10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Tancat l’oci nocturn en Peníscola per ser el focus del brot de coronavirus

 

La discoteca Ébano, l’única de la localitat de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha hagut de tancar després de què es confirmen diversos casos positius de coronavirus entre el seu personal. Es tracta del focus de contagi del brot que afecta a la localitat, que ja compta amb una vintena de casos després de la confirmació de 9 més este mateix dilluns.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, Salut Pública està fent proves PCR a totes les persones que acudiren al local d’oci els dies 11, 12 i 13 de juny amb l’objectiu de previndre més casos i tindre el brot controlat. Estes proves es faran en l’edifici de Servicis Socials entre les 9 i les 14 hores i entre les 16 i les 21 hores.

 

No és la primera localitat valenciana que ordena el tancament de l’oci nocturn per l’augment de casos de Covid-19. La setmana passada havia de fer-ho Gandia, en la Safor (València), després de què es registrara el brot més numerós del territori valencià amb 77 contagis de persones d’entre 20 i 40 anys, la majoria relacionats amb un origen detectat en una zona d’oci nocturn.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.