Soraya s’obri en canal i parla del problema de salut de Manuela, la seua filla

Imagen de Soraya muy emocionada.

Soraya, molt emocionada, al programa de Carlos Sobera. | Telecinco

 

La cantant Soraya travessa un dels moments més complicats de la seua vida. Esta, de fet, va assistir al plató de ‘Volverte a ver’ —programa dirigit per Carlos Sobera— el passat dijous i va viure una experiència realment commovedora. 

 

En este sentit, doncs, la cantant va ser testimoni d’una història de superació en conèixer una de les seues grans seguidores. Esta, a més, pateix una malaltia a l’espina bífida.

  

  

 

 

El relat dels fets

Soraya, en primera instància, va conèixer a la mare de la xiqueta, de 23 anys. «Estic molt emocionada. La meua filla et segueix des de sempre, des de la primera vegada que et va veure cantar. Li encanta com eres de lluitadora i tu ets el seu reflex vital».

 

Tot seguit, esta es va desfer recordant a la seva filla, Manuela, que té només 11 mesos. «Em toca la fibra per la meua filla, que ha tingut problemes des de xicoteta», va dir la cantant espanyola.

 

 

La cantant revela el problema de la seva filla

Soraya no es va amagar. «La meua filla néixer amb intolerància, al principi no sabíem el que tenia, pensàvem que era una infecció als ronyons. Després, però, van veure que tenia un envà al cor que no estava tancat», va explicar la cantant.

 

Al fil de la revelació, la mateixa Soraya va explicar: «Hem hagut de fer-li un seguiment fins fa poc. Gràcies a Déu ara ja ens han donat l’alta i si no se li hi hagués tancat, l’hauríem d’haver operat».

 

Imagen del abrazo entre Soraya y Belén.

Soraya i Belén, durant el programa | Telecinco

 

 

«Em senc molt identificada amb vosaltres»

«La teua mare i tu formeu un gran equip, sou unes campiones. He estat mare i puc dir que em sent molt identificada amb vosaltres», va remarcar Soraya a les convidades mentre se la podia veure visiblement emocionada.

 

Finalment, esta va optar per tancar el seu discurs al·legant: «Si tu em veus com un exemple de superació, jo a tu et veig com una heroïna. T’admire per la teua força i pel teu somriure, que és la millor de les armes per esta vida».

  

 

Últimes notícies

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.
FILMOTECA D'ESTIU