Més de 500 targetes falses per a aparcar en places de persones amb discapacitat en Castelló de la Plana

 

La ciutat de Castelló de la Plana compta amb més de 500 targetes falses per a aparcar en les 175 places per a conductors amb mobilitat reduïda. Per este motiu, i amb la finalitat de trobar una solució al problema provocat per l’ús fraudulent d’estos permisos i la picardia de la gent, s’ha convocat una reunió en el consistori de la ciutat per tractar este problema.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ús adequat d’estes targetes és la d’ús per part del conductor amb discapacitat o, en el cas que esta persona amb mobilitat reduïda no dispose de permís de conduir, pot ser usada pel conductor acompanyant sempre que la persona amb mobilitat reduïda vaja en el cotxe.

 

Qualsevol utilització de la targeta a l’hora d’estacionar en una d’estes places especials que no siguen estes dos està totalment prohibida en la ciutat de Castelló de la Plana.

 

La conducta incívica d’alguns familiars

Així, Ramón Meseguer, president de la Confederació Espanyola de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica (COCEMFE), ha denunciat esta situació i ha informat l’alcalde de la ciutat valenciana que, alguns familiars incívics usen la targeta encara quan la persona discapacitada ha mort o tapen la data de caducitat en aparcar o deixen estacionat el vehicle en estes places específiques durant uns quants dies.

Per este motiu, el consistori ja treballa de manera conjunta amb Concemfe per a vore de quina forma poden posar límit i augmentar el control davant esta situació. En este sentit, una de les mesures podria ser també reduir el període de la targeta, en l’actualitat, de deu anys.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.