Terelu Campos passarà per quiròfan per una operació estètica

Terelu Campos

Imatge d’arxiu de Terelu Campos | Europa Press

 

Mentre continua recuperant-se de la mastectomia a la qual es va veure obligada a sotmetre’s per extirpar el càncer mamari que patia, Terelu Campos ha decidit passar novament per quiròfan, encara que aquesta vegada per raons estètiques, un motiu molt diferent de l’anterior.

 

La notícia va ser donada per la seua companya i presentadora de ‘Sálvame’, Carlota Corredera, qui va justificar així l’absència de la tertuliana al plató de Telecinco. «Terelu ha fet el pas a última hora de sotmetre’s, també com la seua germana, a un canvi d’imatge en el qual s’inclouen retocs».

 

D’aquesta manera, va detallar que la col·laboradora havia demanat ser baixa per poder anar a la visita amb el metge que tenia programada. La informació oferida per Corredera va sorprendre els seus companys, incrèduls que Terelu volguera passar novament per quiròfan.

 

Els canvis estètics de les Campos

La més que comentada i valorada intervenció quirúrgica de Carmen Borrego, que ha aprofitat per llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles, ha picat la curiositat de la seua germana, Terelu Campos, que ha decidit realitzar-se alguna cirurgia per millorar la seua imatge.

 

La mateixa col·laboradora ja havia deixat entendre que el canvi de Borrego no seria l’únic que cridaria l’atenció, encara que ningú podia imaginar que seria la mateixa Terelu qui se sotmetria a una operació. Sorprèn que, després de superar un càncer, algú vulga tornar a entrar a quiròfan.

 

El que sí que ha estat confirmat és que la intervenció la qual realitzarà la filla de María Teresa Campos no està relacionada amb el seu estat físic i de salut. De la mateixa manera, l’operació serà totalment compatible amb la mastectomia, no portant-li cap d’inconvenient sobre la primera cirurgia.

 

L’adéu temporal de Terelu a televisió

El que és evident és que la decisió de Terelu Campos comportarà que la tertuliana s’allunye, novament, dels platós de televisió. Haurem d’esperar setmanes, inclús mesos, per tornar a veure la presentadora valorant l’actualitat al plató de ‘Sálvame’.

 

La mateixa Carlota Corredera confirmava aquesta situació, advertint que Terelu «estarà durant un temps fora de la tele», i avançant que «reapareixerà pròximament, junt amb la seua germana», en el que assegurava que implicaria «un canvi radical» d’ambdues. 

 

Carmen Borrego ja ha passat per quiròfan

L’anunci que Terelu Campos se sotmetrà a la mencionada cirurgia plàstica arriba dies després de conèixer-se que la seua germana, Carmen Borrego, també havia decidit passar per quiròfan. La filla petita de María Teresa Campos va decidir llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles.

 

Ara faltarà veure quina és la decisió que pren Terelu Campos sobre la seua operació. De moment, es desconeix completament quins són els plans de la presentadora i col·laboradora, encara que de ben segur que, pròximament, coneixerem els retocs que es realitzarà.

Últimes notícies

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.
FILMOTECA D'ESTIU