“No m’aportes res”, la sentència de Kiko Rivera a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja està molt afectada perquè el seu cosí Kiko Rivera li ha deixat de seguir en les xarxes socials, perquè tenien una relació quasi de germans.

Este conflicte va començar a partir que Kiko Rivera acusara la seua mare, Isabel Pantoja, d’ocultar-li moltes coses sobre l’herència del seu pare i d’aprofitar-se d’ell per a signar uns certs documents, en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’.

Kiko Rivera ha assegurat, després d’entrar per telèfon en ‘Sálvame‘, que “s’ha sentit només en el seu conflicte, perquè la seua cosina no ha volgut veure els documents que té en el seu poder contra la seua mare”.
El DJ ha deixat clar que ha deixat de seguir a Anabel, perquè “Deixe de seguir a la meua cosina perquè no m’aporta res Per a què seguir a algú que no m’interessa res del que pose?”

A més, Kiko ha sentenciat, “si algú no vol escoltar la meua veritat, doncs llavors per a què tindre-la al costat”.

 

Anabel Pantoja abandona el plató de ‘Sálvame’

 

En un moment donat, Anabel va abandonar el plató i llavors el seu cosí va aprofitar per a dir que “Ella està així perquè el seu cosí li ha deixat de seguir, jo estic mal perquè tinc una disputa amb la meua mare i amb la meua família quasi sencera, no es pot comparar”.

“El que cal fer és escoltar les veritats i la meua cosina s’ha negat, per això l’he apartada”, insistia Kiko Rivera, encara que confia a poder arreglar-ho amb la seua cosina i és que creu que, encara que diu que no, s’ha posicionat: “Em dol tindre proves i que no vulga veure-ho”.

Al cap de pocs minuts, Anabel tornava a plató i Kiko li deia a la seua cosina directament les mateixes paraules, deixant clar que això de deixar el plató és de “covards”.

Kiko Rivera apuntava que, a vegades, en la vida cal posicionar-se però Anabel, cansada, li deia: “És la guerra teua amb la teua mare, no la meua”; “doncs llavors que entenga que no la parle”, responia ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.