Sis lladres entren a furtar a punta d’escopeta en una casa de Dénia

Este dijous de matinada s’ha produït un robatori en una casa de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), quan sis lladres, armats amb escopetes i pals, han penetrat per la força en una vivenda de la partida de les Madrigueres Nord i s’han emportat diferents objectes de valor després de despertar a un matrimoni jove i lligar-lo. La parella, que acaba de tindre una xiqueta fa un mes, estava morta de por pel que li podia passar a la filla.

 

Segons avança ‘Información’, tot va passar molt ràpid en esta casa fora del centre urbà. El matrimoni, format per Luisa i Ferran, de 30 i 32 anys, es va trobar rodejat per sis desconeguts en el seu dormitori que els amenaçaven amb dos escopetes i garrots. Segons pareix, els lladres havien entrat per la cuina, a través de la porta del jardí. I, per a fer-ho tot un poc més sinistre, tenien les cares tapades amb màscares de plàstic blanc.

 

Quan la jove parella va ser conscient de què passava, van ser agredits. A Ferran li van pegar puntades de peu en diferents parts del cos, com el cap o el pit. Després d’això, el lligaren i l’obligaren a facilitar l’accés a la caixa forta. De la casa s’endugueren joies i altres objectes, com l’Audi ranxera que s’havia comprat la família pocs mesos abans. És el cotxe el que, segons pensen les víctimes, va cridar l’atenció dels delinqüents.

 

Una volta amb el botí, els lladres pegaren a fugir de la vivenda. Uns, en l’Audi. Uns altres, amb una furgoneta que havien furtat en l’Alfàs del Pi. Una volta a soles, Ferran es va poder alliberar i van tocar a la Policia Nacional. I van ser agents policials els qui van poder interceptar els que fugien en el furgó, que van haver d’acabar de fugir corrents pels tarongerars pròxims, deixant part del botí i les màscares per terra. Ara, la investigació policial ha desplegat l»Operació Màscara’ per a trobar a uns lladres que, molt probablement, volien vendre el cotxe en el mercat de vehicles d’alta gamma robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.