Un tiroteig en la Malva-rosa de València acaba amb un jove i una dona ferits

El barri marítim de la Malva-rosa, en València, va ser el protagonista d'una tensa disputa amb tiroteig en la zona de les Casetes Rosa. Segons sembla, la tràgica baralla amb armes de foc, va acabar amb un jove i la seua sogra ferides a tirs en el que seria un enfrontament entre clans. La baralla es va iniciar la matinada del diumenge. La Policia Nacional ha informat que la investigació sobre el cas ja s'ha iniciat per tal de torbar l'autor dels tirs i que les víctimes es troben fora de perill. Paral·lelament, els agents intenten determinar l'autor dels incendis intencionats en habitatges del barri marítim ocorreguts posteriorment al tiroteig, ja que tot sembla indicar que podrien estar relacionats amb la disputa.

La baralla i els problemes van començar al voltant de les 4.00 hores de la matinada de diumenge, quan els clans implicats van començar una baralla en una discoteca de l'àrea metropolitana de València. Mitja hora després, tres dels participants en aquest enfrontament van acudir presumptament al barri de les Casetes Rosa en un Ford color blanc i un dels ocupants va disparar amb una arma de foc diversos tirs. Les bales van arribar fins a dos dels residents dels edificis. Els ferits són, segon ha avançat 'La Províncias', un jove de 25 anys que va rebre la bala en l'abdomen i la seua sogra, una dona de 48 anys, que va rebre el tir en la cama. L'agressor i els seus acompanyants van marxar molt ràpìd per a fer perduts de vista i les víctimes foren traslladades a l'Hospital Clínic de València. Fins al lloc de l'accident també es va personar la Policia Nacional buscant evidències i testimonis.

Si bé el motiu de l'enfrontament està en dubte, es pensa que puga deure's a una disputa per problemes entre parella, però es valoren també altres teories. El que sí tenen clar els agents és que s'han succeït una sèrie d'accions que tenen a vore amb la venjança els clans entre ells, ja que al cap de poques hores es van iniciar dos incendis intencionats, que la policia creu que podrien ser causats per familiars o amics de les víctimes dels tirs. Els incendis no van danyar especialment els immobles però molts veïns es van vore sorpresos per l'abast de les flames en la porta de l'edicifi. Ara la policia busca als autors el tiroteig i els de l'incendi.

 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.