16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Tanquen la piscina d’Alberic després de què un xiquet cague en l’aigua

 

L’empresa que gestiona la piscina municipal d’estiu d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València), s’ha vist en l’obligació d’activar els protocols de desinfecció després de què un xiquet cagara este diumenge en el got aquàtic de manera involuntària.

 

En un comunicat, l’Ajuntament informa que ha decidit tancar la instal·lació durant els dies que es facen les anàlisis per a evitar qualsevol classe d’infecció.

 

La piscina es va obrir divendres passat, 26 de juny, i durant el cap de setmana va registrar la presència de moltes persones, sobretot xiquets. A pesar d’això, compta amb un aforament limitat pel compliment de les exigències sanitàries davant el coronavirus i els torns es dividixen en horari matinal o vespertí.

 

Després de l’incident d’este diumenge s’ha activat immediatament el protocol de neteja i desinfecció que previsiblement durarà diversos dies, pel que la instal·lació estarà tancada.

 

Davant esta situació, l’empresa gestora treballa en la configuració de mesures per a assegurar que no torne a passar, encara que entén que és un fet fortuït que és complicat evitar a voltes, sobretot entre els xiquets.

 

Justament la setmana passada, en Alzira, localitat de la mateixa comarca, es va viure un episodi paregut, que també obligà a tancar la seua piscina. Per contra, en este cas va ser un adult qui va protagonitzar els fets, que no van ser involuntaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El detingut pel presumpte doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes va passar a disposició judicial a Vila-real. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets.

Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA

L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.

Dones de la Comunitat guanyen quasi 5.000 euros menys a l’any que els hòmens malgrat baixar la bretxa

La bretxa salarial en la Comunitat Valenciana ha descendit al 13,1%, 2,6 punts per davall de la mitjana nacional, però les dones continuen guanyant quasi 5.000 euros menys a l'any. EVAP reclama mesures urgents davant factors estructurals, conciliació i complements que amplien la diferència.

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.