16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Tamarra Gorro acudeix als seus seguidors per trobar un mocador oncològic per la seua «princesa»

Tamara Gorro, muy preocupada por «su princesa»

Tamara Gorro, molt preocupada per la seua «princesa» | Cedida

La ‘influencer’ Tamara Gorro ha mobilitzat tots els seus seguidors per una bona causa i per ajudar a una personeta molt important per a ella. Es tracta de la filla d’uns amics seus que pateix càncer, malaltia contra la qual no ha deixat de lluitar ni la xicoteta ni els qui l’estimen. De fet, la setmana passada, la ‘influencer’ li va escriure una carta per animar-la i transmetre tota la seua força a ella i a la seva família.

 

Des d’aleshores, no ha parat de tenir-la present i recorda la xicoteta  en cadascuna de les seues  publicacions, en les que afegeix una corona perquè és la seua «princesa». En esta ocasió, vol ajudar-la a fer que se puga sentir còmoda a l’hospital durant les setmanes que durarà el tractament. Per això, ha difós un missatge demanant col·laboració als seus seguidors per trobar un mocador pel cap per la nena que siga  bonic, ja que no han trobat cap que els agrade: «No trobem mocadors oncològics infantils bonics».

 

«A veure si em podeu ajudar. La princeseta ha vist a l’hospital a dos companyes amb mocadors ficats al cap i ella vol el seu», explicava Tamara esperançada en poder satisfer els desitjos de la petita.

 

Tamara Gorro añade una corona en sus mensajes para «la princesa»

Tamara Gorro afegeix una corona als seus missatges per «la princesa» | Instagram

Últimes notícies

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.

Barrachina acusa a Sánchez de donar a les víctimes valencianes de la dana només la tercera part en ajudes

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha denunciat un tracte desigual en les ajudes després de la dana. Ha comparat 72.000 euros per a víctimes valencianes amb 210.000 en l'accident de Adamuz i ha exigit igualtat.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

Martínez Mus ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i el ritme d'execució duplicat. Ha reclamat corresponsabilitat i comissió mixta al Govern.

Gortázar afirma que la renovació de Fainé aporta estabilitat a la Fundació La Caixa

Gonzalo Gortázar ha recolzat la continuïtat d'Isidre Fainé al capdavant de la Fundació La Caixa i ha remarcat que aporta estabilitat i continuïtat. També ha subratllat el pes de l'Obra Social i el caràcter fundacional de CaixaBank.

La Generalitat reivindica el lideratge del Pla Endavant i demana corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança gràcies al Pla Endavant i ha reclamat corresponsabilitat al Govern per a completar les obres. El Consell ha detallat avanços socials, econòmics, ambientals i de prevenció amb objectius calendarizados.

Avís taronja este dissabte per vents de fins a 100 km/h en gran part de la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit per a este dissabte avise taronja per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h i alerta costanera a Alacant; a la vesprada baixarà a groc.