Tres hòmens amenacen a uns xiquets per ser estrangers amb botelles i un ganivet en la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut en València a tres hòmens de 24 a 45 anys per presumptament insultar i amenaçar a sis xiquets, cinc d’ells menors, per ser estrangers, amb botelles i un ganivet.

 

Tal com han informat fonts policials, este diumenge, 13 de setembre, cap a les 20.15 hores, el 091 va rebre l’avís d’una baralla en un bar del districte del Marítim, en València. Els policies no van localitzar cap altercat però van vore a tres hòmens dins d’un local que coincidien amb els sospitosos d’un servici anterior en el que sis xics havien sigut insultats i amenaçats per ser immigrants.

 

En esta actuació, unes dos hores abans, els presumptes autors s’havien acostat a sis xiquets en el ‘Tinglado 2’ de la Marina per a insultar-los per ser d’ascendència marroquina i algeriana i amenaçar-los amb colpejar-los, un amb un ganivet i els altres amb botelles, entre altres improperis. Els detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.