Tres ferits, una d’ells molt greu, en un accident en Redován

CV-910, en el polígon de Redován, a l'altura de la ITV

L’accident s’ha produït en el polígon del municipi, a l’altura de la ITV | Google

 

ACTUALITZAT 22/05/2020 a les 9.15 hores. Este dijous de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el polígon industrial de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a l’altura de l’estació d’ITV. Segons ha confirmat el regidor de Trànsit, Ramón López, pareix ser que hi han hagut tres ferits. Dels implicats en l’incident, una xica ha acabat en un estat molt greu.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons fonts del diari ‘Información’, que és qui ha avançat la notícia, l’accident s’ha produït en xocar el cotxe amb un mur en un vial de la zona industrial, a l’altura de la ITV, i sense que hi haja hagut implicació de cap altre vehicle. El conductor i el copilot, dos xics de 28 anys, han acabat ferits lleus. Ara bé, la més jove del grup, una xica de 25 anys i que anava darrere, ha patit ferides greus.

 

Fins al lloc s’han desplaçat bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Redován. Tots han participat de les faenes de rescat i, els agents policials, han procedit a fer-li proves d’alcoholèmia al conductor.

 

També han acudit al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les tres víctimes, especialment a la jove, que estava inconscient en el moment que els servicis sanitaris han arribat.

 

Una volta els professionals han conseguit mantindre les seues constants vitals, la víctima més greu de l’accident ha sigut traslladada a l’Hospital Vega Baja en Orihuela en l’ambulància del SAMU. Els altres dos xics també han sigut traslladats al mateix centre en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.