Tanquen la piscina d’Alberic després de què un xiquet cague en l’aigua

 

L’empresa que gestiona la piscina municipal d’estiu d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València), s’ha vist en l’obligació d’activar els protocols de desinfecció després de què un xiquet cagara este diumenge en el got aquàtic de manera involuntària.

 

En un comunicat, l’Ajuntament informa que ha decidit tancar la instal·lació durant els dies que es facen les anàlisis per a evitar qualsevol classe d’infecció.

 

La piscina es va obrir divendres passat, 26 de juny, i durant el cap de setmana va registrar la presència de moltes persones, sobretot xiquets. A pesar d’això, compta amb un aforament limitat pel compliment de les exigències sanitàries davant el coronavirus i els torns es dividixen en horari matinal o vespertí.

 

Després de l’incident d’este diumenge s’ha activat immediatament el protocol de neteja i desinfecció que previsiblement durarà diversos dies, pel que la instal·lació estarà tancada.

 

Davant esta situació, l’empresa gestora treballa en la configuració de mesures per a assegurar que no torne a passar, encara que entén que és un fet fortuït que és complicat evitar a voltes, sobretot entre els xiquets.

 

Justament la setmana passada, en Alzira, localitat de la mateixa comarca, es va viure un episodi paregut, que també obligà a tancar la seua piscina. Per contra, en este cas va ser un adult qui va protagonitzar els fets, que no van ser involuntaris.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.