Un total de 5 menors moren en un accident de trànsit a Mèxic a mans del conductor de 12 anys

Imagen del estado del coche tras el accidente en México

Imatge de l’estat del cotxe després de l’accident a Mèxic | Cuartooscuro agència Mèxic

 

Fins a cinc menors van perdre la vida en un accident de trànsit al sud-est de la Ciutat de Mèxic, el passat diumenge, 18 de febrer. En total hi havia nou ocupants i el conductor era un nen de 12 anys. El vehicle circulava a gran velocitat, fet que va comportar la pèrdua de control del conductor i es van acabar estavellant contra un mur de contenció de la capital mexicana.

 

Així ho han corroborat els mitjans i la policia local: «Les víctimes viatjaven amb un cotxe (…) conduït per un adolescent que presumptament va perdre el control». Tot i això, encara no se sap si tots els ocupants eren menors, però almenys sis ho eren. Cinc dels menors van morir a causa de l’accident i els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar-los la vida, mentre que els altres van resultar ferits, entre els quals es trobava el conductor.

Signes d’alcoholèmia 

Actualment, les autoritats estan investigant el nen que estava al volant, a qui se l’acusa d’un delicte d’«homicidi» i, a més, hauria conduït sota els efectes de l’alcohol. El conductor va ser detingut i a passat a disposició judicial a la Fiscalia Central d’Investigació per l’Atenció de Nens, Nenes i Adolescents de la Ciutat de Mèxic.

  

Carnet de conduir especial

A la capital mexicana, els xiquets poden obtindre un permís de conduir especial a partir dels 16 anys, però fins que no compleixen els 18 no reben el carnet oficial. Tanmateix, el menor que conduïa ni tan sols assolia la primera xifra d’edat.

Alt grau de sinistralitat

Els sinistres a Mèxic són nombrosos, segons indica ‘El País’ moren fins a 768 persones cada any per culpa d’accidents de trànsit, així com verifiquen les últimes dades que es tenen del 2015.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.