S’obrin les incripcions per a la V Cursa contra el Càncer Gandia

 

Hui dimecres 5 de setembre s’ha presentat la cinquena edició de la Curso contra el Càncer Gandia, de la mà de la regidora d’Esports, Lydia Morant, acompanyada de la presidenta de L’AECC Gandia Maribel, Codina, el coordinador de carreres de l’AECC València, Sergio Sahuquillo i la psicòloga del programa de suport a malalts de càncer de Gandia, Natalia Ruiz. Aquesta carrera solidària tindrà lloc el diumenge, 28 d’octubre a les 11 hores des de la plaça Prado. Morant ha recordat que «hui mateix ja s’ha obert la inscripció, i per tant vull convidar a la ciutadania a participar-hi». Ha subratllat que aquest any l’objectiu és doble: impulsar l’esport i els hàbits de vida saludables però sobretot recaptar fons per a les investigacions de la malaltia i el servei psico-oncològic de suport a les famílies i a les persones malaltes de Gandia.

  La presidenta de L’AECC Gandia, per la seua banda, ha parlat a més de la particularitat d’aquesta edició en la qual les samarretes es podran adquirir de forma opcional i seran gratuïtes per als xiquets i xiquetes, junt amb la compra del dorsal. El dorsal costarà 5 euros que, ha recordat la presidenta, aniran destinats íntegrament a la lluita contra el càncer. A partir de hui totes les persones interessades es poden inscriure en www.runcancer.com i www.toprun.es.

La V Cursa contra el Càncer Gandia forma part de la quarta edició del Run Càncer-Circuït AECC València, que organitza al seu temps 72 marxes i 22 carreres, el més nombrós d’Europa. Sahuquillo ha explicat que «només en 2018 ja hem realitzat 13 proves més que en anys anteriors amb quasi 35.000 participants i una recaptació superior als 140.000 euros. Amb aquests diners hem aconseguit crear beques doctorals per a la investigació del càncer». L’any passat es va registrar una xifra de 5.003 participants, i en aquesta edició s’espera superar la xifra.

 

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.