9.1 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Tomás Gimeno no es va escapar en un altre vaixell amb Anna: Els agents tenen les proves

 

El descobriment del cadàver d’Olivia en el fons de la mar de Tenerife ha confirmat la pitjor de les notícies.
Cruz Morcillo, des del plató de ‘El programa de Ana Rosa’, analitza com es troba en estos moments la investigació i, sobretot, descarta una hipòtesi sobre una possible escapada amb el bebé.

L’esperança és l’últim que es perda i creix el rumor que Tomás Gimeno podria haver escapat amb el seu bebé després de matar accidentalment a la seua filla Olivia. Molts volen assemblar este cas amb el d’Antonio Anglés, del cas Alcasser, alguna cosa que la periodista Cruz Morcillo ha tallat de soca-rel.

“Les possibilitats són les que són, no va agafar eixa barca, no es va pujar a un altre vaixell i no va ser a cap vaixell, ho saben des de fa molt, insistisc, tenen les proves que això és així”, matisa la periodista. Després, acaba alertant sobre el parador de Tomás Gimeno en el fons marí:

“Una altra cosa és que ho troben o no ho troben, és possible que no es trobe el cos, m’agradaria que no es diguera això, cal comptar amb aqueixa possibilitat, però confie que sí”.

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno, ara mateix “el vaixell Ángeles Alvariño segueix en la mateixa zona de cerca el seu rastreig“. “Atents, perquè hi han hagut nous moviments”.

La periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ ha explicat que “hem vist que un patruller de la Guàrdia Civil s’acostava a l’Ángeles Alvariño, vorejava el vaixell, cap a una amenaça de parar-se, pitjor finalment l’ha vorejat i ha tornat a port”, detalla la periodista.

Després continua dient: “Venia una parella del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, acompanyats per un agent de Policia Judicial que va intervindre en la reconstrucció on tenia l’amarrament Tomás”.

A esta incertesa se suma que els agents impedeixen cada vegada més als reporters gravar sobre la zona del port, la periodista confessa: “Estem veient què podria significar, però este és el mateix moviment que es va fer en la primera hora de la vesprada d’ahir quan vam tindre la confirmació que havien trobat alguna resta“.

Últimes notícies

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.