S’obrin les incripcions per a la V Cursa contra el Càncer Gandia

 

Hui dimecres 5 de setembre s’ha presentat la cinquena edició de la Curso contra el Càncer Gandia, de la mà de la regidora d’Esports, Lydia Morant, acompanyada de la presidenta de L’AECC Gandia Maribel, Codina, el coordinador de carreres de l’AECC València, Sergio Sahuquillo i la psicòloga del programa de suport a malalts de càncer de Gandia, Natalia Ruiz. Aquesta carrera solidària tindrà lloc el diumenge, 28 d’octubre a les 11 hores des de la plaça Prado. Morant ha recordat que «hui mateix ja s’ha obert la inscripció, i per tant vull convidar a la ciutadania a participar-hi». Ha subratllat que aquest any l’objectiu és doble: impulsar l’esport i els hàbits de vida saludables però sobretot recaptar fons per a les investigacions de la malaltia i el servei psico-oncològic de suport a les famílies i a les persones malaltes de Gandia.

  La presidenta de L’AECC Gandia, per la seua banda, ha parlat a més de la particularitat d’aquesta edició en la qual les samarretes es podran adquirir de forma opcional i seran gratuïtes per als xiquets i xiquetes, junt amb la compra del dorsal. El dorsal costarà 5 euros que, ha recordat la presidenta, aniran destinats íntegrament a la lluita contra el càncer. A partir de hui totes les persones interessades es poden inscriure en www.runcancer.com i www.toprun.es.

La V Cursa contra el Càncer Gandia forma part de la quarta edició del Run Càncer-Circuït AECC València, que organitza al seu temps 72 marxes i 22 carreres, el més nombrós d’Europa. Sahuquillo ha explicat que «només en 2018 ja hem realitzat 13 proves més que en anys anteriors amb quasi 35.000 participants i una recaptació superior als 140.000 euros. Amb aquests diners hem aconseguit crear beques doctorals per a la investigació del càncer». L’any passat es va registrar una xifra de 5.003 participants, i en aquesta edició s’espera superar la xifra.

 

Últimes notícies

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.