Un sensesostre retorna una cartera amb mil euros que va perdre un veí de Vinaròs

 

Un sensesostre ha retornat a Amposta (Catalunya) una cartera perduda amb 1.000 euros i el propietari dels quals és un ciutadà belga resident a Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat, que el vol localitzar per a agrair-li el gest, informa el consistori d’Amposta.

  

Dissabte passat un sensesostre d’Amposta va trobar una cartera perduda amb 1.000 euros en efectiu i documentació en el seu interior, i la va entregar a la cambrera d’un establiment de la ciutat perquè la fera arribar a la Policia Local i es poguera localitzar al seu propietari per a retornar-li-la.

  

Ara, tant ell com els agents de la Policia volen trobar al sensesostre per a agrair-li la devolució. «Accions com la realitzada per aquest senyor són l’exemple del que hauria de ser l’essència de la nostra societat», subratlla un comunicat de la Policia Local.

 

Busquen el sensesostre que va tornar la cartera a Amposta

 

Els fets van passar durant el passat dissabte 22 de setembre a la nit, quan una cambrera d’un local d’oci d’Amposta va rebre de les mans d’un sensesostre una cartera perduda amb 1.000 euros al seu interior. Després d’aquest acte honest, l’home va desaparèixer i la dona va entregar la cartera a la Policia Local d’Amposta, perquè aquests buscaren el propietari.

 

Així doncs, la policia de la ciutat ebrenca va trobar a l’home que havia perdut la cartera, un home de nacionalitat belga i resident a Vinaròs. Per aquest motiu, el cos policial d’Amposta està buscant al sensesostre que va fer aquest gest fent una campanya a través de les xarxes socials, ja que és una acció exemplar en l’essència de la nostra societat. A més, el propietari de la cartera perduda vol traslladar-li personalment el seu més sincer agraïment.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.