S’obrin les incripcions per a la V Cursa contra el Càncer Gandia

 

Hui dimecres 5 de setembre s’ha presentat la cinquena edició de la Curso contra el Càncer Gandia, de la mà de la regidora d’Esports, Lydia Morant, acompanyada de la presidenta de L’AECC Gandia Maribel, Codina, el coordinador de carreres de l’AECC València, Sergio Sahuquillo i la psicòloga del programa de suport a malalts de càncer de Gandia, Natalia Ruiz. Aquesta carrera solidària tindrà lloc el diumenge, 28 d’octubre a les 11 hores des de la plaça Prado. Morant ha recordat que «hui mateix ja s’ha obert la inscripció, i per tant vull convidar a la ciutadania a participar-hi». Ha subratllat que aquest any l’objectiu és doble: impulsar l’esport i els hàbits de vida saludables però sobretot recaptar fons per a les investigacions de la malaltia i el servei psico-oncològic de suport a les famílies i a les persones malaltes de Gandia.

  La presidenta de L’AECC Gandia, per la seua banda, ha parlat a més de la particularitat d’aquesta edició en la qual les samarretes es podran adquirir de forma opcional i seran gratuïtes per als xiquets i xiquetes, junt amb la compra del dorsal. El dorsal costarà 5 euros que, ha recordat la presidenta, aniran destinats íntegrament a la lluita contra el càncer. A partir de hui totes les persones interessades es poden inscriure en www.runcancer.com i www.toprun.es.

La V Cursa contra el Càncer Gandia forma part de la quarta edició del Run Càncer-Circuït AECC València, que organitza al seu temps 72 marxes i 22 carreres, el més nombrós d’Europa. Sahuquillo ha explicat que «només en 2018 ja hem realitzat 13 proves més que en anys anteriors amb quasi 35.000 participants i una recaptació superior als 140.000 euros. Amb aquests diners hem aconseguit crear beques doctorals per a la investigació del càncer». L’any passat es va registrar una xifra de 5.003 participants, i en aquesta edició s’espera superar la xifra.

 

Últimes notícies

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.