Tal com publica 'Valencia Plaza', després d'un temps de parada la multinacional Primark ha représ les obres d'una de les seues esperades tendes en el centre de València. Esta tenda que comptarà amb més de 7.000 metros quadrats podria estar finalitzada per a les pròximes Falles. Mentrestant, el veïnat i els turistes de la capital del Túria poden fer ús del nou espai comercial i de restauració. I és que en eixe espai ja estan operatius cadenes com Domino's Pizza, Foster's Hollywood i Cañas y Tapas. A més a més, l'aparcament pensat per a aglutinar la gran afluència que s'espera una vegada Primark òbriga les portes, també està ja en funcionament.
Últimes notícies
Esports
LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro
LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.
Oratge
Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim
Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.
Salut
La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen
La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.
Medi ambient
Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València
Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.
Local
Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments
L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.
Successos
La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones
La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.
Local
EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions
L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.
Oratge
El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius
Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.




