“No m’aportes res”, la sentència de Kiko Rivera a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja està molt afectada perquè el seu cosí Kiko Rivera li ha deixat de seguir en les xarxes socials, perquè tenien una relació quasi de germans.

Este conflicte va començar a partir que Kiko Rivera acusara la seua mare, Isabel Pantoja, d’ocultar-li moltes coses sobre l’herència del seu pare i d’aprofitar-se d’ell per a signar uns certs documents, en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’.

Kiko Rivera ha assegurat, després d’entrar per telèfon en ‘Sálvame‘, que “s’ha sentit només en el seu conflicte, perquè la seua cosina no ha volgut veure els documents que té en el seu poder contra la seua mare”.
El DJ ha deixat clar que ha deixat de seguir a Anabel, perquè “Deixe de seguir a la meua cosina perquè no m’aporta res Per a què seguir a algú que no m’interessa res del que pose?”

A més, Kiko ha sentenciat, “si algú no vol escoltar la meua veritat, doncs llavors per a què tindre-la al costat».

 

Anabel Pantoja abandona el plató de ‘Sálvame’

 

En un moment donat, Anabel va abandonar el plató i llavors el seu cosí va aprofitar per a dir que “Ella està així perquè el seu cosí li ha deixat de seguir, jo estic mal perquè tinc una disputa amb la meua mare i amb la meua família quasi sencera, no es pot comparar”.

“El que cal fer és escoltar les veritats i la meua cosina s’ha negat, per això l’he apartada”, insistia Kiko Rivera, encara que confia a poder arreglar-ho amb la seua cosina i és que creu que, encara que diu que no, s’ha posicionat: “Em dol tindre proves i que no vulga veure-ho”.

Al cap de pocs minuts, Anabel tornava a plató i Kiko li deia a la seua cosina directament les mateixes paraules, deixant clar que això de deixar el plató és de “covards”.

Kiko Rivera apuntava que, a vegades, en la vida cal posicionar-se però Anabel, cansada, li deia: “És la guerra teua amb la teua mare, no la meua”; “doncs llavors que entenga que no la parle”, responia ell.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.