Este matí, al voltant de les 12.21 hores del migdia s'ha produït un incendi en un habitatge d'Alaquàs, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Consorci les flames s'han originat en el menjador i ha afectat al balcó i el tendal. S'ha extingit al cap d'unes hores però ha destrossat per complet eixa estança de la casa. Fins el lloc del sinistre han acudit onze efectius dels parcs de Torrent i Paterna i un oficial de guàrdia. A l'arribada dels bombers, la Policia Local ja havia evacuat l'edifici per la qual cosa no hi ha que lamentar danys personals, sols materials. Després que un arquitecte municipal revisara la casa s'ha permés als veïns retornar a sa casa, ja que no hi havia perill.
Últimes notícies
Esports
Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera
L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.
Espanya
Torres confia que Zapatero demostrarà la seua innocència en el cas Plus Ultra
El ministre Ángel Víctor Torres assegura a Alacant que el Govern espanyol està absolutament confiat que José Luis Rodríguez Zapatero podrà demostrar la seua innocència en la causa sobre Plus Ultra i reclama al PP coherència davant les seues exigències d’avanç electoral.
Successos
Fiscalia manté 13 anys de presó per al raper El Jincho per l’agressió sexual a una menor a València
La Fiscalia Provincial de València manté la petició de 13 anys de presó per al raper madrileny El Jincho per una suposada agressió sexual a una menor de 17 anys en un hotel de la ciutat en novembre de 2023, i reclama la mateixa pena per al també raper Escol Osiris.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca reclama a Barcelona una nova financiació autonòmica sense privilegis ni greuges
El president valencià Juanfran Pérez Llorca ha defensat a Barcelona un nou model de finançament autonòmic que acabe amb els greuges i garantisca la igualtat entre territoris, junt amb més aigua, infraestructures modernes i una fiscalitat atractiva per a liderar el Mediterrani.
Economia
Bustinduy alerta que la falta de controls d’etiquetatge alimentari deixa desprotegits els consumidors valencians
El ministre Pablo Bustinduy ha remés cartes a la Generalitat en què denuncia que la Comunitat Valenciana és l’única autonomia que, segons Consumo, porta anys sense fer controls oficials sobre qualitat i etiquetatge alimentari.
Oratge
Així han d’alimentar-se els majors en onades de calor per a protegir la salut
Un taller de Creu Roja al Cabanyal recomana a les persones majors augmentar el consum de fruita, verdura i aigua per a suportar l’onada de calor i reduir riscos per a la salut.
Esports
Schinocca obri la porta a vendes si els jugadors de l’Elx es revaloritzen al mercat
El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, celebra que futbolistes com Álvaro Rodríguez o David Affengruber desperten interés al mercat i remarca que el club està ordenat i no necessita vendre. També explica la rescissió del contracte de cessió de Rafa Mir després de conéixer-se la seua condemna.
Esports
Anselmi alça el llistó a l’Elche: ‘En allò de l’any passat no ens podem conformar’
El nou entrenador de l’Elche, l’argentí Matías Anselmi, aposta per un equip protagonista i ambiciós i assegura que la permanència no serà l’únic objectiu.








