Un tren atropella mortalment a un home a Alfafar

Un home de mitjana edat ha sigut atropellat per un tren en un pas a nivell d’Alfafar, segons informa el diari ‘Levante EMV’. El terrible succés ha tingut lloc a primera hora del matí, al voltant de les 7 hores. A conseqüència de l’accident dos trens de rodalia entre Silla i València han romàs aturats amb passatgers dins durant una hora.

Renfe acumula retards de 40 minuts als trens de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Nord i Alfafar-Benetússer. Els bombers han hagut d’actuar i els agents de policia han ajudat per a controlar la situació fins a l’alçament del cadàver. Els ajuntaments porten exigint a ADIF que augmenten les mesures de seguretat en els passos a nivell. Les autoritats recorden que està prohibit travessar les vies amb els auriculars posats, cal respectar els senyals i tanques abans de passar.

En els últims mesos són diversos els morts en els passos a nivell que passen pels municipis de la Comunitat Valenciana. Hi ha alguns d’alt risc que són denunciats pels veïns des de fa anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.