10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un tiroteig en la Malva-rosa de València acaba amb un jove i una dona ferits

El barri marítim de la Malva-rosa, en València, va ser el protagonista d'una tensa disputa amb tiroteig en la zona de les Casetes Rosa. Segons sembla, la tràgica baralla amb armes de foc, va acabar amb un jove i la seua sogra ferides a tirs en el que seria un enfrontament entre clans. La baralla es va iniciar la matinada del diumenge. La Policia Nacional ha informat que la investigació sobre el cas ja s'ha iniciat per tal de torbar l'autor dels tirs i que les víctimes es troben fora de perill. Paral·lelament, els agents intenten determinar l'autor dels incendis intencionats en habitatges del barri marítim ocorreguts posteriorment al tiroteig, ja que tot sembla indicar que podrien estar relacionats amb la disputa.

La baralla i els problemes van començar al voltant de les 4.00 hores de la matinada de diumenge, quan els clans implicats van començar una baralla en una discoteca de l'àrea metropolitana de València. Mitja hora després, tres dels participants en aquest enfrontament van acudir presumptament al barri de les Casetes Rosa en un Ford color blanc i un dels ocupants va disparar amb una arma de foc diversos tirs. Les bales van arribar fins a dos dels residents dels edificis. Els ferits són, segon ha avançat 'La Províncias', un jove de 25 anys que va rebre la bala en l'abdomen i la seua sogra, una dona de 48 anys, que va rebre el tir en la cama. L'agressor i els seus acompanyants van marxar molt ràpìd per a fer perduts de vista i les víctimes foren traslladades a l'Hospital Clínic de València. Fins al lloc de l'accident també es va personar la Policia Nacional buscant evidències i testimonis.

Si bé el motiu de l'enfrontament està en dubte, es pensa que puga deure's a una disputa per problemes entre parella, però es valoren també altres teories. El que sí tenen clar els agents és que s'han succeït una sèrie d'accions que tenen a vore amb la venjança els clans entre ells, ja que al cap de poques hores es van iniciar dos incendis intencionats, que la policia creu que podrien ser causats per familiars o amics de les víctimes dels tirs. Els incendis no van danyar especialment els immobles però molts veïns es van vore sorpresos per l'abast de les flames en la porta de l'edicifi. Ara la policia busca als autors el tiroteig i els de l'incendi.

 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.