Sis lladres entren a furtar a punta d’escopeta en una casa de Dénia

Este dijous de matinada s’ha produït un robatori en una casa de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), quan sis lladres, armats amb escopetes i pals, han penetrat per la força en una vivenda de la partida de les Madrigueres Nord i s’han emportat diferents objectes de valor després de despertar a un matrimoni jove i lligar-lo. La parella, que acaba de tindre una xiqueta fa un mes, estava morta de por pel que li podia passar a la filla.

 

Segons avança ‘Información’, tot va passar molt ràpid en esta casa fora del centre urbà. El matrimoni, format per Luisa i Ferran, de 30 i 32 anys, es va trobar rodejat per sis desconeguts en el seu dormitori que els amenaçaven amb dos escopetes i garrots. Segons pareix, els lladres havien entrat per la cuina, a través de la porta del jardí. I, per a fer-ho tot un poc més sinistre, tenien les cares tapades amb màscares de plàstic blanc.

 

Quan la jove parella va ser conscient de què passava, van ser agredits. A Ferran li van pegar puntades de peu en diferents parts del cos, com el cap o el pit. Després d’això, el lligaren i l’obligaren a facilitar l’accés a la caixa forta. De la casa s’endugueren joies i altres objectes, com l’Audi ranxera que s’havia comprat la família pocs mesos abans. És el cotxe el que, segons pensen les víctimes, va cridar l’atenció dels delinqüents.

 

Una volta amb el botí, els lladres pegaren a fugir de la vivenda. Uns, en l’Audi. Uns altres, amb una furgoneta que havien furtat en l’Alfàs del Pi. Una volta a soles, Ferran es va poder alliberar i van tocar a la Policia Nacional. I van ser agents policials els qui van poder interceptar els que fugien en el furgó, que van haver d’acabar de fugir corrents pels tarongerars pròxims, deixant part del botí i les màscares per terra. Ara, la investigació policial ha desplegat l»Operació Màscara’ per a trobar a uns lladres que, molt probablement, volien vendre el cotxe en el mercat de vehicles d’alta gamma robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.