Tallen tres carreteres per la neu a Els Ports i l’Alt Maestrat

Tres carreteres de les comarques castellonenques dels Ports i Alt Maestrat segueixen tancades per la neu, segons informa el 112 en el seu compte de Twitter. Es tracta de la CV-125, on està tallat el tram entre Cinctorres i Portell de Morella; en la CV-167 està tancat el tram entre Benassal i Vilafranca i en la CV-12 no es pot circular en el tram d'Ares del Maestrat. 

  

A més, està restringida la circulació de camions en la N-232a i cal circular amb cadenes en les vies de la Diputació de l'interior de la província. En el cas d'Alacant, es requereix precaució per presència de gel en la calçada en vies de la Diputació a l'Alcoià i l'Alacantí. 

 

Un dia més tot el dispositiu de nevades del Consorci Provincial de Bombers està treballant a l'interior de la província. Els treballs, de nou, se centren a escampar sal per a evitar formació de gel i en la neteja de vies afectades per congestes formades a causa del vent. 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.