Tomás Gimeno no es va escapar en un altre vaixell amb Anna: Els agents tenen les proves

 

El descobriment del cadàver d’Olivia en el fons de la mar de Tenerife ha confirmat la pitjor de les notícies.
Cruz Morcillo, des del plató de ‘El programa de Ana Rosa’, analitza com es troba en estos moments la investigació i, sobretot, descarta una hipòtesi sobre una possible escapada amb el bebé.

L’esperança és l’últim que es perda i creix el rumor que Tomás Gimeno podria haver escapat amb el seu bebé després de matar accidentalment a la seua filla Olivia. Molts volen assemblar este cas amb el d’Antonio Anglés, del cas Alcasser, alguna cosa que la periodista Cruz Morcillo ha tallat de soca-rel.

«Les possibilitats són les que són, no va agafar eixa barca, no es va pujar a un altre vaixell i no va ser a cap vaixell, ho saben des de fa molt, insistisc, tenen les proves que això és així», matisa la periodista. Després, acaba alertant sobre el parador de Tomás Gimeno en el fons marí:

«Una altra cosa és que ho troben o no ho troben, és possible que no es trobe el cos, m’agradaria que no es diguera això, cal comptar amb aqueixa possibilitat, però confie que sí».

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno

 

Continua la cerca del cos d’Anna i Tomás Gimeno, ara mateix «el vaixell Ángeles Alvariño segueix en la mateixa zona de cerca el seu rastreig«. «Atents, perquè hi han hagut nous moviments».

La periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ ha explicat que «hem vist que un patruller de la Guàrdia Civil s’acostava a l’Ángeles Alvariño, vorejava el vaixell, cap a una amenaça de parar-se, pitjor finalment l’ha vorejat i ha tornat a port», detalla la periodista.

Després continua dient: «Venia una parella del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, acompanyats per un agent de Policia Judicial que va intervindre en la reconstrucció on tenia l’amarrament Tomás».

A esta incertesa se suma que els agents impedeixen cada vegada més als reporters gravar sobre la zona del port, la periodista confessa: «Estem veient què podria significar, però este és el mateix moviment que es va fer en la primera hora de la vesprada d’ahir quan vam tindre la confirmació que havien trobat alguna resta«.

Últimes notícies

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.