Tamara Gorro defensa a Ezequiel Garay i carrega contra els qui van riure’s de la seua lesió

Tamara Gorro en 'Sábado Deluxe'

Imatge d’arxiu de Tamara Gorro | Telecinco

 

  

La lesió que Ezequiel Garay va patir a les acaballes de la semifinal de Copa del Rei que van disputar el València i el Barça ha provocat que alguns usuaris de les xarxes socials hagen aprofitat este mal moment per riure’s del jugador. Esta acció no ha agradat gens a Tamara Gorro, la parella del futbolista, qui ha utilitzat la seua imatge d’influencer per carregar contra estos individus.

 

 

«L’esport és per gaudir-lo, viure’l i sentir-lo, no per alegrar-se pel mal de ningú», va publicar l’extronista a Instagram, llançant un missatge per aquells qui van burlar-se de la desgràcia del defensa argentí. «Personalment, em fa fàstic estic tipus de persones», afegia Tamara al seu ‘stories’, visiblement molesta per les publicacions que s’havien fet fins al moment.

 

 

Un día sin ellos y parece una eternidad… ¡Feliz finde familia virtual! #mamamolona #elgorrodetamara #

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.