Un sensesostre retorna una cartera amb mil euros que va perdre un veí de Vinaròs

 

Un sensesostre ha retornat a Amposta (Catalunya) una cartera perduda amb 1.000 euros i el propietari dels quals és un ciutadà belga resident a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, que el vol localitzar per a agrair-li el gest, informa el consistori d’Amposta.

  

Dissabte passat un sensesostre d’Amposta va trobar una cartera perduda amb 1.000 euros en efectiu i documentació en el seu interior, i la va entregar a la cambrera d’un establiment de la ciutat perquè la fera arribar a la Policia Local i es poguera localitzar al seu propietari per a retornar-li-la.

  

Ara, tant ell com els agents de la Policia volen trobar al sensesostre per a agrair-li la devolució. «Accions com la realitzada per aquest senyor són l’exemple del que hauria de ser l’essència de la nostra societat», subratlla un comunicat de la Policia Local.

 

Busquen el sensesostre que va tornar la cartera a Amposta

 

Els fets van passar durant el passat dissabte 22 de setembre a la nit, quan una cambrera d’un local d’oci d’Amposta va rebre de les mans d’un sensesostre una cartera perduda amb 1.000 euros al seu interior. Després d’aquest acte honest, l’home va desaparèixer i la dona va entregar la cartera a la Policia Local d’Amposta, perquè aquests buscaren el propietari.

 

Així doncs, la policia de la ciutat ebrenca va trobar a l’home que havia perdut la cartera, un home de nacionalitat belga i resident a Vinaròs. Per aquest motiu, el cos policial d’Amposta està buscant al sensesostre que va fer aquest gest fent una campanya a través de les xarxes socials, ja que és una acció exemplar en l’essència de la nostra societat. A més, el propietari de la cartera perduda vol traslladar-li personalment el seu més sincer agraïment.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.

Més de 105.000 persones reben en la Comunitat Valenciana la vacuna del papil·loma humà en 2025

La Conselleria de Sanitat va administrar 105.126 dosi de la vacuna enfront del virus del papil·loma humà en 2025 i va consolidar la pauta d'una sola dosi en la Comunitat Valenciana.

La Diputació de València repara les 72 depuradores danyades per la dana a la província

La Diputació de València ha finalitzat la reparació de les 72 depuradores afectades per la dana, amb obres executades per Egevasa i un cost pròxim als 20 milions d'euros.

El jutjat de la DANA nega a Pradas la transcripció de la seua declaració i de l’acarament

El jutjat que investiga la gestió de la DANA de 2024 rebutja entregar a la exconsellera de Justícia Salomé Pradas la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb el seu excap de gabinet.

Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia

La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.