Tres detinguts per robar en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de Castelló, València i Teruel

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha detingut tres homes suposadament d’un grup delictiu que presumptament robava en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de les províncies de Castelló, València i Teruel, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Es van furtar, entre altres efectes, diners en efectiu, aparells electrònics, suports informàtics i objectes litúrgics.          La […]

La Guàrdia Civil ha detingut tres homes suposadament d’un grup delictiu que presumptament robava en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de les províncies de Castelló, València i Teruel, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Es van furtar, entre altres efectes, diners en efectiu, aparells electrònics, suports informàtics i objectes litúrgics.

  

  

  

La recerca va conduir a la localització i identificació dels presumptes autors dels fets. Com a resultat de les mateixes es va procedir a la detenció de tres homes, veïns de la Vall d’Uixó i Faura d’entre 20 i 30 anys, com a suposats autors de robatoris amb força. L’autoritat judicial ha dictat l’ingrés a la presó d’un d’ells. A més de les detencions, es va realitzar un registre domiciliari en el qual els guàrdies civils van confiscar objectes litúrgics de l’església de Toras, i material informàtic.

 

Últimes notícies

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.