Un treballador ferit en caure des d’una quinta planta d’un edifici en obres en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, han acudit esta vesprada de dilluns a un edifici en obres, situat en l’avinguda de la Constitució d’Alacant, per a rescatar a un treballador que per causes que s’investiguen ha caigut d’una quinta planta a una quarta, mentres estava treballant i ha acabat ferit.

 

Els efectius de bombers l’han rescatat de dins de l’obra, en un lloc de difícil accés, i ha sigut evacuat amb el vehicle escala, i posteriorment atés pels efectius sanitaris, acabant ferit amb múltiples fractures. Els bombers s’han traslladat amb tres dotacions, avisats cap a les 16.20 hores, d’un accident laboral en una obra, juntament amb tres patrulles de la Policia Local que han hagut de tallar els accessos perquè accediren els bombers.

 

Un operatiu amb set bombers han fet el rescat, que ha sigut complicat a causa que l’edifici estava en obres, i han tingut dificultat per a arribar fins a on es trobava l’obrer. Una volta han arribat, han rescatat i immobilitzat a la víctima, qui ha sigut atés pels efectius sanitaris. Després de ser estabilitzat, ha sigut evacuat amb el vehicle escala per l’exterior de l’edifici. Les faenes de rescat s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat ha sigut evacuat a un hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.