Un tiroteig en la Malva-rosa de València acaba amb un jove i una dona ferits

El barri marítim de la Malva-rosa, en València, va ser el protagonista d'una tensa disputa amb tiroteig en la zona de les Casetes Rosa. Segons sembla, la tràgica baralla amb armes de foc, va acabar amb un jove i la seua sogra ferides a tirs en el que seria un enfrontament entre clans. La baralla es va iniciar la matinada del diumenge. La Policia Nacional ha informat que la investigació sobre el cas ja s'ha iniciat per tal de torbar l'autor dels tirs i que les víctimes es troben fora de perill. Paral·lelament, els agents intenten determinar l'autor dels incendis intencionats en habitatges del barri marítim ocorreguts posteriorment al tiroteig, ja que tot sembla indicar que podrien estar relacionats amb la disputa.

La baralla i els problemes van començar al voltant de les 4.00 hores de la matinada de diumenge, quan els clans implicats van començar una baralla en una discoteca de l'àrea metropolitana de València. Mitja hora després, tres dels participants en aquest enfrontament van acudir presumptament al barri de les Casetes Rosa en un Ford color blanc i un dels ocupants va disparar amb una arma de foc diversos tirs. Les bales van arribar fins a dos dels residents dels edificis. Els ferits són, segon ha avançat 'La Províncias', un jove de 25 anys que va rebre la bala en l'abdomen i la seua sogra, una dona de 48 anys, que va rebre el tir en la cama. L'agressor i els seus acompanyants van marxar molt ràpìd per a fer perduts de vista i les víctimes foren traslladades a l'Hospital Clínic de València. Fins al lloc de l'accident també es va personar la Policia Nacional buscant evidències i testimonis.

Si bé el motiu de l'enfrontament està en dubte, es pensa que puga deure's a una disputa per problemes entre parella, però es valoren també altres teories. El que sí tenen clar els agents és que s'han succeït una sèrie d'accions que tenen a vore amb la venjança els clans entre ells, ja que al cap de poques hores es van iniciar dos incendis intencionats, que la policia creu que podrien ser causats per familiars o amics de les víctimes dels tirs. Els incendis no van danyar especialment els immobles però molts veïns es van vore sorpresos per l'abast de les flames en la porta de l'edicifi. Ara la policia busca als autors el tiroteig i els de l'incendi.

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.