Un total de 5 menors moren en un accident de trànsit a Mèxic a mans del conductor de 12 anys

Imagen del estado del coche tras el accidente en México

Imatge de l’estat del cotxe després de l’accident a Mèxic | Cuartooscuro agència Mèxic

 

Fins a cinc menors van perdre la vida en un accident de trànsit al sud-est de la Ciutat de Mèxic, el passat diumenge, 18 de febrer. En total hi havia nou ocupants i el conductor era un nen de 12 anys. El vehicle circulava a gran velocitat, fet que va comportar la pèrdua de control del conductor i es van acabar estavellant contra un mur de contenció de la capital mexicana.

 

Així ho han corroborat els mitjans i la policia local: «Les víctimes viatjaven amb un cotxe (…) conduït per un adolescent que presumptament va perdre el control». Tot i això, encara no se sap si tots els ocupants eren menors, però almenys sis ho eren. Cinc dels menors van morir a causa de l’accident i els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar-los la vida, mentre que els altres van resultar ferits, entre els quals es trobava el conductor.

Signes d’alcoholèmia 

Actualment, les autoritats estan investigant el nen que estava al volant, a qui se l’acusa d’un delicte d’«homicidi» i, a més, hauria conduït sota els efectes de l’alcohol. El conductor va ser detingut i a passat a disposició judicial a la Fiscalia Central d’Investigació per l’Atenció de Nens, Nenes i Adolescents de la Ciutat de Mèxic.

  

Carnet de conduir especial

A la capital mexicana, els xiquets poden obtindre un permís de conduir especial a partir dels 16 anys, però fins que no compleixen els 18 no reben el carnet oficial. Tanmateix, el menor que conduïa ni tan sols assolia la primera xifra d’edat.

Alt grau de sinistralitat

Els sinistres a Mèxic són nombrosos, segons indica ‘El País’ moren fins a 768 persones cada any per culpa d’accidents de trànsit, així com verifiquen les últimes dades que es tenen del 2015.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.