Temperatures sense canvis i possibles pluges al sud de la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. Les màximes se situaran en 17ºC a Alacant i els 16ºC a València i Castelló. A Castelló hi haurà un lleuger ascens de les mínimes i alguna gelada dèbil en l'interior, vent del nord-est moderat tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Les temperatures tant hui com demà rondaran les mínimes de 6ºC a Castelló i 17ºC de màxima; 2ºC de mínima a Morella i 10ºC de màxima; 6ºC a Vinaròs i 16ºC de màxima.

  

 

 

A València també s'experimentarà una lleu pujada en les mínimes, amb diverses gelades dèbils a l'interior i a la meitat nord. Per altra banda hi ha probabilitat de precipitacions dèbils en la seua meitat sud. Per als pròxims dies s'esperen mínimes de -1ºC a Requena amb màximes de 16ºC; a Ontinyent mínimes de 3ºC i màximes de 18ºC; i a Gandia mínimes de 6ºC i màximes de 16ºC.

  

 

 

A Alacant s'esperen en general temperatures tant màximes com mínimes superiors a la resta de la Comunitat amb lleugers ascensos en les mínimes. En el litoral el vent bufarà del nord-est moderant tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Estos dies s'esperen poc nuvolosos però si més no, podrien haver precipitacions dèbils en el litoral. Les temperatures estos dies estan rondant els 17ºC de màxima a Alacant i els 8ºC de mínima; 7ºC de mínima a Dénia i 15ºC de màxima; 6ºC de mínima a Elx i 16ºC de màxima i 5ºC de mínima a Alcoi i 12ºC de màxima; unes temperatures que podrien anar en ascens.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.