Un treballador ferit en caure des d’una quinta planta d’un edifici en obres en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, han acudit esta vesprada de dilluns a un edifici en obres, situat en l’avinguda de la Constitució d’Alacant, per a rescatar a un treballador que per causes que s’investiguen ha caigut d’una quinta planta a una quarta, mentres estava treballant i ha acabat ferit.

 

Els efectius de bombers l’han rescatat de dins de l’obra, en un lloc de difícil accés, i ha sigut evacuat amb el vehicle escala, i posteriorment atés pels efectius sanitaris, acabant ferit amb múltiples fractures. Els bombers s’han traslladat amb tres dotacions, avisats cap a les 16.20 hores, d’un accident laboral en una obra, juntament amb tres patrulles de la Policia Local que han hagut de tallar els accessos perquè accediren els bombers.

 

Un operatiu amb set bombers han fet el rescat, que ha sigut complicat a causa que l’edifici estava en obres, i han tingut dificultat per a arribar fins a on es trobava l’obrer. Una volta han arribat, han rescatat i immobilitzat a la víctima, qui ha sigut atés pels efectius sanitaris. Després de ser estabilitzat, ha sigut evacuat amb el vehicle escala per l’exterior de l’edifici. Les faenes de rescat s’han allargat més d’una hora i mitja, i amb posterioritat ha sigut evacuat a un hospital.

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.