Tres detinguts per furtar objectes valorats en 30.000 euros en un total de 25 delictes a Torrent

La Policia Nacional ha detingut en Torrent a la comarca l'Horta Oest a un home com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força en vehicles i així mateix a una parella com a presumptes autors d'un delicte de receptació. Tots ells són els autors d'un total de 23 delictes de robatoris amb força. Els objectes que furtaren estan valorats en 30.000 euros. Els agents han realitzat dos registres; un en un domicili i un altre en un taller lloc on s'ha recuperat nombrosos efectes principalment eines i maquinària industrial, que ja han sigut reconeguts pels seus legítims propietaris, segons han informat fonts policials. Les investigacions s'iniciaren després d'una sèrie de robatoris amb força en l'interior de vehicles duts a terme durant el mes d'octubre. El modus operandi utilitzat era trencar la finestra dels vehicles o bé forçar el pany.

Com a conseqüència de les investigacions, els agents descobriren que els efectes sostrets de l'interior dels vehicles podrien estar ocults en un taller d'un polígon de la localitat. Així, la majoria d'estos efectes estaven ocults en l'interior de dos vehicles del taller, amb la qual cosa després de realitzar les indagacions corresponents foren detingudes dos persones. A més a més, va ser intervinguda una pistola detonadora de calibre 9 mil·límetres amb el seu carregador. Com a culminació de l'operació, els agents detingueren a un home com a presumpte autor d'un delicte continuat de robatori en l'interior de vehicles. Els detinguts, un d'ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.