“No m’aportes res”, la sentència de Kiko Rivera a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja està molt afectada perquè el seu cosí Kiko Rivera li ha deixat de seguir en les xarxes socials, perquè tenien una relació quasi de germans.

Este conflicte va començar a partir que Kiko Rivera acusara la seua mare, Isabel Pantoja, d’ocultar-li moltes coses sobre l’herència del seu pare i d’aprofitar-se d’ell per a signar uns certs documents, en el programa ‘Cantora, la herencia envenenada’.

Kiko Rivera ha assegurat, després d’entrar per telèfon en ‘Sálvame‘, que “s’ha sentit només en el seu conflicte, perquè la seua cosina no ha volgut veure els documents que té en el seu poder contra la seua mare”.
El DJ ha deixat clar que ha deixat de seguir a Anabel, perquè “Deixe de seguir a la meua cosina perquè no m’aporta res Per a què seguir a algú que no m’interessa res del que pose?”

A més, Kiko ha sentenciat, “si algú no vol escoltar la meua veritat, doncs llavors per a què tindre-la al costat».

 

Anabel Pantoja abandona el plató de ‘Sálvame’

 

En un moment donat, Anabel va abandonar el plató i llavors el seu cosí va aprofitar per a dir que “Ella està així perquè el seu cosí li ha deixat de seguir, jo estic mal perquè tinc una disputa amb la meua mare i amb la meua família quasi sencera, no es pot comparar”.

“El que cal fer és escoltar les veritats i la meua cosina s’ha negat, per això l’he apartada”, insistia Kiko Rivera, encara que confia a poder arreglar-ho amb la seua cosina i és que creu que, encara que diu que no, s’ha posicionat: “Em dol tindre proves i que no vulga veure-ho”.

Al cap de pocs minuts, Anabel tornava a plató i Kiko li deia a la seua cosina directament les mateixes paraules, deixant clar que això de deixar el plató és de “covards”.

Kiko Rivera apuntava que, a vegades, en la vida cal posicionar-se però Anabel, cansada, li deia: “És la guerra teua amb la teua mare, no la meua”; “doncs llavors que entenga que no la parle”, responia ell.

Últimes notícies

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.