Soraya s’obri en canal i parla del problema de salut de Manuela, la seua filla

Imagen de Soraya muy emocionada.

Soraya, molt emocionada, al programa de Carlos Sobera. | Telecinco

 

La cantant Soraya travessa un dels moments més complicats de la seua vida. Esta, de fet, va assistir al plató de ‘Volverte a ver’ —programa dirigit per Carlos Sobera— el passat dijous i va viure una experiència realment commovedora. 

 

En este sentit, doncs, la cantant va ser testimoni d’una història de superació en conèixer una de les seues grans seguidores. Esta, a més, pateix una malaltia a l’espina bífida.

  

  

 

 

El relat dels fets

Soraya, en primera instància, va conèixer a la mare de la xiqueta, de 23 anys. «Estic molt emocionada. La meua filla et segueix des de sempre, des de la primera vegada que et va veure cantar. Li encanta com eres de lluitadora i tu ets el seu reflex vital».

 

Tot seguit, esta es va desfer recordant a la seva filla, Manuela, que té només 11 mesos. «Em toca la fibra per la meua filla, que ha tingut problemes des de xicoteta», va dir la cantant espanyola.

 

 

La cantant revela el problema de la seva filla

Soraya no es va amagar. «La meua filla néixer amb intolerància, al principi no sabíem el que tenia, pensàvem que era una infecció als ronyons. Després, però, van veure que tenia un envà al cor que no estava tancat», va explicar la cantant.

 

Al fil de la revelació, la mateixa Soraya va explicar: «Hem hagut de fer-li un seguiment fins fa poc. Gràcies a Déu ara ja ens han donat l’alta i si no se li hi hagués tancat, l’hauríem d’haver operat».

 

Imagen del abrazo entre Soraya y Belén.

Soraya i Belén, durant el programa | Telecinco

 

 

«Em senc molt identificada amb vosaltres»

«La teua mare i tu formeu un gran equip, sou unes campiones. He estat mare i puc dir que em sent molt identificada amb vosaltres», va remarcar Soraya a les convidades mentre se la podia veure visiblement emocionada.

 

Finalment, esta va optar per tancar el seu discurs al·legant: «Si tu em veus com un exemple de superació, jo a tu et veig com una heroïna. T’admire per la teua força i pel teu somriure, que és la millor de les armes per esta vida».

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.