Toni Cantó salva a tres xiquetes en una platja d’Orpesa: «No m’ho vaig pensar i les vaig ajudar»

L’actor, presentador i polític Toni Cantó pot afegir una nova faceta més al seu currículum. El passat cap de setmana, l’actual portaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes no s’ho va pensar dos voltes i es va tirar a l’aigua, per a rescatar a tres xiquetes en una platja d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). 

 

Toni Cantó va vore com les xiquetes estaven tenint problemes per a eixir de l’aigua i ràpidament el polític valencià va anar a ajudar-les per a evitar que es produïra una desgràcia. Afortunadament, el rescat va ser tot un èxit i les protagonistes dels fets li van agrair al polític el gest que va tindre amb elles amb una imatge que alguns dels seus companys del partit han compartit en xarxes socials.

 

El mal temps que va fer el cap de setmana passat en Orpesa ha sigut el causant dels fets, ja que el corrent de la mar va arrastrar a les tres xiquetes contra les roques. «Si no arriba a ser per ell, morim ofegades», ha explicat una de les protagonistes de la història. «No m’ho vaig pensar i vaig anar a ajudar-les» ha dit el portaveu de Ciutadans en València.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.