanció a 50 locals durant el primer semestre de 2021, en el marc de les seues competències relacionades amb la regulació del joc i la prevenció de la ludopatia en la Comunitat Valenciana.

De les 50 denúncies tramitades, 30 van ser per infraccions en matèria de joc i 20 per incompliment de la normativa sanitària en matèria de COVID-19.

A la província de València es van realitzar un total de 507 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 30 d’estos establiments. La majoria (27) van ser sancions per incompliment de la Llei de Joc. A la província d’Alacant, per part seua, es van dur a terme un total de 238 inspeccions, en les quals es va proposar per a sanció a 11 establiments.

En este cas, només 1 local va ser proposat per a sanció per qüestions relacionades amb el joc. A la província de Castelló es van realitzar un total de 89 inspeccions, amb 8 establiments proposats per a sanció, dels quals 2 van ser multats per infraccions de la Llei de Joc.

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha valorat de forma «molt positiva» les dades despreses del balanç policial, que al seu judici «evidencien el bon funcionament de la Policia de la Generalitat» i posen de manifest que «la Generalitat està aprofundint en les mesures preventives com a prioritat en la lluita contra els delictes relacionats amb el joc i la ludopatia».

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.