Comencen els treballs de desenrunament en l’edifici esfondrat a Peníscola

 

Els treballs de desenrunament de l’edifici d’apartaments de la urbanització Font Nova de Peníscola, que es va veure afectat per una ensulsiada el passat 25 d’agost, han començat este dimarts després que haja arribat al lloc maquinària especialitzada, que retirarà els elements sortints de l’estructura que segueix en peus per a assegurar la zona.

El succés va causar la mort a dos persones, una dona de 54 anys i un xiquet de 14 anys, i va deixar ferit a un jove de 26 anys, fill de la dona morta, que va ser rescatat la mateixa nit del succés d’entre els enderrocs, i que encara rep tractament de rehabilitació en un centre especialitzat de Castelló.

Des d’ahir han anat arribant a la zona màquines i grues al costat d’operaris que van estar valorant quin tipus d’intervenció s’ha de realitzar per a assegurar l’estructura principal de l’edifici que té diverses eixides i volades parcialment derruïdes i que podrien caure pel seu propi pes en començar a treballar en la zona on es van esfondrar els apartaments.

Hui ha començat ja el treball en alguna d’estes parts sortints i no estables, respectant i assegurant la zona de l’edifici que compta amb els habitatges que segueixen en peus i estan bé.

Els treballs de recerca sobre les causes de l’ensulsiada continuen de manera paral·lela a estos treballs.

Primer habitatge

 

De totes les famílies que tenien pis en este edifici, tan sols tres d’elles la utilitzaven com a primera residència, estes han rebut les claus que els ha proporcionat la Generalitat dels habitatges.

D’una banda, el pare del menor mort, i parella de la dona morta, ja ha rebut les claus d’un habitatge social a Vinaròs.

Per un altre, una família ha rebut les claus temporalment d’un habitatge de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament de Peníscola, que sufragarà les despeses necessàries per a moblar-la.

Finalment, situada a Vila-real i també sense moblar, correspon al jove de 26 anys que encara rep tractament a Castelló i no es mudarà de manera immediata.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal