“No m’aportes res”, la sentència de Kiko Rivera a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja està molt afectada perquè el seu cosí Kiko Rivera li ha deixat de seguir en les xarxes socials, perquè tenien una relació quasi de germans.

Este conflicte va començar a partir que Kiko Rivera acusara la seua mare, Isabel Pantoja, d’ocultar-li moltes coses sobre l’herència del seu pare i d’aprofitar-se d’ell per a signar uns certs documents, en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’.

Kiko Rivera ha assegurat, després d’entrar per telèfon en ‘Sálvame‘, que “s’ha sentit només en el seu conflicte, perquè la seua cosina no ha volgut veure els documents que té en el seu poder contra la seua mare”.
El DJ ha deixat clar que ha deixat de seguir a Anabel, perquè “Deixe de seguir a la meua cosina perquè no m’aporta res Per a què seguir a algú que no m’interessa res del que pose?”

A més, Kiko ha sentenciat, “si algú no vol escoltar la meua veritat, doncs llavors per a què tindre-la al costat».

 

Anabel Pantoja abandona el plató de ‘Sálvame’

 

En un moment donat, Anabel va abandonar el plató i llavors el seu cosí va aprofitar per a dir que “Ella està així perquè el seu cosí li ha deixat de seguir, jo estic mal perquè tinc una disputa amb la meua mare i amb la meua família quasi sencera, no es pot comparar”.

“El que cal fer és escoltar les veritats i la meua cosina s’ha negat, per això l’he apartada”, insistia Kiko Rivera, encara que confia a poder arreglar-ho amb la seua cosina i és que creu que, encara que diu que no, s’ha posicionat: “Em dol tindre proves i que no vulga veure-ho”.

Al cap de pocs minuts, Anabel tornava a plató i Kiko li deia a la seua cosina directament les mateixes paraules, deixant clar que això de deixar el plató és de “covards”.

Kiko Rivera apuntava que, a vegades, en la vida cal posicionar-se però Anabel, cansada, li deia: “És la guerra teua amb la teua mare, no la meua”; “doncs llavors que entenga que no la parle”, responia ell.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.