Este matí, al voltant de les 12.21 hores del migdia s'ha produït un incendi en un habitatge d'Alaquàs, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Consorci les flames s'han originat en el menjador i ha afectat al balcó i el tendal. S'ha extingit al cap d'unes hores però ha destrossat per complet eixa estança de la casa. Fins el lloc del sinistre han acudit onze efectius dels parcs de Torrent i Paterna i un oficial de guàrdia. A l'arribada dels bombers, la Policia Local ja havia evacuat l'edifici per la qual cosa no hi ha que lamentar danys personals, sols materials. Després que un arquitecte municipal revisara la casa s'ha permés als veïns retornar a sa casa, ja que no hi havia perill.
Últimes notícies
Esports
Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions
Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.
Societat
Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa
Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.
Cultura
Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València
La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.
Esports
Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona
Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.
Economia
El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros
El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.
Successos
Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València
La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.
Oratge
Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures
La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.
Successos
Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó
Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.






