Sorprenen un home que furtava bateries de cotxe en un magatzem de Castelló

La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 31 anys que ha sigut sorprés en un magatzem pels seus treballadors quan estava furtant bateries de diversos vehicles aparcats en el recinte, segons ha informat la Policia Local en un comunicat. Els fets van ocórrer el passat dimecres 6 de desembre al voltant de les 18 hores quan en una empresa situada en la quadra Los Cubos de Castelló segons ha informat la Policia en un comunicat. Segons sembla quan va saltar l'alarma els treballadors van vore el lladre mentre estava apoderant-se de les bateries. Els treballadors van alertar la policia, ja que van vore com el sospitós tirava els objectes furtats fora de les instal·lacions. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va detindre l'home per un presumpte delicte de robatori amb força. El sospitós es trobava en un cantó del magatzem amb dos bateries de cotxes en els braços. Els agents van trobar peces a l'exterior de l'edifici i després d'una anàlisi van comprovar que dos dels cotxes estacionats tenien els motors manipulats. Per a acabar els agents van comunicar al responsable del magatzem els passos per a denunciar els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.