Sis lladres entren a furtar a punta d’escopeta en una casa de Dénia

Este dijous de matinada s’ha produït un robatori en una casa de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), quan sis lladres, armats amb escopetes i pals, han penetrat per la força en una vivenda de la partida de les Madrigueres Nord i s’han emportat diferents objectes de valor després de despertar a un matrimoni jove i lligar-lo. La parella, que acaba de tindre una xiqueta fa un mes, estava morta de por pel que li podia passar a la filla.

 

Segons avança ‘Información’, tot va passar molt ràpid en esta casa fora del centre urbà. El matrimoni, format per Luisa i Ferran, de 30 i 32 anys, es va trobar rodejat per sis desconeguts en el seu dormitori que els amenaçaven amb dos escopetes i garrots. Segons pareix, els lladres havien entrat per la cuina, a través de la porta del jardí. I, per a fer-ho tot un poc més sinistre, tenien les cares tapades amb màscares de plàstic blanc.

 

Quan la jove parella va ser conscient de què passava, van ser agredits. A Ferran li van pegar puntades de peu en diferents parts del cos, com el cap o el pit. Després d’això, el lligaren i l’obligaren a facilitar l’accés a la caixa forta. De la casa s’endugueren joies i altres objectes, com l’Audi ranxera que s’havia comprat la família pocs mesos abans. És el cotxe el que, segons pensen les víctimes, va cridar l’atenció dels delinqüents.

 

Una volta amb el botí, els lladres pegaren a fugir de la vivenda. Uns, en l’Audi. Uns altres, amb una furgoneta que havien furtat en l’Alfàs del Pi. Una volta a soles, Ferran es va poder alliberar i van tocar a la Policia Nacional. I van ser agents policials els qui van poder interceptar els que fugien en el furgó, que van haver d’acabar de fugir corrents pels tarongerars pròxims, deixant part del botí i les màscares per terra. Ara, la investigació policial ha desplegat l»Operació Màscara’ per a trobar a uns lladres que, molt probablement, volien vendre el cotxe en el mercat de vehicles d’alta gamma robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.