Un total de 5 menors moren en un accident de trànsit a Mèxic a mans del conductor de 12 anys

Imagen del estado del coche tras el accidente en México

Imatge de l’estat del cotxe després de l’accident a Mèxic | Cuartooscuro agència Mèxic

 

Fins a cinc menors van perdre la vida en un accident de trànsit al sud-est de la Ciutat de Mèxic, el passat diumenge, 18 de febrer. En total hi havia nou ocupants i el conductor era un nen de 12 anys. El vehicle circulava a gran velocitat, fet que va comportar la pèrdua de control del conductor i es van acabar estavellant contra un mur de contenció de la capital mexicana.

 

Així ho han corroborat els mitjans i la policia local: «Les víctimes viatjaven amb un cotxe (…) conduït per un adolescent que presumptament va perdre el control». Tot i això, encara no se sap si tots els ocupants eren menors, però almenys sis ho eren. Cinc dels menors van morir a causa de l’accident i els serveis d’emergència no van poder fer res per salvar-los la vida, mentre que els altres van resultar ferits, entre els quals es trobava el conductor.

Signes d’alcoholèmia 

Actualment, les autoritats estan investigant el nen que estava al volant, a qui se l’acusa d’un delicte d’«homicidi» i, a més, hauria conduït sota els efectes de l’alcohol. El conductor va ser detingut i a passat a disposició judicial a la Fiscalia Central d’Investigació per l’Atenció de Nens, Nenes i Adolescents de la Ciutat de Mèxic.

  

Carnet de conduir especial

A la capital mexicana, els xiquets poden obtindre un permís de conduir especial a partir dels 16 anys, però fins que no compleixen els 18 no reben el carnet oficial. Tanmateix, el menor que conduïa ni tan sols assolia la primera xifra d’edat.

Alt grau de sinistralitat

Els sinistres a Mèxic són nombrosos, segons indica ‘El País’ moren fins a 768 persones cada any per culpa d’accidents de trànsit, així com verifiquen les últimes dades que es tenen del 2015.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.