Un tanc se passeja pels carrers de Castelló i deixa als veïns sorpresos

 

Este dijous per la nit, un tanc o vehicle blindat BMR s’ha passejat pels carrers de la ciutat de Castelló a causa de la inauguració d’una exposició en l’espai cultural ‘Menador’. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el tanc s’ha instal·lat en la plaça de l’Hort de Sogueros i no ha passat desapercebut. El president de l’Aula Militar Bermúdez de Castro de Castelló, José Miguel Alonso, assegura que molts han preguntat a l’organització si era per alguna cosa relacionada amb el coronavirus, però ha aclarit que no.

 

Com a conseqüència de la presència del tanc, els veïns de la ciutat han aprofitat per a parlar. Entre els comentaris destaquen alguns com: «Va a començar la guerra», «Açò és la tercera guerra mundial… Tot és paregut a la guerra des que ens van confiar en març…» o «Mantindre’ns en casa, tapar-nos la boca, obeir a l’autoritat, i que facen amb nosaltres el que volen… Forma part de la #*PlanDemia». Estos han sigut els més freqüents.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.