Sueca es vorà obligada a pagar 36.000 euros a l’empresa del Convent dels Franciscans

L'Ajuntament de Sueca abonarà al voltant de 36.000 euros per tal d'acabar amb els recursos davant de les sentències judicials en la seua contra. També abonarà els interessos contrets des de juliol de 2015 a l'empresa contractada per a la remodelació i restauració de la coberta de l'antic Convent dels Franciscans. Una modificació en les obres, per la inexactitud del primer plec de condicions va portar a la falta d'enteniments entre la companyia adjudicatària de les obres i el consistori. D'aquesta manera va començar tot aquest procés judicial que es perllonga durant alguns anys i que va acabar en diverses estances. La primera sentència dictada en favor de l'empresa el 13 de juliol de 2015 va ser ratificada posteriorment a través de la destimació dels recursos que van ser presentats pels advocats de l'ajuntament. No va admetre el recurs municipal ni el TSJ de la Comunitat Valenciana, i el jutjat va requerir el dia 19 d'octubre el compliment de la fallada mitjançant diligència d'ordenació, per la qual cosa l'ajuntament finalment va decidir pagar.

Els treballadors en el Convent dels Franciscans, que està en la zona que dona a l'actual residència de la tercera edat, suposava una inversió de prop de 110.000 euros sufragada íntegrament pel consistori. Per altra banda, la coberta del recinte comptava amb bigues de fusta partides o molt perjudicades pel pas del temps, amb un gran problema d'humitats. L'equip de govern de Sueca va preferir renovar completament el sostre, procedint a la substitució de les bigues de fusta per altres metàl·liques, amb estructures també contra els incendis i una capa prefabricada de formigó asfàltic acabat amb una zona ceràmica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.