22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Un treballador ferit en caure des d’una quinta planta d’un edifici en obres en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, han acudit esta vesprada de dilluns a un edifici en obres, situat en l’avinguda de la Constitució d’Alacant, per a rescatar a un treballador que per causes que s’investiguen ha caigut d’una quinta planta a una quarta, mentres estava treballant i ha acabat ferit.

 

Els efectius de bombers l’han rescatat de dins de l’obra, en un lloc de difícil accés, i ha sigut evacuat amb el vehicle escala, i posteriorment atés pels efectius sanitaris, acabant ferit amb múltiples fractures. Els bombers s’han traslladat amb tres dotacions, avisats cap a les 16.20 hores, d’un accident laboral en una obra, juntament amb tres patrulles de la Policia Local que han hagut de tallar els accessos perquè accediren els bombers.

 

Un operatiu amb set bombers han fet el rescat, que ha sigut complicat a causa que l’edifici estava en obres, i han tingut dificultat per a arribar fins a on es trobava l’obrer. Una volta han arribat, han rescatat i immobilitzat a la víctima, qui ha sigut atés pels efectius sanitaris. Després de ser estabilitzat, ha sigut evacuat amb el vehicle escala per l’exterior de l’edifici. Les faenes de rescat s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat ha sigut evacuat a un hospital.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.