Tres detinguts per robar en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de Castelló, València i Teruel

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha detingut tres homes suposadament d’un grup delictiu que presumptament robava en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de les províncies de Castelló, València i Teruel, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Es van furtar, entre altres efectes, diners en efectiu, aparells electrònics, suports informàtics i objectes litúrgics.          La […]

La Guàrdia Civil ha detingut tres homes suposadament d’un grup delictiu que presumptament robava en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de les províncies de Castelló, València i Teruel, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Es van furtar, entre altres efectes, diners en efectiu, aparells electrònics, suports informàtics i objectes litúrgics.

  

  

  

La recerca va conduir a la localització i identificació dels presumptes autors dels fets. Com a resultat de les mateixes es va procedir a la detenció de tres homes, veïns de la Vall d’Uixó i Faura d’entre 20 i 30 anys, com a suposats autors de robatoris amb força. L’autoritat judicial ha dictat l’ingrés a la presó d’un d’ells. A més de les detencions, es va realitzar un registre domiciliari en el qual els guàrdies civils van confiscar objectes litúrgics de l’església de Toras, i material informàtic.

 

Últimes notícies

Metrovalencia amplia el servici nocturn fins a les 3:30 hores per Tots Sants

La nit del dissabte 31 d'octubre comptarà amb huit trens i sis tramvies addicionals per a reforçar les connexions amb València i diferents municipis de l'àrea metropolitana

Nuria Martínez obri el sisé Consell després d’assumir Servicis Socials i Justícia

La presa de possessió de Nuria Martínez inicia el sisé Consell d’esta legislatura. La nova consellera suma Servicis Socials i Justícia en un departament únic.

Detenen a Alfafar un jove de 18 anys per incitar a disturbis

La Policia Nacional ha arrestat a Alfafar un jove de 18 anys, suposat membre de Blocus, per incitar a disturbis, saquejos i a usar còctels Molotov.

Els instituts de REDIT van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions

Els instituts tecnològics que conformen la Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT) van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions d’euros durant 2025 per a dedicar-los a la innovació. Els onze instituts van treballar amb 14.871 empreses i van desenvolupar més de 1.600 projectes d’R+D+I.

Detingut a Dénia (Alacant) un fugitiu reclamat per Romania per un robatori amb violència

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 30 anys reclamat per les autoritats romaneses per un robatori amb violència comés en 2019. Ara afronta una pena de tres anys de presó i un procés d’extradició.

Huit detinguts, tres a Cullera, amb 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha intervingut 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna després de desarticular una organització criminal. L’operació ha acabat amb huit detinguts a les províncies de València, Màlaga i Girona, tres d’ells a Cullera. Tres dels arrestats han ingressat en presó provisional.

Tres detinguts per ferir dues dones en una baralla en una discoteca de València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones, dos hòmens i una dona, d’entre 21 i 27 anys, com a presumptes autores de dos delictes de lesions i, en el cas d’una d’elles, d’un delicte d’amenaces, per ferir dues dones en una baralla a l’eixida d’una discoteca del districte d’Abastos.

València lidera les reserves hoteleres amb un 76,6 % d’ocupació

Hosbec preveu una ocupació mitjana del 70 % en la Comunitat Valenciana entre el 30 d’octubre i el 2 de novembre. La ciutat de València arriba al 76,6 %.