Sis jóvens detinguts per agredir a un xic per a furtar-li diners en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil de Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí (Alacant), va posar en marxa l’operació Rovina, a causa d’una denúncia interposada per un veí de la localitat després de patir una violenta agressió per un grup de jóvens, per a robar-li el premi que havia guanyat en un saló d’apostes. Per tals fets els agents de la Guàrdia Civil van detindre a sis xics per un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte de lesions i un altre de pertinença a grup criminal.

 

Les actuacions van començar quan un veí de Sant Joan d’Alacant va presentar una denúncia davant la Guàrdia Civil perquè havia patit una forta agressió per un grup de persones. La víctima va posar en coneixement dels agents que havia acudit a un saló de jocs i que després de guanyar un premi de 900 euros, va decidir abandonar el local per a ingressar els diners en el seu compte bancari.

 

En eixir al carrer, es va donar compte que la seua bicicleta no estava a on l’havia deixada. La va buscar pels voltants, però al no trobar-la va continuar fins al caixer per a fer l’ingrés. Quan va eixir del banc li esperava un jove que havia conegut eixe mateix dia en el saló de jocs i amablement li va dir que sabia a on estava la seua bicicleta.

 

Hi havia 5 jóvens esperant-lo en un parc

Va conseguir convéncer-ho que si l’acompanyava fins a uns carrers pròxims podria recuperar-la, pel que dos es van dirigir al lloc i quan van passar per un parc pròxim, el jove i cinc xics més van envoltar a la víctima en actitud amenaçadora, exigint-li els diners del premi amb paraules com «anem fer-ho per les bones».

 

En eixe instant el denunciant va intentar escapar-se dels seus agressors i va eixir corrent, sense èxit, ja que els xics el van agarrar per l’esquena, tirant-ho al terra. Va ser en eixe moment quan van començar a pegar-li puntades i punyades per tot el cos per a conseguir la seua cartera.

 

Quan es van donar compte que estava buida, van tornar a agredir a la víctima, exigint-li el número PIN de la seua targeta bancària, que l’agredit els va acabar donant. Els sis jóvens se’n van anar del lloc emportant-se la bicicleta i la motxilla que portava la víctima en direcció al banc, per a robar-li 290 euros del seu compte bancari.

 

La víctima encara està recuperant-se de les lesions

El denunciant que patia colps per tot el cos, va ser traslladat per una patrulla de Policia Local de la localitat a l’Hospital de Sant Joan d’Alacant, a on li van diagnosticar una fractura en l’os del nas i diferents erosions en el cos, lesions de les que la víctima hui dia continua recuperant-se.

 

Després de diferents investigacions els agents van saber la identitat dels autors, clients habituals del saló de jocs i amb un ampli historial delictiu. Per tals fets, la Guàrdia Civil va detindre als sis jóvens per un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte de lesions i un altre de pertinença a grup criminal. 

 

Quatre dels detinguts, d’edats compreses entre els 18 i els 25 anys van ser posats a la disposició del Jutjat número 6 d’Alacant que va decretar la llibertat provisional sense fiança. L’últim dels detinguts, menor d’edat, va ser posat en llibertat i entregat als seus tutors per ordre del Fiscal de Menors. L’Autoritat Judicial ha decretat una ordre d’allunyament de tots ells respecte a la seua víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.