Toni Cantó salva a tres xiquetes en una platja d’Orpesa: «No m’ho vaig pensar i les vaig ajudar»

L’actor, presentador i polític Toni Cantó pot afegir una nova faceta més al seu currículum. El passat cap de setmana, l’actual portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes no s’ho va pensar dos voltes i es va tirar a l’aigua, per a rescatar a tres xiquetes en una platja d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). 

 

Toni Cantó va vore com les xiquetes estaven tenint problemes per a eixir de l’aigua i ràpidament el polític valencià va anar a ajudar-les per a evitar que es produïra una desgràcia. Afortunadament, el rescat va ser tot un èxit i les protagonistes dels fets li van agrair al polític el gest que va tindre amb elles amb una imatge que alguns dels seus companys del partit han compartit en xarxes socials.

 

El mal temps que va fer el cap de setmana passat en Orpesa ha sigut el causant dels fets, ja que el corrent de la mar va arrastrar a les tres xiquetes contra les roques. «Si no arriba a ser per ell, morim ofegades», ha explicat una de les protagonistes de la història. «No m’ho vaig pensar i vaig anar a ajudar-les» ha dit el portaveu de Ciutadans en València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.