13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un tanc se passeja pels carrers de Castelló i deixa als veïns sorpresos

 

Este dijous per la nit, un tanc o vehicle blindat BMR s’ha passejat pels carrers de la ciutat de Castelló a causa de la inauguració d’una exposició en l’espai cultural ‘Menador’. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el tanc s’ha instal·lat en la plaça de l’Hort de Sogueros i no ha passat desapercebut. El president de l’Aula Militar Bermúdez de Castro de Castelló, José Miguel Alonso, assegura que molts han preguntat a l’organització si era per alguna cosa relacionada amb el coronavirus, però ha aclarit que no.

 

Com a conseqüència de la presència del tanc, els veïns de la ciutat han aprofitat per a parlar. Entre els comentaris destaquen alguns com: «Va a començar la guerra», «Açò és la tercera guerra mundial… Tot és paregut a la guerra des que ens van confiar en març…» o «Mantindre’ns en casa, tapar-nos la boca, obeir a l’autoritat, i que facen amb nosaltres el que volen… Forma part de la #*PlanDemia». Estos han sigut els més freqüents.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.