13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Tres detinguts per furtar objectes valorats en 30.000 euros en un total de 25 delictes a Torrent

La Policia Nacional ha detingut en Torrent a la comarca l'Horta Oest a un home com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força en vehicles i així mateix a una parella com a presumptes autors d'un delicte de receptació. Tots ells són els autors d'un total de 23 delictes de robatoris amb força. Els objectes que furtaren estan valorats en 30.000 euros. Els agents han realitzat dos registres; un en un domicili i un altre en un taller lloc on s'ha recuperat nombrosos efectes principalment eines i maquinària industrial, que ja han sigut reconeguts pels seus legítims propietaris, segons han informat fonts policials. Les investigacions s'iniciaren després d'una sèrie de robatoris amb força en l'interior de vehicles duts a terme durant el mes d'octubre. El modus operandi utilitzat era trencar la finestra dels vehicles o bé forçar el pany.

Com a conseqüència de les investigacions, els agents descobriren que els efectes sostrets de l'interior dels vehicles podrien estar ocults en un taller d'un polígon de la localitat. Així, la majoria d'estos efectes estaven ocults en l'interior de dos vehicles del taller, amb la qual cosa després de realitzar les indagacions corresponents foren detingudes dos persones. A més a més, va ser intervinguda una pistola detonadora de calibre 9 mil·límetres amb el seu carregador. Com a culminació de l'operació, els agents detingueren a un home com a presumpte autor d'un delicte continuat de robatori en l'interior de vehicles. Els detinguts, un d'ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants