15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Sis lladres entren a furtar a punta d’escopeta en una casa de Dénia

Este dijous de matinada s’ha produït un robatori en una casa de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), quan sis lladres, armats amb escopetes i pals, han penetrat per la força en una vivenda de la partida de les Madrigueres Nord i s’han emportat diferents objectes de valor després de despertar a un matrimoni jove i lligar-lo. La parella, que acaba de tindre una xiqueta fa un mes, estava morta de por pel que li podia passar a la filla.

 

Segons avança ‘Información’, tot va passar molt ràpid en esta casa fora del centre urbà. El matrimoni, format per Luisa i Ferran, de 30 i 32 anys, es va trobar rodejat per sis desconeguts en el seu dormitori que els amenaçaven amb dos escopetes i garrots. Segons pareix, els lladres havien entrat per la cuina, a través de la porta del jardí. I, per a fer-ho tot un poc més sinistre, tenien les cares tapades amb màscares de plàstic blanc.

 

Quan la jove parella va ser conscient de què passava, van ser agredits. A Ferran li van pegar puntades de peu en diferents parts del cos, com el cap o el pit. Després d’això, el lligaren i l’obligaren a facilitar l’accés a la caixa forta. De la casa s’endugueren joies i altres objectes, com l’Audi ranxera que s’havia comprat la família pocs mesos abans. És el cotxe el que, segons pensen les víctimes, va cridar l’atenció dels delinqüents.

 

Una volta amb el botí, els lladres pegaren a fugir de la vivenda. Uns, en l’Audi. Uns altres, amb una furgoneta que havien furtat en l’Alfàs del Pi. Una volta a soles, Ferran es va poder alliberar i van tocar a la Policia Nacional. I van ser agents policials els qui van poder interceptar els que fugien en el furgó, que van haver d’acabar de fugir corrents pels tarongerars pròxims, deixant part del botí i les màscares per terra. Ara, la investigació policial ha desplegat l”Operació Màscara’ per a trobar a uns lladres que, molt probablement, volien vendre el cotxe en el mercat de vehicles d’alta gamma robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.