“No m’aportes res”, la sentència de Kiko Rivera a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja està molt afectada perquè el seu cosí Kiko Rivera li ha deixat de seguir en les xarxes socials, perquè tenien una relació quasi de germans.

Este conflicte va començar a partir que Kiko Rivera acusara la seua mare, Isabel Pantoja, d’ocultar-li moltes coses sobre l’herència del seu pare i d’aprofitar-se d’ell per a signar uns certs documents, en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’.

Kiko Rivera ha assegurat, després d’entrar per telèfon en ‘Sálvame‘, que “s’ha sentit només en el seu conflicte, perquè la seua cosina no ha volgut veure els documents que té en el seu poder contra la seua mare”.
El DJ ha deixat clar que ha deixat de seguir a Anabel, perquè “Deixe de seguir a la meua cosina perquè no m’aporta res Per a què seguir a algú que no m’interessa res del que pose?”

A més, Kiko ha sentenciat, “si algú no vol escoltar la meua veritat, doncs llavors per a què tindre-la al costat».

 

Anabel Pantoja abandona el plató de ‘Sálvame’

 

En un moment donat, Anabel va abandonar el plató i llavors el seu cosí va aprofitar per a dir que “Ella està així perquè el seu cosí li ha deixat de seguir, jo estic mal perquè tinc una disputa amb la meua mare i amb la meua família quasi sencera, no es pot comparar”.

“El que cal fer és escoltar les veritats i la meua cosina s’ha negat, per això l’he apartada”, insistia Kiko Rivera, encara que confia a poder arreglar-ho amb la seua cosina i és que creu que, encara que diu que no, s’ha posicionat: “Em dol tindre proves i que no vulga veure-ho”.

Al cap de pocs minuts, Anabel tornava a plató i Kiko li deia a la seua cosina directament les mateixes paraules, deixant clar que això de deixar el plató és de “covards”.

Kiko Rivera apuntava que, a vegades, en la vida cal posicionar-se però Anabel, cansada, li deia: “És la guerra teua amb la teua mare, no la meua”; “doncs llavors que entenga que no la parle”, responia ell.

Últimes notícies

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.