Soraya s’obri en canal i parla del problema de salut de Manuela, la seua filla

Imagen de Soraya muy emocionada.

Soraya, molt emocionada, al programa de Carlos Sobera. | Telecinco

 

La cantant Soraya travessa un dels moments més complicats de la seua vida. Esta, de fet, va assistir al plató de ‘Volverte a ver’ —programa dirigit per Carlos Sobera— el passat dijous i va viure una experiència realment commovedora. 

 

En este sentit, doncs, la cantant va ser testimoni d’una història de superació en conèixer una de les seues grans seguidores. Esta, a més, pateix una malaltia a l’espina bífida.

  

  

 

 

El relat dels fets

Soraya, en primera instància, va conèixer a la mare de la xiqueta, de 23 anys. «Estic molt emocionada. La meua filla et segueix des de sempre, des de la primera vegada que et va veure cantar. Li encanta com eres de lluitadora i tu ets el seu reflex vital».

 

Tot seguit, esta es va desfer recordant a la seva filla, Manuela, que té només 11 mesos. «Em toca la fibra per la meua filla, que ha tingut problemes des de xicoteta», va dir la cantant espanyola.

 

 

La cantant revela el problema de la seva filla

Soraya no es va amagar. «La meua filla néixer amb intolerància, al principi no sabíem el que tenia, pensàvem que era una infecció als ronyons. Després, però, van veure que tenia un envà al cor que no estava tancat», va explicar la cantant.

 

Al fil de la revelació, la mateixa Soraya va explicar: «Hem hagut de fer-li un seguiment fins fa poc. Gràcies a Déu ara ja ens han donat l’alta i si no se li hi hagués tancat, l’hauríem d’haver operat».

 

Imagen del abrazo entre Soraya y Belén.

Soraya i Belén, durant el programa | Telecinco

 

 

«Em senc molt identificada amb vosaltres»

«La teua mare i tu formeu un gran equip, sou unes campiones. He estat mare i puc dir que em sent molt identificada amb vosaltres», va remarcar Soraya a les convidades mentre se la podia veure visiblement emocionada.

 

Finalment, esta va optar per tancar el seu discurs al·legant: «Si tu em veus com un exemple de superació, jo a tu et veig com una heroïna. T’admire per la teua força i pel teu somriure, que és la millor de les armes per esta vida».

  

 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.