Tràfic no responsabilitza de forma penal a la conductora amb la qual va impactar Ángel Nieto

Ángel Nieto, expilot de Motociclisme.

Ángel Nieto. | EFE

 

Segons revela l’informe realitzat pels agents de l’Equip d’Atestats de la Guàrdia Civil de Tràfic d’Eivissa ha confirmat que Ángel Nieto es va colpejar amb el cap contra el sòl sense cap protecció perquè el casc que portava va eixir disparat, ja que no el portava lligat en el moment en què la conductora li va colpejar, lleument, mentre conduïa el seu quad.

 

L’informe exposa que «en el moment de l’accident sí feia ús del casc de protecció homologat, el qual portava sense cordar», tal com relata el ‘Diario de Mallorca’. Cal assenyalar que durant el mateix dia de l’accident, el 26 de juliol de 2017, els agents van comprovar que a pesar que Nieto portava el casc posat, este no el va protegir quan va caure al sòl.

 

En eixe moment, l’equip d’atestats va iniciar unes recerques per a esbrinar si realment el casc va cedir o no estava ben subjecte. La conclusió final després de dur a terme totes les recerques és que Ángel Nieto no portava el casc lligat.

 

Últimes notícies

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.