Un sensesostre retorna una cartera amb mil euros que va perdre un veí de Vinaròs

 

Un sensesostre ha retornat a Amposta (Catalunya) una cartera perduda amb 1.000 euros i el propietari dels quals és un ciutadà belga resident a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, que el vol localitzar per a agrair-li el gest, informa el consistori d’Amposta.

  

Dissabte passat un sensesostre d’Amposta va trobar una cartera perduda amb 1.000 euros en efectiu i documentació en el seu interior, i la va entregar a la cambrera d’un establiment de la ciutat perquè la fera arribar a la Policia Local i es poguera localitzar al seu propietari per a retornar-li-la.

  

Ara, tant ell com els agents de la Policia volen trobar al sensesostre per a agrair-li la devolució. «Accions com la realitzada per aquest senyor són l’exemple del que hauria de ser l’essència de la nostra societat», subratlla un comunicat de la Policia Local.

 

Busquen el sensesostre que va tornar la cartera a Amposta

 

Els fets van passar durant el passat dissabte 22 de setembre a la nit, quan una cambrera d’un local d’oci d’Amposta va rebre de les mans d’un sensesostre una cartera perduda amb 1.000 euros al seu interior. Després d’aquest acte honest, l’home va desaparèixer i la dona va entregar la cartera a la Policia Local d’Amposta, perquè aquests buscaren el propietari.

 

Així doncs, la policia de la ciutat ebrenca va trobar a l’home que havia perdut la cartera, un home de nacionalitat belga i resident a Vinaròs. Per aquest motiu, el cos policial d’Amposta està buscant al sensesostre que va fer aquest gest fent una campanya a través de les xarxes socials, ja que és una acció exemplar en l’essència de la nostra societat. A més, el propietari de la cartera perduda vol traslladar-li personalment el seu més sincer agraïment.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.