Sis persones condemnades per segrestar un home a Torreblanca

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a penes que oscil·len entre els cinc i els dos anys de presó a tres homes i tres dones per un delicte de segrest. A cinc d’ells, els condemna a més a una pena de multa de 120 euros per un delicte lleu de lesions.
 

Els penats no podran comunicar-se ni acostar-se a la víctima, a la qual indemnitzaran de manera solidària amb 10.000 euros per la privació de la llibertat i les lesions patides.

La sentència, que és ferma i no pot recórrer-se, es va dictar després que el Ministeri Fiscal i les defenses dels acusats formularen una qualificació conjunta, per la qual els condemnats reconeixien els fets i mostraven la seua conformitat amb el tipus delictiu i amb la pena imposada.

Els fets van ocórrer el 29 de juliol de l’any 2019, quan quatre dels condemnats van acudir a un restaurant de Torreblanca al qual havia acudit la víctima per a esclarir l’origen del deute de 74.000 euros que ells li reclamaven.

Després d’una breu conversa, van prendre dos cotxes i van circular en direcció a Almussafes, malgrat que a la víctima li van fer creure que anaven al municipi d’Alberic, on residia una altra persona relacionada amb el deute.

Al voltant de les set de la vesprada, van arribar fins a un domicili de la primera d’estes localitats valencianes, on esperaven els altres dos condemnats i en el qual van tancar al perjudicat després de tancar la porta i abaixar les persianes per a evitar que escapara.

Els segrestadors li van emmanillar, van colpejar i li van fer diversos talls a les cames, alhora que li amenaçaven de tallar-li el coll i dits de la mà si no els pagava.

Fins i tot van realitzar vàries videotelefonades a un germà de la victima en les quals apareixia este amb el rostre ensangonat per a dotar de major veracitat a les seues amenaces i aconseguir el seu propòsit final.

El tancament va acabar a les huit de la vesprada de l’endemà, quan la víctima va ser alliberada per la Guàrdia Civil. El perjudicat va patir contusions i hematomes en la cara, el cap, els braços, les cames i el pit, dels quals va tardar 21 dies a curar.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.