12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Tres ferits, una d’ells molt greu, en un accident en Redován

CV-910, en el polígon de Redován, a l'altura de la ITV

L’accident s’ha produït en el polígon del municipi, a l’altura de la ITV | Google

 

ACTUALITZAT 22/05/2020 a les 9.15 hores. Este dijous de vesprada, cap a les 19.15 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el polígon industrial de Redován, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a l’altura de l’estació d’ITV. Segons ha confirmat el regidor de Trànsit, Ramón López, pareix ser que hi han hagut tres ferits. Dels implicats en l’incident, una xica ha acabat en un estat molt greu.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Segons fonts del diari ‘Información’, que és qui ha avançat la notícia, l’accident s’ha produït en xocar el cotxe amb un mur en un vial de la zona industrial, a l’altura de la ITV, i sense que hi haja hagut implicació de cap altre vehicle. El conductor i el copilot, dos xics de 28 anys, han acabat ferits lleus. Ara bé, la més jove del grup, una xica de 25 anys i que anava darrere, ha patit ferides greus.

 

Fins al lloc s’han desplaçat bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Redován. Tots han participat de les faenes de rescat i, els agents policials, han procedit a fer-li proves d’alcoholèmia al conductor.

 

També han acudit al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha assistit a les tres víctimes, especialment a la jove, que estava inconscient en el moment que els servicis sanitaris han arribat.

 

Una volta els professionals han conseguit mantindre les seues constants vitals, la víctima més greu de l’accident ha sigut traslladada a l’Hospital Vega Baja en Orihuela en l’ambulància del SAMU. Els altres dos xics també han sigut traslladats al mateix centre en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.