Quatre ferits en un incendi en un habitatge a València

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a València. El sinistre concretament es va original a les 0.31 hores de la matinada, que va ser quan es va alertar a Emergències de les flames en el carrer Salvador Giner de València. Les flames es van estendre amb rapidesa i van afectar les persones que es trobaven dins. Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va desplaçar fins al lloc una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Assistit (TNA) per tal d'atendre els diversos ferits. En total es va atendre cinc persones: una dona de 50 anys per una crisi d'ansietat que va ser atesa en el lloc; un home de 60 anys per intoxicació de monòxid de carboni en el SVB. I per altra banda tres pacients més; una dona de 60 anys per inhalació de fum i ansietat; un home de 41 anys per un esquinç en el turmell, i una altra dona per inhalació de fum també. Aquestos quatre últims pacients van ser traslladats fins a l'Hospital General de València. Es desconeix fins el moment quines han sigut les causes que han originat les flames.

Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Sollana 

L'incendi que es va declarar aquest dissabte a la vesprada en una fàbrica abandonada de Sollana (València), ha quedat estabilitzat aquest diumenge entorn de migdia. El foc va començar en la vesprada del dissabte en una nau de reciclatge de fustes abandonada que ja s'havia incendiat el juny passat. La columna de fum podia veure's des de la ciutat de València, a uns 25 quilòmetres. El fum va causar afeccions en la mateixa Sollana, així com en els municipis veïns d'Algemesí, Silla i SUECA. També ha afectat la circulació en l'A-38, entre Sollana i Cullera, així com al tram Sollana-Sueca de la línia ferroviària València-Gandia, on la circulació es va restablir a les 22.35 hores. Al lloc s'han traslladat efectius de bombers dels parcs de Silla, Cullera, Catarroja, Torrent i Alzira, que han treballat tota la nit.

Últimes notícies

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.