Sueca es vorà obligada a pagar 36.000 euros a l’empresa del Convent dels Franciscans

L'Ajuntament de Sueca abonarà al voltant de 36.000 euros per tal d'acabar amb els recursos davant de les sentències judicials en la seua contra. També abonarà els interessos contrets des de juliol de 2015 a l'empresa contractada per a la remodelació i restauració de la coberta de l'antic Convent dels Franciscans. Una modificació en les obres, per la inexactitud del primer plec de condicions va portar a la falta d'enteniments entre la companyia adjudicatària de les obres i el consistori. D'aquesta manera va començar tot aquest procés judicial que es perllonga durant alguns anys i que va acabar en diverses estances. La primera sentència dictada en favor de l'empresa el 13 de juliol de 2015 va ser ratificada posteriorment a través de la destimació dels recursos que van ser presentats pels advocats de l'ajuntament. No va admetre el recurs municipal ni el TSJ de la Comunitat Valenciana, i el jutjat va requerir el dia 19 d'octubre el compliment de la fallada mitjançant diligència d'ordenació, per la qual cosa l'ajuntament finalment va decidir pagar.

Els treballadors en el Convent dels Franciscans, que està en la zona que dona a l'actual residència de la tercera edat, suposava una inversió de prop de 110.000 euros sufragada íntegrament pel consistori. Per altra banda, la coberta del recinte comptava amb bigues de fusta partides o molt perjudicades pel pas del temps, amb un gran problema d'humitats. L'equip de govern de Sueca va preferir renovar completament el sostre, procedint a la substitució de les bigues de fusta per altres metàl·liques, amb estructures també contra els incendis i una capa prefabricada de formigó asfàltic acabat amb una zona ceràmica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022