6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Tanquen la piscina d’Alberic després de què un xiquet cague en l’aigua

 

L’empresa que gestiona la piscina municipal d’estiu d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València), s’ha vist en l’obligació d’activar els protocols de desinfecció després de què un xiquet cagara este diumenge en el got aquàtic de manera involuntària.

 

En un comunicat, l’Ajuntament informa que ha decidit tancar la instal·lació durant els dies que es facen les anàlisis per a evitar qualsevol classe d’infecció.

 

La piscina es va obrir divendres passat, 26 de juny, i durant el cap de setmana va registrar la presència de moltes persones, sobretot xiquets. A pesar d’això, compta amb un aforament limitat pel compliment de les exigències sanitàries davant el coronavirus i els torns es dividixen en horari matinal o vespertí.

 

Després de l’incident d’este diumenge s’ha activat immediatament el protocol de neteja i desinfecció que previsiblement durarà diversos dies, pel que la instal·lació estarà tancada.

 

Davant esta situació, l’empresa gestora treballa en la configuració de mesures per a assegurar que no torne a passar, encara que entén que és un fet fortuït que és complicat evitar a voltes, sobretot entre els xiquets.

 

Justament la setmana passada, en Alzira, localitat de la mateixa comarca, es va viure un episodi paregut, que també obligà a tancar la seua piscina. Per contra, en este cas va ser un adult qui va protagonitzar els fets, que no van ser involuntaris.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.