Més de 500 targetes falses per a aparcar en places de persones amb discapacitat en Castelló de la Plana

 

La ciutat de Castelló de la Plana compta amb més de 500 targetes falses per a aparcar en les 175 places per a conductors amb mobilitat reduïda. Per este motiu, i amb la finalitat de trobar una solució al problema provocat per l’ús fraudulent d’estos permisos i la picardia de la gent, s’ha convocat una reunió en el consistori de la ciutat per tractar este problema.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ús adequat d’estes targetes és la d’ús per part del conductor amb discapacitat o, en el cas que esta persona amb mobilitat reduïda no dispose de permís de conduir, pot ser usada pel conductor acompanyant sempre que la persona amb mobilitat reduïda vaja en el cotxe.

 

Qualsevol utilització de la targeta a l’hora d’estacionar en una d’estes places especials que no siguen estes dos està totalment prohibida en la ciutat de Castelló de la Plana.

 

La conducta incívica d’alguns familiars

Així, Ramón Meseguer, president de la Confederació Espanyola de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica (COCEMFE), ha denunciat esta situació i ha informat l’alcalde de la ciutat valenciana que, alguns familiars incívics usen la targeta encara quan la persona discapacitada ha mort o tapen la data de caducitat en aparcar o deixen estacionat el vehicle en estes places específiques durant uns quants dies.

Per este motiu, el consistori ja treballa de manera conjunta amb Concemfe per a vore de quina forma poden posar límit i augmentar el control davant esta situació. En este sentit, una de les mesures podria ser també reduir el període de la targeta, en l’actualitat, de deu anys.

 

 

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.