Tràfic no responsabilitza de forma penal a la conductora amb la qual va impactar Ángel Nieto

Ángel Nieto, expilot de Motociclisme.

Ángel Nieto. | EFE

 

Segons revela l’informe realitzat pels agents de l’Equip d’Atestats de la Guàrdia Civil de Tràfic d’Eivissa ha confirmat que Ángel Nieto es va colpejar amb el cap contra el sòl sense cap protecció perquè el casc que portava va eixir disparat, ja que no el portava lligat en el moment en què la conductora li va colpejar, lleument, mentre conduïa el seu quad.

 

L’informe exposa que «en el moment de l’accident sí feia ús del casc de protecció homologat, el qual portava sense cordar», tal com relata el ‘Diario de Mallorca’. Cal assenyalar que durant el mateix dia de l’accident, el 26 de juliol de 2017, els agents van comprovar que a pesar que Nieto portava el casc posat, este no el va protegir quan va caure al sòl.

 

En eixe moment, l’equip d’atestats va iniciar unes recerques per a esbrinar si realment el casc va cedir o no estava ben subjecte. La conclusió final després de dur a terme totes les recerques és que Ángel Nieto no portava el casc lligat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.