Tres detinguts per robar en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de Castelló, València i Teruel

La Guàrdia Civil ha detingut tres homes suposadament d’un grup delictiu que presumptament robava en ajuntaments, esglésies i centres d’ensenyament de les províncies de Castelló, València i Teruel, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Es van furtar, entre altres efectes, diners en efectiu, aparells electrònics, suports informàtics i objectes litúrgics.

  

  

  

La recerca va conduir a la localització i identificació dels presumptes autors dels fets. Com a resultat de les mateixes es va procedir a la detenció de tres homes, veïns de la Vall d’Uixó i Faura d’entre 20 i 30 anys, com a suposats autors de robatoris amb força. L’autoritat judicial ha dictat l’ingrés a la presó d’un d’ells. A més de les detencions, es va realitzar un registre domiciliari en el qual els guàrdies civils van confiscar objectes litúrgics de l’església de Toras, i material informàtic.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.

La Generalitat concedirà 2,5 milions d’euros en 2026 als mitjans de comunicació privats i a les agències de notícies per al foment del valencià

La Direcció General de Política Lingüística augmenta en 750.000 euros, un 42 %, la quantia inicialment prevista en la convocatòria

Les Corts amplien fins a 2026 l’ajuda fiscal als afectats per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes aprovaran estendre fins a 2026 els avantatges fiscals perquè els afectats per l'incendi de Campanar puguen adquirir vivenda, dins d'un decret que també introduïx una bonificació del 100% en transmissions d'explotacions de ramaderia extensiva.

El PP s’alinea amb Vox per a mantindre escuts i plaques vinculats al franquisme en la Comunitat Valenciana

El PP recolza en Les Corts la iniciativa de Vox per a evitar la retirada de construccions, escuts i plaques vinculats al franquisme en aplicació de la Llei de Concòrdia valenciana. L'oposició acusa els dos partits de voler preservar monuments que considera associats al feixisme.

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.