Terelu Campos passarà per quiròfan per una operació estètica

Terelu Campos

Imatge d’arxiu de Terelu Campos | Europa Press

 

Mentre continua recuperant-se de la mastectomia a la qual es va veure obligada a sotmetre’s per extirpar el càncer mamari que patia, Terelu Campos ha decidit passar novament per quiròfan, encara que aquesta vegada per raons estètiques, un motiu molt diferent de l’anterior.

 

La notícia va ser donada per la seua companya i presentadora de ‘Sálvame’, Carlota Corredera, qui va justificar així l’absència de la tertuliana al plató de Telecinco. «Terelu ha fet el pas a última hora de sotmetre’s, també com la seua germana, a un canvi d’imatge en el qual s’inclouen retocs».

 

D’aquesta manera, va detallar que la col·laboradora havia demanat ser baixa per poder anar a la visita amb el metge que tenia programada. La informació oferida per Corredera va sorprendre els seus companys, incrèduls que Terelu volguera passar novament per quiròfan.

 

Els canvis estètics de les Campos

La més que comentada i valorada intervenció quirúrgica de Carmen Borrego, que ha aprofitat per llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles, ha picat la curiositat de la seua germana, Terelu Campos, que ha decidit realitzar-se alguna cirurgia per millorar la seua imatge.

 

La mateixa col·laboradora ja havia deixat entendre que el canvi de Borrego no seria l’únic que cridaria l’atenció, encara que ningú podia imaginar que seria la mateixa Terelu qui se sotmetria a una operació. Sorprèn que, després de superar un càncer, algú vulga tornar a entrar a quiròfan.

 

El que sí que ha estat confirmat és que la intervenció la qual realitzarà la filla de María Teresa Campos no està relacionada amb el seu estat físic i de salut. De la mateixa manera, l’operació serà totalment compatible amb la mastectomia, no portant-li cap d’inconvenient sobre la primera cirurgia.

 

L’adéu temporal de Terelu a televisió

El que és evident és que la decisió de Terelu Campos comportarà que la tertuliana s’allunye, novament, dels platós de televisió. Haurem d’esperar setmanes, inclús mesos, per tornar a veure la presentadora valorant l’actualitat al plató de ‘Sálvame’.

 

La mateixa Carlota Corredera confirmava aquesta situació, advertint que Terelu «estarà durant un temps fora de la tele», i avançant que «reapareixerà pròximament, junt amb la seua germana», en el que assegurava que implicaria «un canvi radical» d’ambdues. 

 

Carmen Borrego ja ha passat per quiròfan

L’anunci que Terelu Campos se sotmetrà a la mencionada cirurgia plàstica arriba dies després de conèixer-se que la seua germana, Carmen Borrego, també havia decidit passar per quiròfan. La filla petita de María Teresa Campos va decidir llevar-se la papada i arreglar-se les parpelles.

 

Ara faltarà veure quina és la decisió que pren Terelu Campos sobre la seua operació. De moment, es desconeix completament quins són els plans de la presentadora i col·laboradora, encara que de ben segur que, pròximament, coneixerem els retocs que es realitzarà.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.