Terelu Campos passarà per quiròfan per una operació estètica

Terelu Campos

Imatge d’arxiu de Terelu Campos | Europa Press

 

Mentre continua recuperant-se de la mastectomia a la qual es va veure obligada a sotmetre’s per extirpar el càncer mamari que patia, Terelu Campos ha decidit passar novament per quiròfan, encara que aquesta vegada per raons estètiques, un motiu molt diferent de l’anterior.

 

La notícia va ser donada per la seua companya i presentadora de ‘Sálvame’, Carlota Corredera, qui va justificar així l’absència de la tertuliana al plató de Telecinco. «Terelu ha fet el pas a última hora de sotmetre’s, també com la seua germana, a un canvi d’imatge en el qual s’inclouen retocs».

 

D’aquesta manera, va detallar que la col·laboradora havia demanat ser baixa per poder anar a la visita amb el metge que tenia programada. La informació oferida per Corredera va sorprendre els seus companys, incrèduls que Terelu volguera passar novament per quiròfan.

 

Els canvis estètics de les Campos

La més que comentada i valorada intervenció quirúrgica de Carmen Borrego, que ha aprofitat per llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles, ha picat la curiositat de la seua germana, Terelu Campos, que ha decidit realitzar-se alguna cirurgia per millorar la seua imatge.

 

La mateixa col·laboradora ja havia deixat entendre que el canvi de Borrego no seria l’únic que cridaria l’atenció, encara que ningú podia imaginar que seria la mateixa Terelu qui se sotmetria a una operació. Sorprèn que, després de superar un càncer, algú vulga tornar a entrar a quiròfan.

 

El que sí que ha estat confirmat és que la intervenció la qual realitzarà la filla de María Teresa Campos no està relacionada amb el seu estat físic i de salut. De la mateixa manera, l’operació serà totalment compatible amb la mastectomia, no portant-li cap d’inconvenient sobre la primera cirurgia.

 

L’adéu temporal de Terelu a televisió

El que és evident és que la decisió de Terelu Campos comportarà que la tertuliana s’allunye, novament, dels platós de televisió. Haurem d’esperar setmanes, inclús mesos, per tornar a veure la presentadora valorant l’actualitat al plató de ‘Sálvame’.

 

La mateixa Carlota Corredera confirmava aquesta situació, advertint que Terelu «estarà durant un temps fora de la tele», i avançant que «reapareixerà pròximament, junt amb la seua germana», en el que assegurava que implicaria «un canvi radical» d’ambdues. 

 

Carmen Borrego ja ha passat per quiròfan

L’anunci que Terelu Campos se sotmetrà a la mencionada cirurgia plàstica arriba dies després de conèixer-se que la seua germana, Carmen Borrego, també havia decidit passar per quiròfan. La filla petita de María Teresa Campos va decidir llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles.

 

Ara faltarà veure quina és la decisió que pren Terelu Campos sobre la seua operació. De moment, es desconeix completament quins són els plans de la presentadora i col·laboradora, encara que de ben segur que, pròximament, coneixerem els retocs que es realitzarà.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.