Tres ferits, una d’ells molt greu, en un accident en Redován

CV-910, en el polígon de Redován, a l'altura de la ITV

L’accident s’ha produït en el polígon del municipi, a l’altura de la ITV | Google

 

ACTUALITZAT 22/05/2020 a les 9.15 hores. Este dijous de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el polígon industrial de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a l’altura de l’estació d’ITV. Segons ha confirmat el regidor de Trànsit, Ramón López, pareix ser que hi han hagut tres ferits. Dels implicats en l’incident, una xica ha acabat en un estat molt greu.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons fonts del diari ‘Información’, que és qui ha avançat la notícia, l’accident s’ha produït en xocar el cotxe amb un mur en un vial de la zona industrial, a l’altura de la ITV, i sense que hi haja hagut implicació de cap altre vehicle. El conductor i el copilot, dos xics de 28 anys, han acabat ferits lleus. Ara bé, la més jove del grup, una xica de 25 anys i que anava darrere, ha patit ferides greus.

 

Fins al lloc s’han desplaçat bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Redován. Tots han participat de les faenes de rescat i, els agents policials, han procedit a fer-li proves d’alcoholèmia al conductor.

 

També han acudit al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les tres víctimes, especialment a la jove, que estava inconscient en el moment que els servicis sanitaris han arribat.

 

Una volta els professionals han conseguit mantindre les seues constants vitals, la víctima més greu de l’accident ha sigut traslladada a l’Hospital Vega Baja en Orihuela en l’ambulància del SAMU. Els altres dos xics també han sigut traslladats al mateix centre en l’ambulància de SVB.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.