Tràfic de persones en Castelló: «Em van amenaçar en tirar-me de casa si no em prostituïa»

Una dona s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones | València Diari

 

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

  

La víctima va ser enganyada per l’acusada, d’origen marroquí,  qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’hostaleria. Quan la víctima va arribar, esta li va dir que treballaria com a prostituta. «Em van dir que portarien hómens a casa i que jo havia de gitar-me amb ells. Em van amenaçar en tirar-me de la vivenda al carrer si no em prostituïa». Este és el testimoni que el dilluns 13 de gener va fer la víctima davant l’Audiència Provincial de Castelló, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

 

L’acusada ho va negar tot i va explicar als magistrats que va acollir en sa casa a la presumpta víctima, ja que no tenia com sobreviure després d’un treball que no va arribar en la localitat de Huelva. A demés, la processada va contar que l’ara denunciant li va proposar que les dos anaren a Granada a treballar, però que van tindre alguns conflictes i per això van deixar de viure juntes. 

 

La Fiscalia demana 6 anys de presó

Davant d’este relat, la fiscal li va preguntar a l’acusada que per què el seu número de telèfon estava vinculat en internet a servicis sexuals, qüestió que no va saber respondre. La Fiscalia demana per a l’acusada una pena de presó de sis anys, el pagament de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros.

 

La versió de la víctima contrasta amb la de la processada, qui va contar que quan va arribar a Espanya ja comptava amb permís de treball per a arreplegar maduixes en Huelva i que, una volta allí, una coneguda seua la va posar en contacte amb l’acusada. «Ella em telefonava i insistia en què anara a viure a Castelló», explica la víctima. 

 

Quan va arribar a Castelló la investigada li va dir que si no sabia l’idioma, no podia treballar com a cambrera i que la prostitució era una faena fàcil. «Jo li vaig dir que no i ella em va agredir. Em va estirar del monyo i un home va començar a vigilar-me i a amenaçar-me», conta la dona, que va acabar denunciant-ho a la policia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.