Un tanc se passeja pels carrers de Castelló i deixa als veïns sorpresos

 

Este dijous per la nit, un tanc o vehicle blindat BMR s’ha passejat pels carrers de la ciutat de Castelló a causa de la inauguració d’una exposició en l’espai cultural ‘Menador’. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el tanc s’ha instal·lat en la plaça de l’Hort de Sogueros i no ha passat desapercebut. El president de l’Aula Militar Bermúdez de Castro de Castelló, José Miguel Alonso, assegura que molts han preguntat a l’organització si era per alguna cosa relacionada amb el coronavirus, però ha aclarit que no.

 

Com a conseqüència de la presència del tanc, els veïns de la ciutat han aprofitat per a parlar. Entre els comentaris destaquen alguns com: «Va a començar la guerra», «Açò és la tercera guerra mundial… Tot és paregut a la guerra des que ens van confiar en març…» o «Mantindre’ns en casa, tapar-nos la boca, obeir a l’autoritat, i que facen amb nosaltres el que volen… Forma part de la #*PlanDemia». Estos han sigut els més freqüents.

Últimes notícies

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.