La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 31 anys que ha sigut sorprés en un magatzem pels seus treballadors quan estava furtant bateries de diversos vehicles aparcats en el recinte, segons ha informat la Policia Local en un comunicat. Els fets van ocórrer el passat dimecres 6 de desembre al voltant de les 18 hores quan en una empresa situada en la quadra Los Cubos de Castelló segons ha informat la Policia en un comunicat. Segons sembla quan va saltar l'alarma els treballadors van vore el lladre mentre estava apoderant-se de les bateries. Els treballadors van alertar la policia, ja que van vore com el sospitós tirava els objectes furtats fora de les instal·lacions. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va detindre l'home per un presumpte delicte de robatori amb força. El sospitós es trobava en un cantó del magatzem amb dos bateries de cotxes en els braços. Els agents van trobar peces a l'exterior de l'edifici i després d'una anàlisi van comprovar que dos dels cotxes estacionats tenien els motors manipulats. Per a acabar els agents van comunicar al responsable del magatzem els passos per a denunciar els fets.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera
El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.
Comunitat Valenciana
Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana
La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.
Comunitat Valenciana
Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao
El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.
Comunitat Valenciana
Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia
El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.
Comunitat Valenciana
El Barça vol allargar el seu domini a la Copa del Rei a Alacant amb plaça europea en joc
El Centre de Tecnificació d Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d handbol, amb un Barça hegemònic, debut del Horneo en l elit i una plaça europea en joc.
Comunitat Valenciana
El valencià Roberto Bou s’estrena en la Gigante de Piedra amb opcions màximes de triomf
La 14a edició de la Gigante de Piedra, este dissabte a l’Alcora, reunirà 300 ciclistes en un traçat extrem de 200 km, amb el debut en la prova reina de Roberto Bou i Anna Bello com a gran favorita femenina.
Comunitat Valenciana
El Barça vol mantindre la seua supremacia en una Copa del Rei d’Alacant amb bitllet europeu
El Centre de Tecnificació d’Alacant acull des de divendres fins diumenge la fase final de la Copa del Rei d’handbol, amb un Barça dominador i una plaça europea en joc per als finalistes.
Comunitat Valenciana
El Valencia CF assegura Dimitrievski fins 2028 amb l’ampliació del seu contracte
El Valencia CF ha exercit la clàusula d’ampliació del contracte de Stole Dimitrievski per dos anys més, i el porter macedoni continuarà al club fins juny de 2028 després d’una temporada clau en la permanència.








