12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Tres ferits, una d’ells molt greu, en un accident en Redován

CV-910, en el polígon de Redován, a l'altura de la ITV

L’accident s’ha produït en el polígon del municipi, a l’altura de la ITV | Google

 

ACTUALITZAT 22/05/2020 a les 9.15 hores. Este dijous de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el polígon industrial de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a l’altura de l’estació d’ITV. Segons ha confirmat el regidor de Trànsit, Ramón López, pareix ser que hi han hagut tres ferits. Dels implicats en l’incident, una xica ha acabat en un estat molt greu.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons fonts del diari ‘Información’, que és qui ha avançat la notícia, l’accident s’ha produït en xocar el cotxe amb un mur en un vial de la zona industrial, a l’altura de la ITV, i sense que hi haja hagut implicació de cap altre vehicle. El conductor i el copilot, dos xics de 28 anys, han acabat ferits lleus. Ara bé, la més jove del grup, una xica de 25 anys i que anava darrere, ha patit ferides greus.

 

Fins al lloc s’han desplaçat bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Redován. Tots han participat de les faenes de rescat i, els agents policials, han procedit a fer-li proves d’alcoholèmia al conductor.

 

També han acudit al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les tres víctimes, especialment a la jove, que estava inconscient en el moment que els servicis sanitaris han arribat.

 

Una volta els professionals han conseguit mantindre les seues constants vitals, la víctima més greu de l’accident ha sigut traslladada a l’Hospital Vega Baja en Orihuela en l’ambulància del SAMU. Els altres dos xics també han sigut traslladats al mateix centre en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.