11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Tràfic no responsabilitza de forma penal a la conductora amb la qual va impactar Ángel Nieto

Ángel Nieto, expilot de Motociclisme.

Ángel Nieto. | EFE

 

Segons revela l’informe realitzat pels agents de l’Equip d’Atestats de la Guàrdia Civil de Tràfic d’Eivissa ha confirmat que Ángel Nieto es va colpejar amb el cap contra el sòl sense cap protecció perquè el casc que portava va eixir disparat, ja que no el portava lligat en el moment en què la conductora li va colpejar, lleument, mentre conduïa el seu quad.

 

L’informe exposa que «en el moment de l’accident sí feia ús del casc de protecció homologat, el qual portava sense cordar», tal com relata el ‘Diario de Mallorca’. Cal assenyalar que durant el mateix dia de l’accident, el 26 de juliol de 2017, els agents van comprovar que a pesar que Nieto portava el casc posat, este no el va protegir quan va caure al sòl.

 

En eixe moment, l’equip d’atestats va iniciar unes recerques per a esbrinar si realment el casc va cedir o no estava ben subjecte. La conclusió final després de dur a terme totes les recerques és que Ángel Nieto no portava el casc lligat.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.