Tres ferits, una d’ells molt greu, en un accident en Redován

CV-910, en el polígon de Redován, a l'altura de la ITV

L’accident s’ha produït en el polígon del municipi, a l’altura de la ITV | Google

 

ACTUALITZAT 22/05/2020 a les 9.15 hores. Este dijous de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el polígon industrial de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a l’altura de l’estació d’ITV. Segons ha confirmat el regidor de Trànsit, Ramón López, pareix ser que hi han hagut tres ferits. Dels implicats en l’incident, una xica ha acabat en un estat molt greu.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons fonts del diari ‘Información’, que és qui ha avançat la notícia, l’accident s’ha produït en xocar el cotxe amb un mur en un vial de la zona industrial, a l’altura de la ITV, i sense que hi haja hagut implicació de cap altre vehicle. El conductor i el copilot, dos xics de 28 anys, han acabat ferits lleus. Ara bé, la més jove del grup, una xica de 25 anys i que anava darrere, ha patit ferides greus.

 

Fins al lloc s’han desplaçat bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Redován. Tots han participat de les faenes de rescat i, els agents policials, han procedit a fer-li proves d’alcoholèmia al conductor.

 

També han acudit al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les tres víctimes, especialment a la jove, que estava inconscient en el moment que els servicis sanitaris han arribat.

 

Una volta els professionals han conseguit mantindre les seues constants vitals, la víctima més greu de l’accident ha sigut traslladada a l’Hospital Vega Baja en Orihuela en l’ambulància del SAMU. Els altres dos xics també han sigut traslladats al mateix centre en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU