La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 31 anys que ha sigut sorprés en un magatzem pels seus treballadors quan estava furtant bateries de diversos vehicles aparcats en el recinte, segons ha informat la Policia Local en un comunicat. Els fets van ocórrer el passat dimecres 6 de desembre al voltant de les 18 hores quan en una empresa situada en la quadra Los Cubos de Castelló segons ha informat la Policia en un comunicat. Segons sembla quan va saltar l'alarma els treballadors van vore el lladre mentre estava apoderant-se de les bateries. Els treballadors van alertar la policia, ja que van vore com el sospitós tirava els objectes furtats fora de les instal·lacions. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va detindre l'home per un presumpte delicte de robatori amb força. El sospitós es trobava en un cantó del magatzem amb dos bateries de cotxes en els braços. Els agents van trobar peces a l'exterior de l'edifici i després d'una anàlisi van comprovar que dos dels cotxes estacionats tenien els motors manipulats. Per a acabar els agents van comunicar al responsable del magatzem els passos per a denunciar els fets.
Últimes notícies
Esports
Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF
El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.
Oratge
Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges
Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.
Oratge
Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges
Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.
Societat
Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera
Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.
Cultura
La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València
La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.
Economia
Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens
La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.
Cultura
Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto
L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.
Internacional
Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus
Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.



