Dos simulacions de delicte per a cobrar la indemnització de l’assegurança

 

 

La Guàrdia Civil ha esclarit dos delictes de simulació de delicte a la Vila Joiosa. Els presumptes autors són un home de 24 anys que va fingir haver sigut víctima d’un robatori amb força, pel qual li van sostraure 7.100 euros; i una dona de 60 anys que va denunciar haver patit un robatori amb violència, i posteriorment va tractar d’estafar a la seua assegurança.

A la fi de juny, les patrulles del servei de prevenció de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa van ser alertades per la comissió d’un presumpte delicte de robatori amb força en interior de vehicle d’una empresa de repartiment de mercaderies, que presentava trencament del cristall de la porta.

El perjudicat va interposar la corresponent denúncia, en la qual va manifestar que l’autor s’havia emportat una bossa amb la quantitat de 7.100 euros, equivalent a la recaptació de dos setmanes.

Els investigadors, ja amb les primeres perquisicions, van determinar l’existència de nombroses incongruències, per la qual cosa van citar de nou al denunciant, qui en veure’s descobert va confessar haver simulat i recreat el delicte de robatori.

Este home de 24 anys va acabar detingut i lloc en llibertat a espera de judici.

 

Denúncia farsa

Així mateix, la setmana passada, una veïna de la Vila Joiosa de 60 anys, va presentar denúncia com a víctima d’un delicte de robatori amb violència pel qual un home li havia donat una estirada de la bossa que contenia 1.400 euros en efectiu.

Igual que en el cas anterior, es van realitzar les gestions oportunes que van culminar amb la investigació d’esta dona com a presumpta autora del delicte de simulació de delicte i un delicte d’estafa en grau de temptativa, ja que havia donat part a la companyia asseguradora per a cobrar la indemnització pertinent.

 

Detenció cinc persones

 

Enguany, s’ha procedit a la detenció de 5 persones per fets similars en la localitat de la Vila Joiosa. Es recorda als ciutadans que quan presenten una denúncia tenen l’obligació de dir la veritat, i que tots fets seran investigats. Si es determinara la seua falsedat, el denunciant pot acabar detingut, i en cas de ser condemnats, castigats amb multa de sis a dotze mesos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.

La mare de Marta Calvo promet no parar fins a estendre la presó permanent revisable a l’ocultació d’un cadàver

Marisol Burón ha lamentat que el Congrés vaja a rebutjar la proposta per a castigar amb presó permanent revisable als assassins que oculten el cos i ha promés seguir fins a canviar el Codi Penal.

El Congrés rebutjarà ampliar la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El PP va proposar estendre esta pena als qui facen desaparéixer el cos o no informen del parador i endurir-la per a reincidents; la majoria ja ha anunciat el seu rebuig. Vox i UPN van donar suport a la mesura; familiars de víctimes, com la mare de Marta Calvo, van reclamar canvis.