Terelu Campos passarà per quiròfan per una operació estètica

Terelu Campos

Imatge d’arxiu de Terelu Campos | Europa Press

 

Mentre continua recuperant-se de la mastectomia a la qual es va veure obligada a sotmetre’s per extirpar el càncer mamari que patia, Terelu Campos ha decidit passar novament per quiròfan, encara que aquesta vegada per raons estètiques, un motiu molt diferent de l’anterior.

 

La notícia va ser donada per la seua companya i presentadora de ‘Sálvame’, Carlota Corredera, qui va justificar així l’absència de la tertuliana al plató de Telecinco. «Terelu ha fet el pas a última hora de sotmetre’s, també com la seua germana, a un canvi d’imatge en el qual s’inclouen retocs».

 

D’aquesta manera, va detallar que la col·laboradora havia demanat ser baixa per poder anar a la visita amb el metge que tenia programada. La informació oferida per Corredera va sorprendre els seus companys, incrèduls que Terelu volguera passar novament per quiròfan.

 

Els canvis estètics de les Campos

La més que comentada i valorada intervenció quirúrgica de Carmen Borrego, que ha aprofitat per llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles, ha picat la curiositat de la seua germana, Terelu Campos, que ha decidit realitzar-se alguna cirurgia per millorar la seua imatge.

 

La mateixa col·laboradora ja havia deixat entendre que el canvi de Borrego no seria l’únic que cridaria l’atenció, encara que ningú podia imaginar que seria la mateixa Terelu qui se sotmetria a una operació. Sorprèn que, després de superar un càncer, algú vulga tornar a entrar a quiròfan.

 

El que sí que ha estat confirmat és que la intervenció la qual realitzarà la filla de María Teresa Campos no està relacionada amb el seu estat físic i de salut. De la mateixa manera, l’operació serà totalment compatible amb la mastectomia, no portant-li cap d’inconvenient sobre la primera cirurgia.

 

L’adéu temporal de Terelu a televisió

El que és evident és que la decisió de Terelu Campos comportarà que la tertuliana s’allunye, novament, dels platós de televisió. Haurem d’esperar setmanes, inclús mesos, per tornar a veure la presentadora valorant l’actualitat al plató de ‘Sálvame’.

 

La mateixa Carlota Corredera confirmava aquesta situació, advertint que Terelu «estarà durant un temps fora de la tele», i avançant que «reapareixerà pròximament, junt amb la seua germana», en el que assegurava que implicaria «un canvi radical» d’ambdues. 

 

Carmen Borrego ja ha passat per quiròfan

L’anunci que Terelu Campos se sotmetrà a la mencionada cirurgia plàstica arriba dies després de conèixer-se que la seua germana, Carmen Borrego, també havia decidit passar per quiròfan. La filla petita de María Teresa Campos va decidir llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles.

 

Ara faltarà veure quina és la decisió que pren Terelu Campos sobre la seua operació. De moment, es desconeix completament quins són els plans de la presentadora i col·laboradora, encara que de ben segur que, pròximament, coneixerem els retocs que es realitzarà.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.