Toni Cantó salva a tres xiquetes en una platja d’Orpesa: «No m’ho vaig pensar i les vaig ajudar»

L’actor, presentador i polític Toni Cantó pot afegir una nova faceta més al seu currículum. El passat cap de setmana, l’actual portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes no s’ho va pensar dos voltes i es va tirar a l’aigua, per a rescatar a tres xiquetes en una platja d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). 

 

Toni Cantó va vore com les xiquetes estaven tenint problemes per a eixir de l’aigua i ràpidament el polític valencià va anar a ajudar-les per a evitar que es produïra una desgràcia. Afortunadament, el rescat va ser tot un èxit i les protagonistes dels fets li van agrair al polític el gest que va tindre amb elles amb una imatge que alguns dels seus companys del partit han compartit en xarxes socials.

 

El mal temps que va fer el cap de setmana passat en Orpesa ha sigut el causant dels fets, ja que el corrent de la mar va arrastrar a les tres xiquetes contra les roques. «Si no arriba a ser per ell, morim ofegades», ha explicat una de les protagonistes de la història. «No m’ho vaig pensar i vaig anar a ajudar-les» ha dit el portaveu de Ciutadans en València.

Últimes notícies

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.