Tres detinguts per furtar objectes valorats en 30.000 euros en un total de 25 delictes a Torrent

La Policia Nacional ha detingut en Torrent a la comarca l'Horta Oest a un home com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força en vehicles i així mateix a una parella com a presumptes autors d'un delicte de receptació. Tots ells són els autors d'un total de 23 delictes de robatoris amb força. Els objectes que furtaren estan valorats en 30.000 euros. Els agents han realitzat dos registres; un en un domicili i un altre en un taller lloc on s'ha recuperat nombrosos efectes principalment eines i maquinària industrial, que ja han sigut reconeguts pels seus legítims propietaris, segons han informat fonts policials. Les investigacions s'iniciaren després d'una sèrie de robatoris amb força en l'interior de vehicles duts a terme durant el mes d'octubre. El modus operandi utilitzat era trencar la finestra dels vehicles o bé forçar el pany.

Com a conseqüència de les investigacions, els agents descobriren que els efectes sostrets de l'interior dels vehicles podrien estar ocults en un taller d'un polígon de la localitat. Així, la majoria d'estos efectes estaven ocults en l'interior de dos vehicles del taller, amb la qual cosa després de realitzar les indagacions corresponents foren detingudes dos persones. A més a més, va ser intervinguda una pistola detonadora de calibre 9 mil·límetres amb el seu carregador. Com a culminació de l'operació, els agents detingueren a un home com a presumpte autor d'un delicte continuat de robatori en l'interior de vehicles. Els detinguts, un d'ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.