Tomás Gimeno no es va escapar en un altre vaixell amb Anna: Els agents tenen les proves

 

El descobriment del cadàver d’Olivia en el fons de la mar de Tenerife ha confirmat la pitjor de les notícies.
Cruz Morcillo, des del plató de ‘El programa de Ana Rosa’, analitza com es troba en estos moments la investigació i, sobretot, descarta una hipòtesi sobre una possible escapada amb el bebé.

L’esperança és l’últim que es perda i creix el rumor que Tomás Gimeno podria haver escapat amb el seu bebé després de matar accidentalment a la seua filla Olivia. Molts volen assemblar este cas amb el d’Antonio Anglés, del cas Alcasser, alguna cosa que la periodista Cruz Morcillo ha tallat de soca-rel.

«Les possibilitats són les que són, no va agafar eixa barca, no es va pujar a un altre vaixell i no va ser a cap vaixell, ho saben des de fa molt, insistisc, tenen les proves que això és així», matisa la periodista. Després, acaba alertant sobre el parador de Tomás Gimeno en el fons marí:

«Una altra cosa és que ho troben o no ho troben, és possible que no es trobe el cos, m’agradaria que no es diguera això, cal comptar amb aqueixa possibilitat, però confie que sí».

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno, ara mateix «el vaixell Ángeles Alvariño segueix en la mateixa zona de cerca el seu rastreig«. «Atents, perquè hi han hagut nous moviments».

La periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ ha explicat que «hem vist que un patruller de la Guàrdia Civil s’acostava a l’Ángeles Alvariño, vorejava el vaixell, cap a una amenaça de parar-se, pitjor finalment l’ha vorejat i ha tornat a port», detalla la periodista.

Després continua dient: «Venia una parella del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, acompanyats per un agent de Policia Judicial que va intervindre en la reconstrucció on tenia l’amarrament Tomás».

A esta incertesa se suma que els agents impedeixen cada vegada més als reporters gravar sobre la zona del port, la periodista confessa: «Estem veient què podria significar, però este és el mateix moviment que es va fer en la primera hora de la vesprada d’ahir quan vam tindre la confirmació que havien trobat alguna resta«.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.