12.6 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Temperatures sense canvis i possibles pluges al sud de la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dijous poc nuvolós, amb alguns intervals matinals en el litoral de la Comunitat Valenciana que pot deixar algunes pluges febles en la seua meitat sud, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia. Per la seua banda, les temperatures es mantindran sense canvis, amb lleugers ascensos locals en les mínimes. Les màximes se situaran en 17ºC a Alacant i els 16ºC a València i Castelló. A Castelló hi haurà un lleuger ascens de les mínimes i alguna gelada dèbil en l'interior, vent del nord-est moderat tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Les temperatures tant hui com demà rondaran les mínimes de 6ºC a Castelló i 17ºC de màxima; 2ºC de mínima a Morella i 10ºC de màxima; 6ºC a Vinaròs i 16ºC de màxima.

  

 

 

A València també s'experimentarà una lleu pujada en les mínimes, amb diverses gelades dèbils a l'interior i a la meitat nord. Per altra banda hi ha probabilitat de precipitacions dèbils en la seua meitat sud. Per als pròxims dies s'esperen mínimes de -1ºC a Requena amb màximes de 16ºC; a Ontinyent mínimes de 3ºC i màximes de 18ºC; i a Gandia mínimes de 6ºC i màximes de 16ºC.

  

 

 

A Alacant s'esperen en general temperatures tant màximes com mínimes superiors a la resta de la Comunitat amb lleugers ascensos en les mínimes. En el litoral el vent bufarà del nord-est moderant tendint a variable fluix i en la resta variable fluix. Estos dies s'esperen poc nuvolosos però si més no, podrien haver precipitacions dèbils en el litoral. Les temperatures estos dies estan rondant els 17ºC de màxima a Alacant i els 8ºC de mínima; 7ºC de mínima a Dénia i 15ºC de màxima; 6ºC de mínima a Elx i 16ºC de màxima i 5ºC de mínima a Alcoi i 12ºC de màxima; unes temperatures que podrien anar en ascens.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.