Tamarra Gorro acudeix als seus seguidors per trobar un mocador oncològic per la seua «princesa»

Tamara Gorro, muy preocupada por «su princesa»

Tamara Gorro, molt preocupada per la seua «princesa» | Cedida

La ‘influencer’ Tamara Gorro ha mobilitzat tots els seus seguidors per una bona causa i per ajudar a una personeta molt important per a ella. Es tracta de la filla d’uns amics seus que pateix càncer, malaltia contra la qual no ha deixat de lluitar ni la xicoteta ni els qui l’estimen. De fet, la setmana passada, la ‘influencer’ li va escriure una carta per animar-la i transmetre tota la seua força a ella i a la seva família.

 

Des d’aleshores, no ha parat de tenir-la present i recorda la xicoteta  en cadascuna de les seues  publicacions, en les que afegeix una corona perquè és la seua «princesa». En esta ocasió, vol ajudar-la a fer que se puga sentir còmoda a l’hospital durant les setmanes que durarà el tractament. Per això, ha difós un missatge demanant col·laboració als seus seguidors per trobar un mocador pel cap per la nena que siga  bonic, ja que no han trobat cap que els agrade: «No trobem mocadors oncològics infantils bonics».

 

«A veure si em podeu ajudar. La princeseta ha vist a l’hospital a dos companyes amb mocadors ficats al cap i ella vol el seu», explicava Tamara esperançada en poder satisfer els desitjos de la petita.

 

Tamara Gorro añade una corona en sus mensajes para «la princesa»

Tamara Gorro afegeix una corona als seus missatges per «la princesa» | Instagram

Últimes notícies

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.
FILMOTECA D'ESTIU