Anuncios

Un tiroteig en la Malva-rosa de València acaba amb un jove i una dona ferits

El barri marítim de la Malva-rosa, en València, va ser el protagonista d'una tensa disputa amb tiroteig en la zona de les Casetes Rosa. Segons sembla, la tràgica baralla amb armes de foc, va acabar amb un jove i la seua sogra ferides a tirs en el que seria un enfrontament entre clans. La baralla es va iniciar la matinada del diumenge. La Policia Nacional ha informat que la investigació sobre el cas ja s'ha iniciat per tal de torbar l'autor dels tirs i que les víctimes es troben fora de perill. Paral·lelament, els agents intenten determinar l'autor dels incendis intencionats en habitatges del barri marítim ocorreguts posteriorment al tiroteig, ja que tot sembla indicar que podrien estar relacionats amb la disputa.

La baralla i els problemes van començar al voltant de les 4.00 hores de la matinada de diumenge, quan els clans implicats van començar una baralla en una discoteca de l'àrea metropolitana de València. Mitja hora després, tres dels participants en aquest enfrontament van acudir presumptament al barri de les Casetes Rosa en un Ford color blanc i un dels ocupants va disparar amb una arma de foc diversos tirs. Les bales van arribar fins a dos dels residents dels edificis. Els ferits són, segon ha avançat 'La Províncias', un jove de 25 anys que va rebre la bala en l'abdomen i la seua sogra, una dona de 48 anys, que va rebre el tir en la cama. L'agressor i els seus acompanyants van marxar molt ràpìd per a fer perduts de vista i les víctimes foren traslladades a l'Hospital Clínic de València. Fins al lloc de l'accident també es va personar la Policia Nacional buscant evidències i testimonis.

Anuncios

Si bé el motiu de l'enfrontament està en dubte, es pensa que puga deure's a una disputa per problemes entre parella, però es valoren també altres teories. El que sí tenen clar els agents és que s'han succeït una sèrie d'accions que tenen a vore amb la venjança els clans entre ells, ja que al cap de poques hores es van iniciar dos incendis intencionats, que la policia creu que podrien ser causats per familiars o amics de les víctimes dels tirs. Els incendis no van danyar especialment els immobles però molts veïns es van vore sorpresos per l'abast de les flames en la porta de l'edicifi. Ara la policia busca als autors el tiroteig i els de l'incendi.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios