S’obrin les incripcions per a la V Cursa contra el Càncer Gandia

 

Hui dimecres 5 de setembre s’ha presentat la cinquena edició de la Curso contra el Càncer Gandia, de la mà de la regidora d’Esports, Lydia Morant, acompanyada de la presidenta de L’AECC Gandia Maribel, Codina, el coordinador de carreres de l’AECC València, Sergio Sahuquillo i la psicòloga del programa de suport a malalts de càncer de Gandia, Natalia Ruiz. Aquesta carrera solidària tindrà lloc el diumenge, 28 d’octubre a les 11 hores des de la plaça Prado. Morant ha recordat que «hui mateix ja s’ha obert la inscripció, i per tant vull convidar a la ciutadania a participar-hi». Ha subratllat que aquest any l’objectiu és doble: impulsar l’esport i els hàbits de vida saludables però sobretot recaptar fons per a les investigacions de la malaltia i el servei psico-oncològic de suport a les famílies i a les persones malaltes de Gandia.

  La presidenta de L’AECC Gandia, per la seua banda, ha parlat a més de la particularitat d’aquesta edició en la qual les samarretes es podran adquirir de forma opcional i seran gratuïtes per als xiquets i xiquetes, junt amb la compra del dorsal. El dorsal costarà 5 euros que, ha recordat la presidenta, aniran destinats íntegrament a la lluita contra el càncer. A partir de hui totes les persones interessades es poden inscriure en www.runcancer.com i www.toprun.es.

La V Cursa contra el Càncer Gandia forma part de la quarta edició del Run Càncer-Circuït AECC València, que organitza al seu temps 72 marxes i 22 carreres, el més nombrós d’Europa. Sahuquillo ha explicat que «només en 2018 ja hem realitzat 13 proves més que en anys anteriors amb quasi 35.000 participants i una recaptació superior als 140.000 euros. Amb aquests diners hem aconseguit crear beques doctorals per a la investigació del càncer». L’any passat es va registrar una xifra de 5.003 participants, i en aquesta edició s’espera superar la xifra.

 

Últimes notícies

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.