Anuncios

Càrregues policials i un ferit en València en la jornada de protestes per l’arrest de Pablo Hasél

 

La nova concentració celebrada esta setmana en València en suport al raper Pablo Hasél ha transcorregut amb incidents entre persones que han tractat de desplaçar-se del lloc de la protesta i la Policia, que ha tornat a dur a terme càrregues, que han provocat moments de tensió.

 

A partir de les 19.00 hores d’este dijous, la plaça de Sant Agustí de València ha començat a omplir-se de persones congregades per a mostrar el seu suport al raper detingut i expressar el rebuig davant les càrregues policials ocorregudes en diferents ciutats espanyoles.

 

Després de la lectura d’un manifest, s’han viscut moments de tensió quan alguns dels participants en la concentració han intentat eixir de la plaça encapçalats per una pancarta, moment en què els policies han intervingut per a frenar el seu avanç i han carregat contra estes persones, per a després formar un cordó policial que evitarà que la protesta s’estenguera pels carrers limítrofs.

 

Un ferit i 8 detinguts

Un grup de persones ha tractat de desplaçar-se cap als carrers pròxims al MuVIM, a on han tirat un contenidor de vidre i han llançat botelles als policies. Alguns d’ells s’han dispersat mentres que uns altres han sigut parats i col·locats contra una paret pels agents.

 

També s’han produït incidents quan els participants han arribat al carrer Sant Vicent, i els policies han carregat de nou contra algunes persones. Alguns manifestants han espentat contenidors enmig del carrer. 

 

En este punt, s’han viscut alguns dels moments més complicats, amb uns quants intents dels manifestants de sobrepassar el cordó policial, i s’ha pogut vore a una persona ferida al cap. Tots els comerços essencials han tancat abans d’hora, amb el que la gent que estava comprant allí en un gran supermercat ha hagut de quedar-se dins del local.

 

Passades les nou de la nit, els participants s’han dispersat dels carrers del centre. La Delegació de Govern en la Comunitat Valenciana ha confirmat la detenció de huit persones i almenys un ferit

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.