Tamarra Gorro acudeix als seus seguidors per trobar un mocador oncològic per la seua «princesa»

Tamara Gorro, muy preocupada por «su princesa»

Tamara Gorro, molt preocupada per la seua «princesa» | Cedida

La ‘influencer’ Tamara Gorro ha mobilitzat tots els seus seguidors per una bona causa i per ajudar a una personeta molt important per a ella. Es tracta de la filla d’uns amics seus que pateix càncer, malaltia contra la qual no ha deixat de lluitar ni la xicoteta ni els qui l’estimen. De fet, la setmana passada, la ‘influencer’ li va escriure una carta per animar-la i transmetre tota la seua força a ella i a la seva família.

 

Des d’aleshores, no ha parat de tenir-la present i recorda la xicoteta  en cadascuna de les seues  publicacions, en les que afegeix una corona perquè és la seua «princesa». En esta ocasió, vol ajudar-la a fer que se puga sentir còmoda a l’hospital durant les setmanes que durarà el tractament. Per això, ha difós un missatge demanant col·laboració als seus seguidors per trobar un mocador pel cap per la nena que siga  bonic, ja que no han trobat cap que els agrade: «No trobem mocadors oncològics infantils bonics».

 

«A veure si em podeu ajudar. La princeseta ha vist a l’hospital a dos companyes amb mocadors ficats al cap i ella vol el seu», explicava Tamara esperançada en poder satisfer els desitjos de la petita.

 

Tamara Gorro añade una corona en sus mensajes para «la princesa»

Tamara Gorro afegeix una corona als seus missatges per «la princesa» | Instagram
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.