Tràfic de persones en Castelló: «Em van amenaçar en tirar-me de casa si no em prostituïa»

Una dona s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones | València Diari

 

Una dona s’enfronta a sis anys de presó per enganyar i intentar obligar a una xica a prostituir-se en Castelló. Per estos fets, l’acusada s’enfronta a un presumpte delicte de tràfic de persones, ja que va captar a una xica, aprofitant-se de la seua mala situació econòmica.

 

  

La víctima va ser enganyada per l’acusada, d’origen marroquí,  qui li va dir que podia vindre a Castelló a treballar en el sector de l’hostaleria. Quan la víctima va arribar, esta li va dir que treballaria com a prostituta. «Em van dir que portarien hómens a casa i que jo havia de gitar-me amb ells. Em van amenaçar en tirar-me de la vivenda al carrer si no em prostituïa». Este és el testimoni que el dilluns 13 de gener va fer la víctima davant l’Audiència Provincial de Castelló, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

 

L’acusada ho va negar tot i va explicar als magistrats que va acollir en sa casa a la presumpta víctima, ja que no tenia com sobreviure després d’un treball que no va arribar en la localitat de Huelva. A demés, la processada va contar que l’ara denunciant li va proposar que les dos anaren a Granada a treballar, però que van tindre alguns conflictes i per això van deixar de viure juntes. 

 

La Fiscalia demana 6 anys de presó

Davant d’este relat, la fiscal li va preguntar a l’acusada que per què el seu número de telèfon estava vinculat en internet a servicis sexuals, qüestió que no va saber respondre. La Fiscalia demana per a l’acusada una pena de presó de sis anys, el pagament de 1.000 euros i una indemnització per danys morals i lesions a la víctima de 12.300 euros.

 

La versió de la víctima contrasta amb la de la processada, qui va contar que quan va arribar a Espanya ja comptava amb permís de treball per a arreplegar maduixes en Huelva i que, una volta allí, una coneguda seua la va posar en contacte amb l’acusada. «Ella em telefonava i insistia en què anara a viure a Castelló», explica la víctima. 

 

Quan va arribar a Castelló la investigada li va dir que si no sabia l’idioma, no podia treballar com a cambrera i que la prostitució era una faena fàcil. «Jo li vaig dir que no i ella em va agredir. Em va estirar del monyo i un home va començar a vigilar-me i a amenaçar-me», conta la dona, que va acabar denunciant-ho a la policia. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.