Quatre ferits en un incendi en un habitatge a València

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a València. El sinistre concretament es va original a les 0.31 hores de la matinada, que va ser quan es va alertar a Emergències de les flames en el carrer Salvador Giner de València. Les flames es van estendre amb rapidesa i van afectar les persones que es trobaven dins. Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va desplaçar fins al lloc una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Assistit (TNA) per tal d'atendre els diversos ferits. En total es va atendre cinc persones: una dona de 50 anys per una crisi d'ansietat que va ser atesa en el lloc; un home de 60 anys per intoxicació de monòxid de carboni en el SVB. I per altra banda tres pacients més; una dona de 60 anys per inhalació de fum i ansietat; un home de 41 anys per un esquinç en el turmell, i una altra dona per inhalació de fum també. Aquestos quatre últims pacients van ser traslladats fins a l'Hospital General de València. Es desconeix fins el moment quines han sigut les causes que han originat les flames.

Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Sollana 

L'incendi que es va declarar aquest dissabte a la vesprada en una fàbrica abandonada de Sollana (València), ha quedat estabilitzat aquest diumenge entorn de migdia. El foc va començar en la vesprada del dissabte en una nau de reciclatge de fustes abandonada que ja s'havia incendiat el juny passat. La columna de fum podia veure's des de la ciutat de València, a uns 25 quilòmetres. El fum va causar afeccions en la mateixa Sollana, així com en els municipis veïns d'Algemesí, Silla i SUECA. També ha afectat la circulació en l'A-38, entre Sollana i Cullera, així com al tram Sollana-Sueca de la línia ferroviària València-Gandia, on la circulació es va restablir a les 22.35 hores. Al lloc s'han traslladat efectius de bombers dels parcs de Silla, Cullera, Catarroja, Torrent i Alzira, que han treballat tota la nit.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.