13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

S’incendia un autobús en la CV-35 a l’altura de Paterna

Imatge de l'autobús cremat

Imatge de l’autobús cremat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Ahir a la vesprada un autobús es va incendiar fins a quedar quasi calcinat en la CV-35 a l’altura de Paterna, a l’Horta Oest. Es desconeixen les causes d’aquest incendi originat en la pista d’Ademús, en direcció a Llíria. No s’han hagut de lamentar danys personals degut a la rapidesa amb la que han actuat tant el personal del vehicle com els efectius de bombers. Fins allí s’han desplaçat una dotació del Consorci Provincial de Bombers que ha pogut extingir el foc. Malgrat que no hi ha cap ferit, el vehicle ha quedat totalment destruït per les flames. El sinistre ha generat alarma entre els conductors que circulaven per la zona provocant retencions per un tall provisional de la via.

Incendi en un edifici de Callosa de Segura

Imatge dels comptadors afectats

Imatge dels comptadors afectats | CPBA

 

Un altre incendi es va registrar ahir en els comptadors d’un edifici de Callosa del Segura, al Baix Segura. El sinistre va obligar a les 15 persones que estaven dins (huit dones i set menors) a refugiar-se en la terrassa fins que han sigut rescatades. Els fets s’han produït ahir dilluns, al voltant de les 16.30 hores, quan ha començat el foc en els comptadors d’un edifici de tres altures del carrer San Marcos d’esta localitat. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de les flames tres vehicles de bombers del parc d’Orihuela que han procedit a extingir les flames i ventilar el fum. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, totes les personees afectades han pogut eixir pel seu propi peu, encara que una dona ha hagut de ser atesa per una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) per un episodi d’ansietat.

Últimes notícies

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.