Un sensesostre retorna una cartera amb mil euros que va perdre un veí de Vinaròs

 

Un sensesostre ha retornat a Amposta (Catalunya) una cartera perduda amb 1.000 euros i el propietari dels quals és un ciutadà belga resident a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, que el vol localitzar per a agrair-li el gest, informa el consistori d’Amposta.

  

Dissabte passat un sensesostre d’Amposta va trobar una cartera perduda amb 1.000 euros en efectiu i documentació en el seu interior, i la va entregar a la cambrera d’un establiment de la ciutat perquè la fera arribar a la Policia Local i es poguera localitzar al seu propietari per a retornar-li-la.

  

Ara, tant ell com els agents de la Policia volen trobar al sensesostre per a agrair-li la devolució. «Accions com la realitzada per aquest senyor són l’exemple del que hauria de ser l’essència de la nostra societat», subratlla un comunicat de la Policia Local.

 

Busquen el sensesostre que va tornar la cartera a Amposta

 

Els fets van passar durant el passat dissabte 22 de setembre a la nit, quan una cambrera d’un local d’oci d’Amposta va rebre de les mans d’un sensesostre una cartera perduda amb 1.000 euros al seu interior. Després d’aquest acte honest, l’home va desaparèixer i la dona va entregar la cartera a la Policia Local d’Amposta, perquè aquests buscaren el propietari.

 

Així doncs, la policia de la ciutat ebrenca va trobar a l’home que havia perdut la cartera, un home de nacionalitat belga i resident a Vinaròs. Per aquest motiu, el cos policial d’Amposta està buscant al sensesostre que va fer aquest gest fent una campanya a través de les xarxes socials, ja que és una acció exemplar en l’essència de la nostra societat. A més, el propietari de la cartera perduda vol traslladar-li personalment el seu més sincer agraïment.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles