Quatre ferits en un incendi en un habitatge a València

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a València. El sinistre concretament es va original a les 0.31 hores de la matinada, que va ser quan es va alertar a Emergències de les flames en el carrer Salvador Giner de València. Les flames es van estendre amb rapidesa i van afectar les persones que es trobaven dins. Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va desplaçar fins al lloc una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Assistit (TNA) per tal d'atendre els diversos ferits. En total es va atendre cinc persones: una dona de 50 anys per una crisi d'ansietat que va ser atesa en el lloc; un home de 60 anys per intoxicació de monòxid de carboni en el SVB. I per altra banda tres pacients més; una dona de 60 anys per inhalació de fum i ansietat; un home de 41 anys per un esquinç en el turmell, i una altra dona per inhalació de fum també. Aquestos quatre últims pacients van ser traslladats fins a l'Hospital General de València. Es desconeix fins el moment quines han sigut les causes que han originat les flames.

Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Sollana 

L'incendi que es va declarar aquest dissabte a la vesprada en una fàbrica abandonada de Sollana (València), ha quedat estabilitzat aquest diumenge entorn de migdia. El foc va començar en la vesprada del dissabte en una nau de reciclatge de fustes abandonada que ja s'havia incendiat el juny passat. La columna de fum podia veure's des de la ciutat de València, a uns 25 quilòmetres. El fum va causar afeccions en la mateixa Sollana, així com en els municipis veïns d'Algemesí, Silla i SUECA. També ha afectat la circulació en l'A-38, entre Sollana i Cullera, així com al tram Sollana-Sueca de la línia ferroviària València-Gandia, on la circulació es va restablir a les 22.35 hores. Al lloc s'han traslladat efectius de bombers dels parcs de Silla, Cullera, Catarroja, Torrent i Alzira, que han treballat tota la nit.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.