Un treballador ferit en caure des d’una quinta planta d’un edifici en obres en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, han acudit esta vesprada de dilluns a un edifici en obres, situat en l’avinguda de la Constitució d’Alacant, per a rescatar a un treballador que per causes que s’investiguen ha caigut d’una quinta planta a una quarta, mentres estava treballant i ha acabat ferit.

 

Els efectius de bombers l’han rescatat de dins de l’obra, en un lloc de difícil accés, i ha sigut evacuat amb el vehicle escala, i posteriorment atés pels efectius sanitaris, acabant ferit amb múltiples fractures. Els bombers s’han traslladat amb tres dotacions, avisats cap a les 16.20 hores, d’un accident laboral en una obra, juntament amb tres patrulles de la Policia Local que han hagut de tallar els accessos perquè accediren els bombers.

 

Un operatiu amb set bombers han fet el rescat, que ha sigut complicat a causa que l’edifici estava en obres, i han tingut dificultat per a arribar fins a on es trobava l’obrer. Una volta han arribat, han rescatat i immobilitzat a la víctima, qui ha sigut atés pels efectius sanitaris. Després de ser estabilitzat, ha sigut evacuat amb el vehicle escala per l’exterior de l’edifici. Les faenes de rescat s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat ha sigut evacuat a un hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.