18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Un treballador ferit en caure des d’una quinta planta d’un edifici en obres en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, han acudit esta vesprada de dilluns a un edifici en obres, situat en l’avinguda de la Constitució d’Alacant, per a rescatar a un treballador que per causes que s’investiguen ha caigut d’una quinta planta a una quarta, mentres estava treballant i ha acabat ferit.

 

Els efectius de bombers l’han rescatat de dins de l’obra, en un lloc de difícil accés, i ha sigut evacuat amb el vehicle escala, i posteriorment atés pels efectius sanitaris, acabant ferit amb múltiples fractures. Els bombers s’han traslladat amb tres dotacions, avisats cap a les 16.20 hores, d’un accident laboral en una obra, juntament amb tres patrulles de la Policia Local que han hagut de tallar els accessos perquè accediren els bombers.

 

Un operatiu amb set bombers han fet el rescat, que ha sigut complicat a causa que l’edifici estava en obres, i han tingut dificultat per a arribar fins a on es trobava l’obrer. Una volta han arribat, han rescatat i immobilitzat a la víctima, qui ha sigut atés pels efectius sanitaris. Després de ser estabilitzat, ha sigut evacuat amb el vehicle escala per l’exterior de l’edifici. Les faenes de rescat s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat ha sigut evacuat a un hospital.

Últimes notícies

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.