Tràfic de persones en Castelló: «Em van amenaçar en tirar-me de casa si no em prostituïa»

Una dona s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones | València Diari

 

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

  

La víctima va ser enganyada per l’acusada, d’origen marroquí,  qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’hostaleria. Quan la víctima va arribar, esta li va dir que treballaria com a prostituta. «Em van dir que portarien hómens a casa i que jo havia de gitar-me amb ells. Em van amenaçar en tirar-me de la vivenda al carrer si no em prostituïa». Este és el testimoni que el dilluns 13 de gener va fer la víctima davant l’Audiència Provincial de Castelló, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

 

L’acusada ho va negar tot i va explicar als magistrats que va acollir en sa casa a la presumpta víctima, ja que no tenia com sobreviure després d’un treball que no va arribar en la localitat de Huelva. A demés, la processada va contar que l’ara denunciant li va proposar que les dos anaren a Granada a treballar, però que van tindre alguns conflictes i per això van deixar de viure juntes. 

 

La Fiscalia demana 6 anys de presó

Davant d’este relat, la fiscal li va preguntar a l’acusada que per què el seu número de telèfon estava vinculat en internet a servicis sexuals, qüestió que no va saber respondre. La Fiscalia demana per a l’acusada una pena de presó de sis anys, el pagament de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros.

 

La versió de la víctima contrasta amb la de la processada, qui va contar que quan va arribar a Espanya ja comptava amb permís de treball per a arreplegar maduixes en Huelva i que, una volta allí, una coneguda seua la va posar en contacte amb l’acusada. «Ella em telefonava i insistia en què anara a viure a Castelló», explica la víctima. 

 

Quan va arribar a Castelló la investigada li va dir que si no sabia l’idioma, no podia treballar com a cambrera i que la prostitució era una faena fàcil. «Jo li vaig dir que no i ella em va agredir. Em va estirar del monyo i un home va començar a vigilar-me i a amenaçar-me», conta la dona, que va acabar denunciant-ho a la policia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.