Dos simulacions de delicte per a cobrar la indemnització de l’assegurança

 

 

La Guàrdia Civil ha esclarit dos delictes de simulació de delicte a la Vila Joiosa. Els presumptes autors són un home de 24 anys que va fingir haver sigut víctima d’un robatori amb força, pel qual li van sostraure 7.100 euros; i una dona de 60 anys que va denunciar haver patit un robatori amb violència, i posteriorment va tractar d’estafar a la seua assegurança.

A la fi de juny, les patrulles del servei de prevenció de seguretat ciutadana de la Guàrdia Civil de la Vila Joiosa van ser alertades per la comissió d’un presumpte delicte de robatori amb força en interior de vehicle d’una empresa de repartiment de mercaderies, que presentava trencament del cristall de la porta.

El perjudicat va interposar la corresponent denúncia, en la qual va manifestar que l’autor s’havia emportat una bossa amb la quantitat de 7.100 euros, equivalent a la recaptació de dos setmanes.

Els investigadors, ja amb les primeres perquisicions, van determinar l’existència de nombroses incongruències, per la qual cosa van citar de nou al denunciant, qui en veure’s descobert va confessar haver simulat i recreat el delicte de robatori.

Este home de 24 anys va acabar detingut i lloc en llibertat a espera de judici.

 

Denúncia farsa

Així mateix, la setmana passada, una veïna de la Vila Joiosa de 60 anys, va presentar denúncia com a víctima d’un delicte de robatori amb violència pel qual un home li havia donat una estirada de la bossa que contenia 1.400 euros en efectiu.

Igual que en el cas anterior, es van realitzar les gestions oportunes que van culminar amb la investigació d’esta dona com a presumpta autora del delicte de simulació de delicte i un delicte d’estafa en grau de temptativa, ja que havia donat part a la companyia asseguradora per a cobrar la indemnització pertinent.

 

Detenció cinc persones

 

Enguany, s’ha procedit a la detenció de 5 persones per fets similars en la localitat de la Vila Joiosa. Es recorda als ciutadans que quan presenten una denúncia tenen l’obligació de dir la veritat, i que tots fets seran investigats. Si es determinara la seua falsedat, el denunciant pot acabar detingut, i en cas de ser condemnats, castigats amb multa de sis a dotze mesos.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.