Tres hòmens amenacen a uns xiquets per ser estrangers amb botelles i un ganivet en la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut en València a tres hòmens de 24 a 45 anys per presumptament insultar i amenaçar a sis xiquets, cinc d’ells menors, per ser estrangers, amb botelles i un ganivet.

 

Tal com han informat fonts policials, este diumenge, 13 de setembre, cap a les 20.15 hores, el 091 va rebre l’avís d’una baralla en un bar del districte del Marítim, en València. Els policies no van localitzar cap altercat però van vore a tres hòmens dins d’un local que coincidien amb els sospitosos d’un servici anterior en el que sis xics havien sigut insultats i amenaçats per ser immigrants.

 

En esta actuació, unes dos hores abans, els presumptes autors s’havien acostat a sis xiquets en el ‘Tinglado 2’ de la Marina per a insultar-los per ser d’ascendència marroquina i algeriana i amenaçar-los amb colpejar-los, un amb un ganivet i els altres amb botelles, entre altres improperis. Els detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat.

Últimes notícies

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol