Tomás Gimeno no es va escapar en un altre vaixell amb Anna: Els agents tenen les proves

 

El descobriment del cadàver d’Olivia en el fons de la mar de Tenerife ha confirmat la pitjor de les notícies.
Cruz Morcillo, des del plató de ‘El programa de Ana Rosa’, analitza com es troba en estos moments la investigació i, sobretot, descarta una hipòtesi sobre una possible escapada amb el bebé.

L’esperança és l’últim que es perda i creix el rumor que Tomás Gimeno podria haver escapat amb el seu bebé després de matar accidentalment a la seua filla Olivia. Molts volen assemblar este cas amb el d’Antonio Anglés, del cas Alcasser, alguna cosa que la periodista Cruz Morcillo ha tallat de soca-rel.

«Les possibilitats són les que són, no va agafar eixa barca, no es va pujar a un altre vaixell i no va ser a cap vaixell, ho saben des de fa molt, insistisc, tenen les proves que això és així», matisa la periodista. Després, acaba alertant sobre el parador de Tomás Gimeno en el fons marí:

«Una altra cosa és que ho troben o no ho troben, és possible que no es trobe el cos, m’agradaria que no es diguera això, cal comptar amb aqueixa possibilitat, però confie que sí».

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno, ara mateix «el vaixell Ángeles Alvariño segueix en la mateixa zona de cerca el seu rastreig«. «Atents, perquè hi han hagut nous moviments».

La periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ ha explicat que «hem vist que un patruller de la Guàrdia Civil s’acostava a l’Ángeles Alvariño, vorejava el vaixell, cap a una amenaça de parar-se, pitjor finalment l’ha vorejat i ha tornat a port», detalla la periodista.

Després continua dient: «Venia una parella del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, acompanyats per un agent de Policia Judicial que va intervindre en la reconstrucció on tenia l’amarrament Tomás».

A esta incertesa se suma que els agents impedeixen cada vegada més als reporters gravar sobre la zona del port, la periodista confessa: «Estem veient què podria significar, però este és el mateix moviment que es va fer en la primera hora de la vesprada d’ahir quan vam tindre la confirmació que havien trobat alguna resta«.

Últimes notícies

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.