Un sensesostre retorna una cartera amb mil euros que va perdre un veí de Vinaròs

 

Un sensesostre ha retornat a Amposta (Catalunya) una cartera perduda amb 1.000 euros i el propietari dels quals és un ciutadà belga resident a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, que el vol localitzar per a agrair-li el gest, informa el consistori d’Amposta.

  

Dissabte passat un sensesostre d’Amposta va trobar una cartera perduda amb 1.000 euros en efectiu i documentació en el seu interior, i la va entregar a la cambrera d’un establiment de la ciutat perquè la fera arribar a la Policia Local i es poguera localitzar al seu propietari per a retornar-li-la.

  

Ara, tant ell com els agents de la Policia volen trobar al sensesostre per a agrair-li la devolució. «Accions com la realitzada per aquest senyor són l’exemple del que hauria de ser l’essència de la nostra societat», subratlla un comunicat de la Policia Local.

 

Busquen el sensesostre que va tornar la cartera a Amposta

 

Els fets van passar durant el passat dissabte 22 de setembre a la nit, quan una cambrera d’un local d’oci d’Amposta va rebre de les mans d’un sensesostre una cartera perduda amb 1.000 euros al seu interior. Després d’aquest acte honest, l’home va desaparèixer i la dona va entregar la cartera a la Policia Local d’Amposta, perquè aquests buscaren el propietari.

 

Així doncs, la policia de la ciutat ebrenca va trobar a l’home que havia perdut la cartera, un home de nacionalitat belga i resident a Vinaròs. Per aquest motiu, el cos policial d’Amposta està buscant al sensesostre que va fer aquest gest fent una campanya a través de les xarxes socials, ja que és una acció exemplar en l’essència de la nostra societat. A més, el propietari de la cartera perduda vol traslladar-li personalment el seu més sincer agraïment.

 

 

 

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.