Tres hòmens amenacen a uns xiquets per ser estrangers amb botelles i un ganivet en la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut en València a tres hòmens de 24 a 45 anys per presumptament insultar i amenaçar a sis xiquets, cinc d’ells menors, per ser estrangers, amb botelles i un ganivet.

 

Tal com han informat fonts policials, este diumenge, 13 de setembre, cap a les 20.15 hores, el 091 va rebre l’avís d’una baralla en un bar del districte del Marítim, en València. Els policies no van localitzar cap altercat però van vore a tres hòmens dins d’un local que coincidien amb els sospitosos d’un servici anterior en el que sis xics havien sigut insultats i amenaçats per ser immigrants.

 

En esta actuació, unes dos hores abans, els presumptes autors s’havien acostat a sis xiquets en el ‘Tinglado 2’ de la Marina per a insultar-los per ser d’ascendència marroquina i algeriana i amenaçar-los amb colpejar-los, un amb un ganivet i els altres amb botelles, entre altres improperis. Els detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.