Soraya s’obri en canal i parla del problema de salut de Manuela, la seua filla

Imagen de Soraya muy emocionada.

Soraya, molt emocionada, al programa de Carlos Sobera. | Telecinco

 

La cantant Soraya travessa un dels moments més complicats de la seua vida. Esta, de fet, va assistir al plató de ‘Volverte a ver’ —programa dirigit per Carlos Sobera— el passat dijous i va viure una experiència realment commovedora. 

 

En este sentit, doncs, la cantant va ser testimoni d’una història de superació en conèixer una de les seues grans seguidores. Esta, a més, pateix una malaltia a l’espina bífida.

  

  

 

 

El relat dels fets

Soraya, en primera instància, va conèixer a la mare de la xiqueta, de 23 anys. «Estic molt emocionada. La meua filla et segueix des de sempre, des de la primera vegada que et va veure cantar. Li encanta com eres de lluitadora i tu ets el seu reflex vital».

 

Tot seguit, esta es va desfer recordant a la seva filla, Manuela, que té només 11 mesos. «Em toca la fibra per la meua filla, que ha tingut problemes des de xicoteta», va dir la cantant espanyola.

 

 

La cantant revela el problema de la seva filla

Soraya no es va amagar. «La meua filla néixer amb intolerància, al principi no sabíem el que tenia, pensàvem que era una infecció als ronyons. Després, però, van veure que tenia un envà al cor que no estava tancat», va explicar la cantant.

 

Al fil de la revelació, la mateixa Soraya va explicar: «Hem hagut de fer-li un seguiment fins fa poc. Gràcies a Déu ara ja ens han donat l’alta i si no se li hi hagués tancat, l’hauríem d’haver operat».

 

Imagen del abrazo entre Soraya y Belén.

Soraya i Belén, durant el programa | Telecinco

 

 

«Em senc molt identificada amb vosaltres»

«La teua mare i tu formeu un gran equip, sou unes campiones. He estat mare i puc dir que em sent molt identificada amb vosaltres», va remarcar Soraya a les convidades mentre se la podia veure visiblement emocionada.

 

Finalment, esta va optar per tancar el seu discurs al·legant: «Si tu em veus com un exemple de superació, jo a tu et veig com una heroïna. T’admire per la teua força i pel teu somriure, que és la millor de les armes per esta vida».

  

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.