10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Tanquen la piscina d’Alberic després de què un xiquet cague en l’aigua

 

L’empresa que gestiona la piscina municipal d’estiu d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València), s’ha vist en l’obligació d’activar els protocols de desinfecció després de què un xiquet cagara este diumenge en el got aquàtic de manera involuntària.

 

En un comunicat, l’Ajuntament informa que ha decidit tancar la instal·lació durant els dies que es facen les anàlisis per a evitar qualsevol classe d’infecció.

 

La piscina es va obrir divendres passat, 26 de juny, i durant el cap de setmana va registrar la presència de moltes persones, sobretot xiquets. A pesar d’això, compta amb un aforament limitat pel compliment de les exigències sanitàries davant el coronavirus i els torns es dividixen en horari matinal o vespertí.

 

Després de l’incident d’este diumenge s’ha activat immediatament el protocol de neteja i desinfecció que previsiblement durarà diversos dies, pel que la instal·lació estarà tancada.

 

Davant esta situació, l’empresa gestora treballa en la configuració de mesures per a assegurar que no torne a passar, encara que entén que és un fet fortuït que és complicat evitar a voltes, sobretot entre els xiquets.

 

Justament la setmana passada, en Alzira, localitat de la mateixa comarca, es va viure un episodi paregut, que també obligà a tancar la seua piscina. Per contra, en este cas va ser un adult qui va protagonitzar els fets, que no van ser involuntaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.