14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Soraya s’obri en canal i parla del problema de salut de Manuela, la seua filla

Imagen de Soraya muy emocionada.

Soraya, molt emocionada, al programa de Carlos Sobera. | Telecinco

 

La cantant Soraya travessa un dels moments més complicats de la seua vida. Esta, de fet, va assistir al plató de ‘Volverte a ver’ —programa dirigit per Carlos Sobera— el passat dijous i va viure una experiència realment commovedora. 

 

En este sentit, doncs, la cantant va ser testimoni d’una història de superació en conèixer una de les seues grans seguidores. Esta, a més, pateix una malaltia a l’espina bífida.

  

  

 

 

El relat dels fets

Soraya, en primera instància, va conèixer a la mare de la xiqueta, de 23 anys. «Estic molt emocionada. La meua filla et segueix des de sempre, des de la primera vegada que et va veure cantar. Li encanta com eres de lluitadora i tu ets el seu reflex vital».

 

Tot seguit, esta es va desfer recordant a la seva filla, Manuela, que té només 11 mesos. «Em toca la fibra per la meua filla, que ha tingut problemes des de xicoteta», va dir la cantant espanyola.

 

 

La cantant revela el problema de la seva filla

Soraya no es va amagar. «La meua filla néixer amb intolerància, al principi no sabíem el que tenia, pensàvem que era una infecció als ronyons. Després, però, van veure que tenia un envà al cor que no estava tancat», va explicar la cantant.

 

Al fil de la revelació, la mateixa Soraya va explicar: «Hem hagut de fer-li un seguiment fins fa poc. Gràcies a Déu ara ja ens han donat l’alta i si no se li hi hagués tancat, l’hauríem d’haver operat».

 

Imagen del abrazo entre Soraya y Belén.

Soraya i Belén, durant el programa | Telecinco

 

 

«Em senc molt identificada amb vosaltres»

«La teua mare i tu formeu un gran equip, sou unes campiones. He estat mare i puc dir que em sent molt identificada amb vosaltres», va remarcar Soraya a les convidades mentre se la podia veure visiblement emocionada.

 

Finalment, esta va optar per tancar el seu discurs al·legant: «Si tu em veus com un exemple de superació, jo a tu et veig com una heroïna. T’admire per la teua força i pel teu somriure, que és la millor de les armes per esta vida».

  

 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.