Temperatures sense canvis i possibles pluges al sud de la Comunitat

Ejemplo de shortcode con estilo
La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. […]

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. Les màximes se situaran en 17ºC a Alacant i els 16ºC a València i Castelló. A Castelló hi haurà un lleuger ascens de les mínimes i alguna gelada dèbil en l'interior, vent del nord-est moderat tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Les temperatures tant hui com demà rondaran les mínimes de 6ºC a Castelló i 17ºC de màxima; 2ºC de mínima a Morella i 10ºC de màxima; 6ºC a Vinaròs i 16ºC de màxima.

  

 

 

A València també s'experimentarà una lleu pujada en les mínimes, amb diverses gelades dèbils a l'interior i a la meitat nord. Per altra banda hi ha probabilitat de precipitacions dèbils en la seua meitat sud. Per als pròxims dies s'esperen mínimes de -1ºC a Requena amb màximes de 16ºC; a Ontinyent mínimes de 3ºC i màximes de 18ºC; i a Gandia mínimes de 6ºC i màximes de 16ºC.

  

 

 

A Alacant s'esperen en general temperatures tant màximes com mínimes superiors a la resta de la Comunitat amb lleugers ascensos en les mínimes. En el litoral el vent bufarà del nord-est moderant tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Estos dies s'esperen poc nuvolosos però si més no, podrien haver precipitacions dèbils en el litoral. Les temperatures estos dies estan rondant els 17ºC de màxima a Alacant i els 8ºC de mínima; 7ºC de mínima a Dénia i 15ºC de màxima; 6ºC de mínima a Elx i 16ºC de màxima i 5ºC de mínima a Alcoi i 12ºC de màxima; unes temperatures que podrien anar en ascens.

Últimes notícies

València presenta Batonet, la mascota de l’Europeo de Atletismo en pista cubierta de 2027

Batonet representarà la unió entre l’atletisme i diversos símbols de València. La mascota visitarà clubs d’atletisme des de gener per a acostar el campionat als aficionats.

Alisia Jenkins tanca la seua etapa en Valencia Basket

El Valencia Basket no ha renovat el contracte temporal de Alisia Jenkins. La jugadora ha disputat nou partits oficials i ha guanyat la Supercopa LF Endesa.

La família de Guillem Agulló reclama que el Govern el reconega com a víctima del terrorisme

La família de Guillem Agulló ha demanat al Govern que el reconega com a víctima del terrorisme. Més de 200 personalitats avalen la petició.

Chust vol fer del Martínez Valero un fortí

Víctor Chust ha demanat millorar a casa abans de rebre el Betis. L’Martínez Valero encara no ha vist cap victòria de l’Elx esta temporada.

Tres policies reanimen un home trobat inconscient dins d’un maleter

Tres agents han reanimat un home de 52 anys trobat inconscient dins del maleter d'un cotxe a l'estació Joaquín Sorolla. L'han traslladat a l'UCI després d'estabilitzar-lo.

Pep Gimeno i Rozalén recuperen la petenera en un nou disc

Rozalén i Pep Gimeno han gravat junts una cançó sobre la petenera per al disc 'El poble mana'. L’àlbum eixirà l’11 de desembre i tindrà presentacions a València i Madrid.

El PP atribuïx al CIS la dimissió d’Óscar Puente, no a les víctimes

Ana Vázquez ha atribuït al CIS la dimissió d’Óscar Puente i ha criticat la gestió ferroviària i la falta d’agents a Alacant.

Els pressupostos del PP deixen en segon pla la protecció climàtica de La Torre

Pilar Bernabé ha denunciat a La Torre que el PP aparta l’emergència climàtica dels pressupostos. Reclama més prevenció i protecció davant de fenòmens extrems.