Sis persones condemnades per segrestar un home a Torreblanca

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a penes que oscil·len entre els cinc i els dos anys de presó a tres homes i tres dones per un delicte de segrest. A cinc d’ells, els condemna a més a una pena de multa de 120 euros per un delicte lleu de lesions.
 

Els penats no podran comunicar-se ni acostar-se a la víctima, a la qual indemnitzaran de manera solidària amb 10.000 euros per la privació de la llibertat i les lesions patides.

La sentència, que és ferma i no pot recórrer-se, es va dictar després que el Ministeri Fiscal i les defenses dels acusats formularen una qualificació conjunta, per la qual els condemnats reconeixien els fets i mostraven la seua conformitat amb el tipus delictiu i amb la pena imposada.

Els fets van ocórrer el 29 de juliol de l’any 2019, quan quatre dels condemnats van acudir a un restaurant de Torreblanca al qual havia acudit la víctima per a esclarir l’origen del deute de 74.000 euros que ells li reclamaven.

Després d’una breu conversa, van prendre dos cotxes i van circular en direcció a Almussafes, malgrat que a la víctima li van fer creure que anaven al municipi d’Alberic, on residia una altra persona relacionada amb el deute.

Al voltant de les set de la vesprada, van arribar fins a un domicili de la primera d’estes localitats valencianes, on esperaven els altres dos condemnats i en el qual van tancar al perjudicat després de tancar la porta i abaixar les persianes per a evitar que escapara.

Els segrestadors li van emmanillar, van colpejar i li van fer diversos talls a les cames, alhora que li amenaçaven de tallar-li el coll i dits de la mà si no els pagava.

Fins i tot van realitzar vàries videotelefonades a un germà de la victima en les quals apareixia este amb el rostre ensangonat per a dotar de major veracitat a les seues amenaces i aconseguir el seu propòsit final.

El tancament va acabar a les huit de la vesprada de l’endemà, quan la víctima va ser alliberada per la Guàrdia Civil. El perjudicat va patir contusions i hematomes en la cara, el cap, els braços, les cames i el pit, dels quals va tardar 21 dies a curar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.