6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

S’obrin les incripcions per a la V Cursa contra el Càncer Gandia

 

Hui dimecres 5 de setembre s’ha presentat la cinquena edició de la Curso contra el Càncer Gandia, de la mà de la regidora d’Esports, Lydia Morant, acompanyada de la presidenta de L’AECC Gandia Maribel, Codina, el coordinador de carreres de l’AECC València, Sergio Sahuquillo i la psicòloga del programa de suport a malalts de càncer de Gandia, Natalia Ruiz. Aquesta carrera solidària tindrà lloc el diumenge, 28 d’octubre a les 11 hores des de la plaça Prado. Morant ha recordat que «hui mateix ja s’ha obert la inscripció, i per tant vull convidar a la ciutadania a participar-hi». Ha subratllat que aquest any l’objectiu és doble: impulsar l’esport i els hàbits de vida saludables però sobretot recaptar fons per a les investigacions de la malaltia i el servei psico-oncològic de suport a les famílies i a les persones malaltes de Gandia.

  La presidenta de L’AECC Gandia, per la seua banda, ha parlat a més de la particularitat d’aquesta edició en la qual les samarretes es podran adquirir de forma opcional i seran gratuïtes per als xiquets i xiquetes, junt amb la compra del dorsal. El dorsal costarà 5 euros que, ha recordat la presidenta, aniran destinats íntegrament a la lluita contra el càncer. A partir de hui totes les persones interessades es poden inscriure en www.runcancer.com i www.toprun.es.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

La V Cursa contra el Càncer Gandia forma part de la quarta edició del Run Càncer-Circuït AECC València, que organitza al seu temps 72 marxes i 22 carreres, el més nombrós d’Europa. Sahuquillo ha explicat que «només en 2018 ja hem realitzat 13 proves més que en anys anteriors amb quasi 35.000 participants i una recaptació superior als 140.000 euros. Amb aquests diners hem aconseguit crear beques doctorals per a la investigació del càncer». L’any passat es va registrar una xifra de 5.003 participants, i en aquesta edició s’espera superar la xifra.

 

Últimes notícies

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.

Fred i gelades a l’interior obrin una setmana sense pluges en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb ambient fred, gelades a l'interior i cels buidats que s'ennuvolen al final del dia. El dimarts augmenta la nuvolositat i puja la cota de neu.