Sis lladres entren a furtar a punta d’escopeta en una casa de Dénia

Este dijous de matinada s’ha produït un robatori en una casa de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), quan sis lladres, armats amb escopetes i pals, han penetrat per la força en una vivenda de la partida de les Madrigueres Nord i s’han emportat diferents objectes de valor després de despertar a un matrimoni jove i lligar-lo. La parella, que acaba de tindre una xiqueta fa un mes, estava morta de por pel que li podia passar a la filla.

 

Segons avança ‘Información’, tot va passar molt ràpid en esta casa fora del centre urbà. El matrimoni, format per Luisa i Ferran, de 30 i 32 anys, es va trobar rodejat per sis desconeguts en el seu dormitori que els amenaçaven amb dos escopetes i garrots. Segons pareix, els lladres havien entrat per la cuina, a través de la porta del jardí. I, per a fer-ho tot un poc més sinistre, tenien les cares tapades amb màscares de plàstic blanc.

 

Quan la jove parella va ser conscient de què passava, van ser agredits. A Ferran li van pegar puntades de peu en diferents parts del cos, com el cap o el pit. Després d’això, el lligaren i l’obligaren a facilitar l’accés a la caixa forta. De la casa s’endugueren joies i altres objectes, com l’Audi ranxera que s’havia comprat la família pocs mesos abans. És el cotxe el que, segons pensen les víctimes, va cridar l’atenció dels delinqüents.

 

Una volta amb el botí, els lladres pegaren a fugir de la vivenda. Uns, en l’Audi. Uns altres, amb una furgoneta que havien furtat en l’Alfàs del Pi. Una volta a soles, Ferran es va poder alliberar i van tocar a la Policia Nacional. I van ser agents policials els qui van poder interceptar els que fugien en el furgó, que van haver d’acabar de fugir corrents pels tarongerars pròxims, deixant part del botí i les màscares per terra. Ara, la investigació policial ha desplegat l»Operació Màscara’ per a trobar a uns lladres que, molt probablement, volien vendre el cotxe en el mercat de vehicles d’alta gamma robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.