S’incendia un autobús en la CV-35 a l’altura de Paterna

Imatge de l'autobús cremat

Imatge de l’autobús cremat | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Ahir a la vesprada un autobús es va incendiar fins a quedar quasi calcinat en la CV-35 a l’altura de Paterna, a l’Horta Oest. Es desconeixen les causes d’aquest incendi originat en la pista d’Ademús, en direcció a Llíria. No s’han hagut de lamentar danys personals degut a la rapidesa amb la que han actuat tant el personal del vehicle com els efectius de bombers. Fins allí s’han desplaçat una dotació del Consorci Provincial de Bombers que ha pogut extingir el foc. Malgrat que no hi ha cap ferit, el vehicle ha quedat totalment destruït per les flames. El sinistre ha generat alarma entre els conductors que circulaven per la zona provocant retencions per un tall provisional de la via.

Incendi en un edifici de Callosa de Segura

Imatge dels comptadors afectats

Imatge dels comptadors afectats | CPBA

 

Un altre incendi es va registrar ahir en els comptadors d’un edifici de Callosa del Segura, al Baix Segura. El sinistre va obligar a les 15 persones que estaven dins (huit dones i set menors) a refugiar-se en la terrassa fins que han sigut rescatades. Els fets s’han produït ahir dilluns, al voltant de les 16.30 hores, quan ha començat el foc en els comptadors d’un edifici de tres altures del carrer San Marcos d’esta localitat. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de les flames tres vehicles de bombers del parc d’Orihuela que han procedit a extingir les flames i ventilar el fum. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, totes les personees afectades han pogut eixir pel seu propi peu, encara que una dona ha hagut de ser atesa per una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) per un episodi d’ansietat.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.