Sis persones condemnades per segrestar un home a Torreblanca

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a penes que oscil·len entre els cinc i els dos anys de presó a tres homes i tres dones per un delicte de segrest. A cinc d’ells, els condemna a més a una pena de multa de 120 euros per un delicte lleu de lesions.
 

Els penats no podran comunicar-se ni acostar-se a la víctima, a la qual indemnitzaran de manera solidària amb 10.000 euros per la privació de la llibertat i les lesions patides.

La sentència, que és ferma i no pot recórrer-se, es va dictar després que el Ministeri Fiscal i les defenses dels acusats formularen una qualificació conjunta, per la qual els condemnats reconeixien els fets i mostraven la seua conformitat amb el tipus delictiu i amb la pena imposada.

Els fets van ocórrer el 29 de juliol de l’any 2019, quan quatre dels condemnats van acudir a un restaurant de Torreblanca al qual havia acudit la víctima per a esclarir l’origen del deute de 74.000 euros que ells li reclamaven.

Després d’una breu conversa, van prendre dos cotxes i van circular en direcció a Almussafes, malgrat que a la víctima li van fer creure que anaven al municipi d’Alberic, on residia una altra persona relacionada amb el deute.

Al voltant de les set de la vesprada, van arribar fins a un domicili de la primera d’estes localitats valencianes, on esperaven els altres dos condemnats i en el qual van tancar al perjudicat després de tancar la porta i abaixar les persianes per a evitar que escapara.

Els segrestadors li van emmanillar, van colpejar i li van fer diversos talls a les cames, alhora que li amenaçaven de tallar-li el coll i dits de la mà si no els pagava.

Fins i tot van realitzar vàries videotelefonades a un germà de la victima en les quals apareixia este amb el rostre ensangonat per a dotar de major veracitat a les seues amenaces i aconseguir el seu propòsit final.

El tancament va acabar a les huit de la vesprada de l’endemà, quan la víctima va ser alliberada per la Guàrdia Civil. El perjudicat va patir contusions i hematomes en la cara, el cap, els braços, les cames i el pit, dels quals va tardar 21 dies a curar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.