12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

S’incendia un autobús en la CV-35 a l’altura de Paterna

Imatge de l'autobús cremat

Imatge de l’autobús cremat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Ahir a la vesprada un autobús es va incendiar fins a quedar quasi calcinat en la CV-35 a l’altura de Paterna, a l’Horta Oest. Es desconeixen les causes d’aquest incendi originat en la pista d’Ademús, en direcció a Llíria. No s’han hagut de lamentar danys personals degut a la rapidesa amb la que han actuat tant el personal del vehicle com els efectius de bombers. Fins allí s’han desplaçat una dotació del Consorci Provincial de Bombers que ha pogut extingir el foc. Malgrat que no hi ha cap ferit, el vehicle ha quedat totalment destruït per les flames. El sinistre ha generat alarma entre els conductors que circulaven per la zona provocant retencions per un tall provisional de la via.

Incendi en un edifici de Callosa de Segura

Imatge dels comptadors afectats

Imatge dels comptadors afectats | CPBA

 

Un altre incendi es va registrar ahir en els comptadors d’un edifici de Callosa del Segura, al Baix Segura. El sinistre va obligar a les 15 persones que estaven dins (huit dones i set menors) a refugiar-se en la terrassa fins que han sigut rescatades. Els fets s’han produït ahir dilluns, al voltant de les 16.30 hores, quan ha començat el foc en els comptadors d’un edifici de tres altures del carrer San Marcos d’esta localitat. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de les flames tres vehicles de bombers del parc d’Orihuela que han procedit a extingir les flames i ventilar el fum. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, totes les personees afectades han pogut eixir pel seu propi peu, encara que una dona ha hagut de ser atesa per una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) per un episodi d’ansietat.

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.