Tanquen la piscina d’Alberic després de què un xiquet cague en l’aigua

 

L’empresa que gestiona la piscina municipal d’estiu d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València), s’ha vist en l’obligació d’activar els protocols de desinfecció després de què un xiquet cagara este diumenge en el got aquàtic de manera involuntària.

 

En un comunicat, l’Ajuntament informa que ha decidit tancar la instal·lació durant els dies que es facen les anàlisis per a evitar qualsevol classe d’infecció.

 

La piscina es va obrir divendres passat, 26 de juny, i durant el cap de setmana va registrar la presència de moltes persones, sobretot xiquets. A pesar d’això, compta amb un aforament limitat pel compliment de les exigències sanitàries davant el coronavirus i els torns es dividixen en horari matinal o vespertí.

 

Després de l’incident d’este diumenge s’ha activat immediatament el protocol de neteja i desinfecció que previsiblement durarà diversos dies, pel que la instal·lació estarà tancada.

 

Davant esta situació, l’empresa gestora treballa en la configuració de mesures per a assegurar que no torne a passar, encara que entén que és un fet fortuït que és complicat evitar a voltes, sobretot entre els xiquets.

 

Justament la setmana passada, en Alzira, localitat de la mateixa comarca, es va viure un episodi paregut, que també obligà a tancar la seua piscina. Per contra, en este cas va ser un adult qui va protagonitzar els fets, que no van ser involuntaris.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.