Sis persones condemnades per segrestar un home a Torreblanca

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a penes que oscil·len entre els cinc i els dos anys de presó a tres homes i tres dones per un delicte de segrest. A cinc d’ells, els condemna a més a una pena de multa de 120 euros per un delicte lleu de lesions.
 

Els penats no podran comunicar-se ni acostar-se a la víctima, a la qual indemnitzaran de manera solidària amb 10.000 euros per la privació de la llibertat i les lesions patides.

La sentència, que és ferma i no pot recórrer-se, es va dictar després que el Ministeri Fiscal i les defenses dels acusats formularen una qualificació conjunta, per la qual els condemnats reconeixien els fets i mostraven la seua conformitat amb el tipus delictiu i amb la pena imposada.

Els fets van ocórrer el 29 de juliol de l’any 2019, quan quatre dels condemnats van acudir a un restaurant de Torreblanca al qual havia acudit la víctima per a esclarir l’origen del deute de 74.000 euros que ells li reclamaven.

Després d’una breu conversa, van prendre dos cotxes i van circular en direcció a Almussafes, malgrat que a la víctima li van fer creure que anaven al municipi d’Alberic, on residia una altra persona relacionada amb el deute.

Al voltant de les set de la vesprada, van arribar fins a un domicili de la primera d’estes localitats valencianes, on esperaven els altres dos condemnats i en el qual van tancar al perjudicat després de tancar la porta i abaixar les persianes per a evitar que escapara.

Els segrestadors li van emmanillar, van colpejar i li van fer diversos talls a les cames, alhora que li amenaçaven de tallar-li el coll i dits de la mà si no els pagava.

Fins i tot van realitzar vàries videotelefonades a un germà de la victima en les quals apareixia este amb el rostre ensangonat per a dotar de major veracitat a les seues amenaces i aconseguir el seu propòsit final.

El tancament va acabar a les huit de la vesprada de l’endemà, quan la víctima va ser alliberada per la Guàrdia Civil. El perjudicat va patir contusions i hematomes en la cara, el cap, els braços, les cames i el pit, dels quals va tardar 21 dies a curar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.