Temperatures sense canvis i possibles pluges al sud de la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. Les màximes se situaran en 17ºC a Alacant i els 16ºC a València i Castelló. A Castelló hi haurà un lleuger ascens de les mínimes i alguna gelada dèbil en l'interior, vent del nord-est moderat tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Les temperatures tant hui com demà rondaran les mínimes de 6ºC a Castelló i 17ºC de màxima; 2ºC de mínima a Morella i 10ºC de màxima; 6ºC a Vinaròs i 16ºC de màxima.

  

 

 

A València també s'experimentarà una lleu pujada en les mínimes, amb diverses gelades dèbils a l'interior i a la meitat nord. Per altra banda hi ha probabilitat de precipitacions dèbils en la seua meitat sud. Per als pròxims dies s'esperen mínimes de -1ºC a Requena amb màximes de 16ºC; a Ontinyent mínimes de 3ºC i màximes de 18ºC; i a Gandia mínimes de 6ºC i màximes de 16ºC.

  

 

 

A Alacant s'esperen en general temperatures tant màximes com mínimes superiors a la resta de la Comunitat amb lleugers ascensos en les mínimes. En el litoral el vent bufarà del nord-est moderant tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Estos dies s'esperen poc nuvolosos però si més no, podrien haver precipitacions dèbils en el litoral. Les temperatures estos dies estan rondant els 17ºC de màxima a Alacant i els 8ºC de mínima; 7ºC de mínima a Dénia i 15ºC de màxima; 6ºC de mínima a Elx i 16ºC de màxima i 5ºC de mínima a Alcoi i 12ºC de màxima; unes temperatures que podrien anar en ascens.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.