10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Terelu Campos passarà per quiròfan per una operació estètica

Terelu Campos

Imatge d’arxiu de Terelu Campos | Europa Press

 

Mentre continua recuperant-se de la mastectomia a la qual es va veure obligada a sotmetre’s per extirpar el càncer mamari que patia, Terelu Campos ha decidit passar novament per quiròfan, encara que aquesta vegada per raons estètiques, un motiu molt diferent de l’anterior.

 

La notícia va ser donada per la seua companya i presentadora de ‘Sálvame’, Carlota Corredera, qui va justificar així l’absència de la tertuliana al plató de Telecinco. «Terelu ha fet el pas a última hora de sotmetre’s, també com la seua germana, a un canvi d’imatge en el qual s’inclouen retocs».

 

D’aquesta manera, va detallar que la col·laboradora havia demanat ser baixa per poder anar a la visita amb el metge que tenia programada. La informació oferida per Corredera va sorprendre els seus companys, incrèduls que Terelu volguera passar novament per quiròfan.

 

Els canvis estètics de les Campos

La més que comentada i valorada intervenció quirúrgica de Carmen Borrego, que ha aprofitat per llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles, ha picat la curiositat de la seua germana, Terelu Campos, que ha decidit realitzar-se alguna cirurgia per millorar la seua imatge.

 

La mateixa col·laboradora ja havia deixat entendre que el canvi de Borrego no seria l’únic que cridaria l’atenció, encara que ningú podia imaginar que seria la mateixa Terelu qui se sotmetria a una operació. Sorprèn que, després de superar un càncer, algú vulga tornar a entrar a quiròfan.

 

El que sí que ha estat confirmat és que la intervenció la qual realitzarà la filla de María Teresa Campos no està relacionada amb el seu estat físic i de salut. De la mateixa manera, l’operació serà totalment compatible amb la mastectomia, no portant-li cap d’inconvenient sobre la primera cirurgia.

 

L’adéu temporal de Terelu a televisió

El que és evident és que la decisió de Terelu Campos comportarà que la tertuliana s’allunye, novament, dels platós de televisió. Haurem d’esperar setmanes, inclús mesos, per tornar a veure la presentadora valorant l’actualitat al plató de ‘Sálvame’.

 

La mateixa Carlota Corredera confirmava aquesta situació, advertint que Terelu «estarà durant un temps fora de la tele», i avançant que «reapareixerà pròximament, junt amb la seua germana», en el que assegurava que implicaria «un canvi radical» d’ambdues. 

 

Carmen Borrego ja ha passat per quiròfan

L’anunci que Terelu Campos se sotmetrà a la mencionada cirurgia plàstica arriba dies després de conèixer-se que la seua germana, Carmen Borrego, també havia decidit passar per quiròfan. La filla petita de María Teresa Campos va decidir llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles.

 

Ara faltarà veure quina és la decisió que pren Terelu Campos sobre la seua operació. De moment, es desconeix completament quins són els plans de la presentadora i col·laboradora, encara que de ben segur que, pròximament, coneixerem els retocs que es realitzarà.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.