Tres denunciats en València per maltractar galls i utilitzar-los en baralles

Galls maltractats en gàbies

Els galls tenien les crestes tallades i les potes pelades | PLV

 

La Policia Local de València ha denunciat este divendres a tres persones per un delicte de maltractament animal. Els tres denunciats tenien sis galls tancats en gàbies que, presumptament, utilitzaven en baralles. En menys d’un mes, han sigut diferents els sancionats per organitzar baralles de galls en el territori valencià, com en Alzira, en la Ribera (València), i en Sax, en l’Alt Vinalopó (Alacant).

 

En el lloc a on han sigut trobats els animals, en el carrer del Pare Luis Navarro, també s’han trobat xeringues i fàrmacs, que presumptament subministraven als animals. A demés, els agents de la 7ª Unitat del Districte de Marítim que s’ha encarregat de les diligències s’han trobat als animals amb les crestes tallades, sense plomes i amb les potes pelades. Un dels animals, a demés, havia sigut tirat al pati i presentava greus lesions

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, ha afirmat que, des de l’Ajuntament de València, «estem intensificant les nostres accions en el Marítim».

 

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.