10.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

El tercer premi de la Loteria cau a València, Almàssera, Gandia, Alfafar, Albal, Catarroja, Manises, Castelló i Alacant

 

El número 4211 ha sigut el dotat amb el tercer premi, premiat amb 500.000 euros en cada sèrie i ha caigut aquesta vegada a les tres províncies. Concretament a Almàssera, Gandia, Alfafar, València, Manises, Alacant, Albal, Catarroja i Castelló. El premi ha eixit a les 13.23 hores, donant així per conclós el sorteig, després d’aquesta novena taula. Un premi, com l’anterior molt repartit ja que ha sigut venut el bitllet afortunat a Barcelona, Terrassa, Mérida, Gijón, Guadalajara, Albacete, Madrid, Gavà i Burgos entre altres.

Els números afortunats una vegada conclós el sorteig queden així:

PRIMER PREMI: 03347 

SEGON PREMI: 21015 

TERCER PREMI: 04211 

QUART PREMI: 42206 

QUART PREMI: 67774 

CINQUÉ PREMI: 47862 

CINQUÉ PREMI: 07568 

CINQUÉ PREMI: 68402 

CINQUÉ PREMI: 29031 

CINQUÉ PREMI: 63025 

CINQUÉ PREMI: 20202 

CINQUÉ PREMI: 18596 

CINQUÉ PREMI: 02308

El ‘Gordo’ en tretze localitats valencianes

Per fi, després d’una setena taula buida han cantat el ‘Gordo’ de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 3347 premiat amb 4 milions d’euros en cada sèrie. La xiqueta que ha cantat el premi més gran del sorteig s’ha emocionat i no podia parar de plorar. Un premi gran molt repartit que ha caigut de nou a la Comunitat Valenciana. Concretament les localitats afortunades són Manises, València, Paterna, Llíria, Benidorm, Alacant, Xàtiva, la Vila Joioa, Ontinyent, Bocairent, l’Alcúdia, Orihuela i Elx. El premi s’ha donat a conéixer a les 12.35 hores i en total ha repartit 12 milions d’euros a territori valencià; 22,8 d’eixos milions a Llíria.

Sis cinquens premis més, un segon, i un quart premi a la Comunitat

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premisEl primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

A partir de la cinquena taula, ja passades les 11 del matí han eixit dos cinquens més a la Comunitat. Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos cinquens premis, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Un altre cinqué premi ha caigut a les 11.41 hores a Alacant. En aquesta sisena taula els xiquets de San Ildelfonso han cantat el penúltim cinqué premi del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal. El número afortunat ha sigut el 18596 premiat, com tots els cinquens amb 60.000 euros en cada sèrie. La fortuna ha deixat aquest premi a Alacant. Un número molt venut, ja que ha tocat a Madrid, Málaga, Pontevedra, Santa Cruz de Tenerife, Zaragoza Ciudad Real i moltes altres localitats.

A les 11.44 hores ha arribat el segon quart premi del matí premiat amb 200.000 euros en cada sèrie ha sigut per al número 67774. Un quart premi molt repartit, al contrari que el primer quart premi cantat. En aquest cas ha caigut a Borriana, València i Alacant. Aquest és l’únic premi caigut fins al moment a Castelló. Borriana és l’única afortunada de la província amb aquest quart premi, vennut en l’administració del Raval número 79 de la localitat. També s’ha venut Eivissa, Tenerife, Madrid, León, Granada, Las Palamas, Lleida, Málaga, Múrcia…

L’úlltim cinqué premi del sorteig de la Loteria de Nadal també ha caigut a la Comunitat, dotat amb 60.000 euros en cada sèrie. En aquest cas el número premiat ha sigut el 2308, un número molt repartit en diverses províncies d’Espanya. Però concretament a la Comunitat ha caigut a diverses localitats: València, Gandia, Port de Sagunt, Sagunt, Xilxes, Xàtiva, Benidorm, Alacant, la Vila Joiosa, Cocentaina, Torrevieja, Castelló de Rugat i a Manises, una localitat coneguda per ser normalment afortunada en aquest sorteig. En total ha repartit 156.000 euros. Aquest cinqué premi ha arribat a les 11.56 hores, l’any passat a aquesta hora ja s’havia cantat el ‘Gordo’.

 

 

Últimes notícies

Mahler i Berlioz amb la batuta de Mark Elder obrin la programació simfònica dels Arts

Mark Elder encapçalarà l'arrancada simfònica dels Arts en 2026 amb dos reptes inèdits per a la OCV: la Quinta de Mahler i 'La infància de Crist'. El director reemplaça a Philippe Jordan en el concert de gener i reforça el seu vincle amb el repertori de Mahler i Berlioz.

La Generalitat reforça l’artesania valenciana amb un pla 2026 i nous espais a Castelló i Alacant

La Generalitat ha aprovat les línies estratègiques del Centre d'Artesania per a 2026, amb més visibilitat, innovació i relleu generacional. El pla afig presència en fires, premis, programes itinerants i nous espais permanents a Castelló i Alacant.

El València ha alineat a 43 jugadors en 44 partits en 2025

El club ha utilitzat a 43 futbolistes en 44 dols oficials entre Lliga i Copa. L'any, entre el final de 2024-25 i l'inici de 2025-26, va evidenciar rotació i ús de la pedrera.

Creen un dispositiu biodegradable que repel·lix al morrut negre de la platanera

Investigadors de la Universitat d'Alacant han desenrotllat un dispositiu que allibera un compost orgànic volàtil amb efecte repel·lent enfront del morrut negre de la platanera. Funciona més de 28 dies, reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia assajos a Canàries.

Creen un dispositiu que repel·lix al morrut negre, enemic de la platanera

La Universitat d'Alacant ha desenrotllat un dispositiu biodegradable que allibera compostos volàtils i desorienta al morrut negre de la platanera. La tecnologia reduïx l'ús d'insecticides i ja inicia proves en plantacions canàries.

L’alcalde d’Almussafes demana declarar davant el PSOE després de les denúncies d’assetjament

Toni González ha sol·licitat declarar davant el CADE del PSOE després de ser expulsat del PSPV-PSOE. Manté l'Alcaldia en el grup mixt i reclama conéixer les proves.

Kairu, el nom triat per consulta popular per al primer rinoceront nascut en Bioparc

Més de 5.000 persones han votat i Kairu es va imposar amb el 44,7% en la consulta per a batejar al primer rinoceront nascut al parc. El naixement reforça el programa de conservació del rinoceront blanc i coincidix amb la promoció infantil BIONadal.

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per un incendi agrícola que va obligar a tallar la N-332 entre Gandia i Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 70 anys com a presumpte autor d'un incendi agrícola que va tallar la N-332 entre Gandia i Oliva. El foc va arrasar 3,5 hectàrees, va afectar 23 parcel·les i va obligar a desallotjar cinc vivendes.