10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Tomás Gimeno no es va escapar en un altre vaixell amb Anna: Els agents tenen les proves

 

El descobriment del cadàver d’Olivia en el fons de la mar de Tenerife ha confirmat la pitjor de les notícies.
Cruz Morcillo, des del plató de ‘El programa de Ana Rosa’, analitza com es troba en estos moments la investigació i, sobretot, descarta una hipòtesi sobre una possible escapada amb el bebé.

L’esperança és l’últim que es perda i creix el rumor que Tomás Gimeno podria haver escapat amb el seu bebé després de matar accidentalment a la seua filla Olivia. Molts volen assemblar este cas amb el d’Antonio Anglés, del cas Alcasser, alguna cosa que la periodista Cruz Morcillo ha tallat de soca-rel.

“Les possibilitats són les que són, no va agafar eixa barca, no es va pujar a un altre vaixell i no va ser a cap vaixell, ho saben des de fa molt, insistisc, tenen les proves que això és així”, matisa la periodista. Després, acaba alertant sobre el parador de Tomás Gimeno en el fons marí:

“Una altra cosa és que ho troben o no ho troben, és possible que no es trobe el cos, m’agradaria que no es diguera això, cal comptar amb aqueixa possibilitat, però confie que sí”.

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno, ara mateix “el vaixell Ángeles Alvariño segueix en la mateixa zona de cerca el seu rastreig“. “Atents, perquè hi han hagut nous moviments”.

La periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ ha explicat que “hem vist que un patruller de la Guàrdia Civil s’acostava a l’Ángeles Alvariño, vorejava el vaixell, cap a una amenaça de parar-se, pitjor finalment l’ha vorejat i ha tornat a port”, detalla la periodista.

Després continua dient: “Venia una parella del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, acompanyats per un agent de Policia Judicial que va intervindre en la reconstrucció on tenia l’amarrament Tomás”.

A esta incertesa se suma que els agents impedeixen cada vegada més als reporters gravar sobre la zona del port, la periodista confessa: “Estem veient què podria significar, però este és el mateix moviment que es va fer en la primera hora de la vesprada d’ahir quan vam tindre la confirmació que havien trobat alguna resta“.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.