Un total de 5 menors moren en un accident de trànsit a Mèxic a mans del conductor de 12 anys

Imagen del estado del coche tras el accidente en México

Imatge de l’estat del cotxe després de l’accident a Mèxic | Cuartooscuro agència Mèxic

 

Fins a cinc menors van perdre la vida en un accident de trànsit al sud-est de la Ciutat de Mèxic, el passat diumenge, 18 de febrer. En total hi havia nou ocupants i el conductor era un nen de 12 anys. El vehicle circulava a gran velocitat, fet que va comportar la pèrdua de control del conductor i es van acabar estavellant contra un mur de contenció de la capital mexicana.

 

Així ho han corroborat els mitjans i la policia local: «Les víctimes viatjaven amb un cotxe (…) conduït per un adolescent que presumptament va perdre el control». Tot i això, encara no se sap si tots els ocupants eren menors, però almenys sis ho eren. Cinc dels menors van morir a causa de l’accident i els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar-los la vida, mentre que els altres van resultar ferits, entre els quals es trobava el conductor.

Signes d’alcoholèmia 

Actualment, les autoritats estan investigant el nen que estava al volant, a qui se l’acusa d’un delicte d’«homicidi» i, a més, hauria conduït sota els efectes de l’alcohol. El conductor va ser detingut i a passat a disposició judicial a la Fiscalia Central d’Investigació per l’Atenció de Nens, Nenes i Adolescents de la Ciutat de Mèxic.

  

Carnet de conduir especial

A la capital mexicana, els xiquets poden obtindre un permís de conduir especial a partir dels 16 anys, però fins que no compleixen els 18 no reben el carnet oficial. Tanmateix, el menor que conduïa ni tan sols assolia la primera xifra d’edat.

Alt grau de sinistralitat

Els sinistres a Mèxic són nombrosos, segons indica ‘El País’ moren fins a 768 persones cada any per culpa d’accidents de trànsit, així com verifiquen les últimes dades que es tenen del 2015.

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.