Tres detinguts per furtar objectes valorats en 30.000 euros en un total de 25 delictes a Torrent

La Policia Nacional ha detingut en Torrent a la comarca l'Horta Oest a un home com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força en vehicles i així mateix a una parella com a presumptes autors d'un delicte de receptació. Tots ells són els autors d'un total de 23 delictes de robatoris amb força. Els objectes que furtaren estan valorats en 30.000 euros. Els agents han realitzat dos registres; un en un domicili i un altre en un taller lloc on s'ha recuperat nombrosos efectes principalment eines i maquinària industrial, que ja han sigut reconeguts pels seus legítims propietaris, segons han informat fonts policials. Les investigacions s'iniciaren després d'una sèrie de robatoris amb força en l'interior de vehicles duts a terme durant el mes d'octubre. El modus operandi utilitzat era trencar la finestra dels vehicles o bé forçar el pany.

Com a conseqüència de les investigacions, els agents descobriren que els efectes sostrets de l'interior dels vehicles podrien estar ocults en un taller d'un polígon de la localitat. Així, la majoria d'estos efectes estaven ocults en l'interior de dos vehicles del taller, amb la qual cosa després de realitzar les indagacions corresponents foren detingudes dos persones. A més a més, va ser intervinguda una pistola detonadora de calibre 9 mil·límetres amb el seu carregador. Com a culminació de l'operació, els agents detingueren a un home com a presumpte autor d'un delicte continuat de robatori en l'interior de vehicles. Els detinguts, un d'ells amb antecedents policials, ja han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.