Anuncios

Tamarra Gorro acudeix als seus seguidors per trobar un mocador oncològic per la seua «princesa»

Tamara Gorro, muy preocupada por «su princesa»

Tamara Gorro, molt preocupada per la seua «princesa» | Cedida

La ‘influencer’ Tamara Gorro ha mobilitzat tots els seus seguidors per una bona causa i per ajudar a una personeta molt important per a ella. Es tracta de la filla d’uns amics seus que pateix càncer, malaltia contra la qual no ha deixat de lluitar ni la xicoteta ni els qui l’estimen. De fet, la setmana passada, la ‘influencer’ li va escriure una carta per animar-la i transmetre tota la seua força a ella i a la seva família.

 

Des d’aleshores, no ha parat de tenir-la present i recorda la xicoteta  en cadascuna de les seues  publicacions, en les que afegeix una corona perquè és la seua «princesa». En esta ocasió, vol ajudar-la a fer que se puga sentir còmoda a l’hospital durant les setmanes que durarà el tractament. Per això, ha difós un missatge demanant col·laboració als seus seguidors per trobar un mocador pel cap per la nena que siga  bonic, ja que no han trobat cap que els agrade: «No trobem mocadors oncològics infantils bonics».

 

«A veure si em podeu ajudar. La princeseta ha vist a l’hospital a dos companyes amb mocadors ficats al cap i ella vol el seu», explicava Tamara esperançada en poder satisfer els desitjos de la petita.

 

Tamara Gorro añade una corona en sus mensajes para «la princesa»

Tamara Gorro afegeix una corona als seus missatges per «la princesa» | Instagram
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.