Tamarra Gorro acudeix als seus seguidors per trobar un mocador oncològic per la seua «princesa»

Tamara Gorro, muy preocupada por «su princesa»

Tamara Gorro, molt preocupada per la seua «princesa» | Cedida

La ‘influencer’ Tamara Gorro ha mobilitzat tots els seus seguidors per una bona causa i per ajudar a una personeta molt important per a ella. Es tracta de la filla d’uns amics seus que pateix càncer, malaltia contra la qual no ha deixat de lluitar ni la xicoteta ni els qui l’estimen. De fet, la setmana passada, la ‘influencer’ li va escriure una carta per animar-la i transmetre tota la seua força a ella i a la seva família.

 

Des d’aleshores, no ha parat de tenir-la present i recorda la xicoteta  en cadascuna de les seues  publicacions, en les que afegeix una corona perquè és la seua «princesa». En esta ocasió, vol ajudar-la a fer que se puga sentir còmoda a l’hospital durant les setmanes que durarà el tractament. Per això, ha difós un missatge demanant col·laboració als seus seguidors per trobar un mocador pel cap per la nena que siga  bonic, ja que no han trobat cap que els agrade: «No trobem mocadors oncològics infantils bonics».

 

«A veure si em podeu ajudar. La princeseta ha vist a l’hospital a dos companyes amb mocadors ficats al cap i ella vol el seu», explicava Tamara esperançada en poder satisfer els desitjos de la petita.

 

Tamara Gorro añade una corona en sus mensajes para «la princesa»

Tamara Gorro afegeix una corona als seus missatges per «la princesa» | Instagram

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.