Temperatures sense canvis i possibles pluges al sud de la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. Les màximes se situaran en 17ºC a Alacant i els 16ºC a València i Castelló. A Castelló hi haurà un lleuger ascens de les mínimes i alguna gelada dèbil en l'interior, vent del nord-est moderat tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Les temperatures tant hui com demà rondaran les mínimes de 6ºC a Castelló i 17ºC de màxima; 2ºC de mínima a Morella i 10ºC de màxima; 6ºC a Vinaròs i 16ºC de màxima.

  

 

 

A València també s'experimentarà una lleu pujada en les mínimes, amb diverses gelades dèbils a l'interior i a la meitat nord. Per altra banda hi ha probabilitat de precipitacions dèbils en la seua meitat sud. Per als pròxims dies s'esperen mínimes de -1ºC a Requena amb màximes de 16ºC; a Ontinyent mínimes de 3ºC i màximes de 18ºC; i a Gandia mínimes de 6ºC i màximes de 16ºC.

  

 

 

A Alacant s'esperen en general temperatures tant màximes com mínimes superiors a la resta de la Comunitat amb lleugers ascensos en les mínimes. En el litoral el vent bufarà del nord-est moderant tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Estos dies s'esperen poc nuvolosos però si més no, podrien haver precipitacions dèbils en el litoral. Les temperatures estos dies estan rondant els 17ºC de màxima a Alacant i els 8ºC de mínima; 7ºC de mínima a Dénia i 15ºC de màxima; 6ºC de mínima a Elx i 16ºC de màxima i 5ºC de mínima a Alcoi i 12ºC de màxima; unes temperatures que podrien anar en ascens.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.