Tancat l’oci nocturn en Peníscola per ser el focus del brot de coronavirus

 

La discoteca Ébano, l’única de la localitat de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha hagut de tancar després de què es confirmen diversos casos positius de coronavirus entre el seu personal. Es tracta del focus de contagi del brot que afecta a la localitat, que ja compta amb una vintena de casos després de la confirmació de 9 més este mateix dilluns.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, Salut Pública està fent proves PCR a totes les persones que acudiren al local d’oci els dies 11, 12 i 13 de juny amb l’objectiu de previndre més casos i tindre el brot controlat. Estes proves es faran en l’edifici de Servicis Socials entre les 9 i les 14 hores i entre les 16 i les 21 hores.

 

No és la primera localitat valenciana que ordena el tancament de l’oci nocturn per l’augment de casos de Covid-19. La setmana passada havia de fer-ho Gandia, en la Safor (València), després de què es registrara el brot més numerós del territori valencià amb 77 contagis de persones d’entre 20 i 40 anys, la majoria relacionats amb un origen detectat en una zona d’oci nocturn.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.