Un total de 5 menors moren en un accident de trànsit a Mèxic a mans del conductor de 12 anys

Imagen del estado del coche tras el accidente en México

Imatge de l’estat del cotxe després de l’accident a Mèxic | Cuartooscuro agència Mèxic

 

Fins a cinc menors van perdre la vida en un accident de trànsit al sud-est de la Ciutat de Mèxic, el passat diumenge, 18 de febrer. En total hi havia nou ocupants i el conductor era un nen de 12 anys. El vehicle circulava a gran velocitat, fet que va comportar la pèrdua de control del conductor i es van acabar estavellant contra un mur de contenció de la capital mexicana.

 

Així ho han corroborat els mitjans i la policia local: «Les víctimes viatjaven amb un cotxe (…) conduït per un adolescent que presumptament va perdre el control». Tot i això, encara no se sap si tots els ocupants eren menors, però almenys sis ho eren. Cinc dels menors van morir a causa de l’accident i els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar-los la vida, mentre que els altres van resultar ferits, entre els quals es trobava el conductor.

Signes d’alcoholèmia 

Actualment, les autoritats estan investigant el nen que estava al volant, a qui se l’acusa d’un delicte d’«homicidi» i, a més, hauria conduït sota els efectes de l’alcohol. El conductor va ser detingut i a passat a disposició judicial a la Fiscalia Central d’Investigació per l’Atenció de Nens, Nenes i Adolescents de la Ciutat de Mèxic.

  

Carnet de conduir especial

A la capital mexicana, els xiquets poden obtindre un permís de conduir especial a partir dels 16 anys, però fins que no compleixen els 18 no reben el carnet oficial. Tanmateix, el menor que conduïa ni tan sols assolia la primera xifra d’edat.

Alt grau de sinistralitat

Els sinistres a Mèxic són nombrosos, segons indica ‘El País’ moren fins a 768 persones cada any per culpa d’accidents de trànsit, així com verifiquen les últimes dades que es tenen del 2015.

Últimes notícies

Danny Ocean donarà la recaptació de la seua gira a ONG per a les víctimes del terratrémol a Veneçuela

Danny Ocean ha anunciat als Concerts de Vivers de València que donarà tota la recaptació de la seua gira a ONG que ajuden les víctimes del terratrémol de Veneçuela, mentre els Concerts de Vivers viuen una edició amb plens absoluts i grans noms internacionals.

El professorat valencià tindrà sis dies retribuïts de lliure disposició per curs des de 2026-2027

Educació ha regulat per primera vegada els assumptes particulars retribuïts del professorat no universitari i implantarà sis dies de lliure disposició per curs a partir de 2026-2027, amb fortes restriccions que han sigut criticades pels sindicats.

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.