Tres hòmens amenacen a uns xiquets per ser estrangers amb botelles i un ganivet en la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut en València a tres hòmens de 24 a 45 anys per presumptament insultar i amenaçar a sis xiquets, cinc d’ells menors, per ser estrangers, amb botelles i un ganivet.

 

Tal com han informat fonts policials, este diumenge, 13 de setembre, cap a les 20.15 hores, el 091 va rebre l’avís d’una baralla en un bar del districte del Marítim, en València. Els policies no van localitzar cap altercat però van vore a tres hòmens dins d’un local que coincidien amb els sospitosos d’un servici anterior en el que sis xics havien sigut insultats i amenaçats per ser immigrants.

 

En esta actuació, unes dos hores abans, els presumptes autors s’havien acostat a sis xiquets en el ‘Tinglado 2’ de la Marina per a insultar-los per ser d’ascendència marroquina i algeriana i amenaçar-los amb colpejar-los, un amb un ganivet i els altres amb botelles, entre altres improperis. Els detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat.

Últimes notícies

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.