Un treballador ferit en l’incendi d’una furgoneta en Alboraia

 

Este matí de dijous s’ha incendiat una furgoneta que estava estacionada en un garatge ubicat en el carrer del Botànic Cavanilles de la localitat d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), en el que un treballador ha acabat ferit després d’apagar el foc.

 

Segons ha informat l’Ajuntament del municipi, a hores d’ara es desconeix l’origen del foc, però tot indica a què podria haver sigut una reacció en descarregar la furgoneta. El conductor ha tret el vehicle fora del garatge per a evitar que les flames s’estengueren per l’edifici.

 

L’home ha comptat amb l’ajuda d’uns treballadors d’un taller pròxim, que tenien extintors, i també s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets la Policia Local i els Bombers de l’Ajuntament de València. El treballador ha necessitat assistència mèdica i ha sigut traslladat fins a l‘Hospital la Fe de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.