Tràfic no responsabilitza de forma penal a la conductora amb la qual va impactar Ángel Nieto

Ángel Nieto, expilot de Motociclisme.

Ángel Nieto. | EFE

 

Segons revela l’informe realitzat pels agents de l’Equip d’Atestats de la Guàrdia Civil de Tràfic d’Eivissa ha confirmat que Ángel Nieto es va colpejar amb el cap contra el sòl sense cap protecció perquè el casc que portava va eixir disparat, ja que no el portava lligat en el moment en què la conductora li va colpejar, lleument, mentre conduïa el seu quad.

 

L’informe exposa que «en el moment de l’accident sí feia ús del casc de protecció homologat, el qual portava sense cordar», tal com relata el ‘Diario de Mallorca’. Cal assenyalar que durant el mateix dia de l’accident, el 26 de juliol de 2017, els agents van comprovar que a pesar que Nieto portava el casc posat, este no el va protegir quan va caure al sòl.

 

En eixe moment, l’equip d’atestats va iniciar unes recerques per a esbrinar si realment el casc va cedir o no estava ben subjecte. La conclusió final després de dur a terme totes les recerques és que Ángel Nieto no portava el casc lligat.

 

Últimes notícies

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.