9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

S’incendia un autobús en la CV-35 a l’altura de Paterna

Imatge de l'autobús cremat

Imatge de l’autobús cremat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Ahir a la vesprada un autobús es va incendiar fins a quedar quasi calcinat en la CV-35 a l’altura de Paterna, a l’Horta Oest. Es desconeixen les causes d’aquest incendi originat en la pista d’Ademús, en direcció a Llíria. No s’han hagut de lamentar danys personals degut a la rapidesa amb la que han actuat tant el personal del vehicle com els efectius de bombers. Fins allí s’han desplaçat una dotació del Consorci Provincial de Bombers que ha pogut extingir el foc. Malgrat que no hi ha cap ferit, el vehicle ha quedat totalment destruït per les flames. El sinistre ha generat alarma entre els conductors que circulaven per la zona provocant retencions per un tall provisional de la via.

Incendi en un edifici de Callosa de Segura

Imatge dels comptadors afectats

Imatge dels comptadors afectats | CPBA

 

Un altre incendi es va registrar ahir en els comptadors d’un edifici de Callosa del Segura, al Baix Segura. El sinistre va obligar a les 15 persones que estaven dins (huit dones i set menors) a refugiar-se en la terrassa fins que han sigut rescatades. Els fets s’han produït ahir dilluns, al voltant de les 16.30 hores, quan ha començat el foc en els comptadors d’un edifici de tres altures del carrer San Marcos d’esta localitat. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de les flames tres vehicles de bombers del parc d’Orihuela que han procedit a extingir les flames i ventilar el fum. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, totes les personees afectades han pogut eixir pel seu propi peu, encara que una dona ha hagut de ser atesa per una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) per un episodi d’ansietat.

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.