Un tiroteig en la Malva-rosa de València acaba amb un jove i una dona ferits

El barri marítim de la Malva-rosa, en València, va ser el protagonista d'una tensa disputa amb tiroteig en la zona de les Casetes Rosa. Segons sembla, la tràgica baralla amb armes de foc, va acabar amb un jove i la seua sogra ferides a tirs en el que seria un enfrontament entre clans. La baralla es va iniciar la matinada del diumenge. La Policia Nacional ha informat que la investigació sobre el cas ja s'ha iniciat per tal de torbar l'autor dels tirs i que les víctimes es troben fora de perill. Paral·lelament, els agents intenten determinar l'autor dels incendis intencionats en habitatges del barri marítim ocorreguts posteriorment al tiroteig, ja que tot sembla indicar que podrien estar relacionats amb la disputa.

La baralla i els problemes van començar al voltant de les 4.00 hores de la matinada de diumenge, quan els clans implicats van començar una baralla en una discoteca de l'àrea metropolitana de València. Mitja hora després, tres dels participants en aquest enfrontament van acudir presumptament al barri de les Casetes Rosa en un Ford color blanc i un dels ocupants va disparar amb una arma de foc diversos tirs. Les bales van arribar fins a dos dels residents dels edificis. Els ferits són, segon ha avançat 'La Províncias', un jove de 25 anys que va rebre la bala en l'abdomen i la seua sogra, una dona de 48 anys, que va rebre el tir en la cama. L'agressor i els seus acompanyants van marxar molt ràpìd per a fer perduts de vista i les víctimes foren traslladades a l'Hospital Clínic de València. Fins al lloc de l'accident també es va personar la Policia Nacional buscant evidències i testimonis.

Si bé el motiu de l'enfrontament està en dubte, es pensa que puga deure's a una disputa per problemes entre parella, però es valoren també altres teories. El que sí tenen clar els agents és que s'han succeït una sèrie d'accions que tenen a vore amb la venjança els clans entre ells, ja que al cap de poques hores es van iniciar dos incendis intencionats, que la policia creu que podrien ser causats per familiars o amics de les víctimes dels tirs. Els incendis no van danyar especialment els immobles però molts veïns es van vore sorpresos per l'abast de les flames en la porta de l'edicifi. Ara la policia busca als autors el tiroteig i els de l'incendi.

 

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.