Més de 500 targetes falses per a aparcar en places de persones amb discapacitat en Castelló de la Plana

 

La ciutat de Castelló de la Plana compta amb més de 500 targetes falses per a aparcar en les 175 places per a conductors amb mobilitat reduïda. Per este motiu, i amb la finalitat de trobar una solució al problema provocat per l’ús fraudulent d’estos permisos i la picardia de la gent, s’ha convocat una reunió en el consistori de la ciutat per tractar este problema.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, l’ús adequat d’estes targetes és la d’ús per part del conductor amb discapacitat o, en el cas que esta persona amb mobilitat reduïda no dispose de permís de conduir, pot ser usada pel conductor acompanyant sempre que la persona amb mobilitat reduïda vaja en el cotxe.

 

Qualsevol utilització de la targeta a l’hora d’estacionar en una d’estes places especials que no siguen estes dos està totalment prohibida en la ciutat de Castelló de la Plana.

 

La conducta incívica d’alguns familiars

Així, Ramón Meseguer, president de la Confederació Espanyola de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica (COCEMFE), ha denunciat esta situació i ha informat l’alcalde de la ciutat valenciana que, alguns familiars incívics usen la targeta encara quan la persona discapacitada ha mort o tapen la data de caducitat en aparcar o deixen estacionat el vehicle en estes places específiques durant uns quants dies.

Per este motiu, el consistori ja treballa de manera conjunta amb Concemfe per a vore de quina forma poden posar límit i augmentar el control davant esta situació. En este sentit, una de les mesures podria ser també reduir el període de la targeta, en l’actualitat, de deu anys.

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU