Tres denunciats en València per maltractar galls i utilitzar-los en baralles

Galls maltractats en gàbies

Els galls tenien les crestes tallades i les potes pelades | PLV

 

La Policia Local de València ha denunciat este divendres a tres persones per un delicte de maltractament animal. Els tres denunciats tenien sis galls tancats en gàbies que, presumptament, utilitzaven en baralles. En menys d’un mes, han sigut diferents els sancionats per organitzar baralles de galls en el territori valencià, com en Alzira, en la Ribera (València), i en Sax, en l’Alt Vinalopó (Alacant).

 

En el lloc a on han sigut trobats els animals, en el carrer del Pare Luis Navarro, també s’han trobat xeringues i fàrmacs, que presumptament subministraven als animals. A demés, els agents de la 7ª Unitat del Districte de Marítim que s’ha encarregat de les diligències s’han trobat als animals amb les crestes tallades, sense plomes i amb les potes pelades. Un dels animals, a demés, havia sigut tirat al pati i presentava greus lesions

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha afirmat que, des de l’Ajuntament de València, «estem intensificant les nostres accions en el Marítim».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.