Quatre ferits en un incendi en un habitatge a València

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a València. El sinistre concretament es va original a les 0.31 hores de la matinada, que va ser quan es va alertar a Emergències de les flames en el carrer Salvador Giner de València. Les flames es van estendre amb rapidesa i van afectar les persones que es trobaven dins. Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va desplaçar fins al lloc una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Assistit (TNA) per tal d'atendre els diversos ferits. En total es va atendre cinc persones: una dona de 50 anys per una crisi d'ansietat que va ser atesa en el lloc; un home de 60 anys per intoxicació de monòxid de carboni en el SVB. I per altra banda tres pacients més; una dona de 60 anys per inhalació de fum i ansietat; un home de 41 anys per un esquinç en el turmell, i una altra dona per inhalació de fum també. Aquestos quatre últims pacients van ser traslladats fins a l'Hospital General de València. Es desconeix fins el moment quines han sigut les causes que han originat les flames.

Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Sollana 

L'incendi que es va declarar aquest dissabte a la vesprada en una fàbrica abandonada de Sollana (València), ha quedat estabilitzat aquest diumenge entorn de migdia. El foc va començar en la vesprada del dissabte en una nau de reciclatge de fustes abandonada que ja s'havia incendiat el juny passat. La columna de fum podia veure's des de la ciutat de València, a uns 25 quilòmetres. El fum va causar afeccions en la mateixa Sollana, així com en els municipis veïns d'Algemesí, Silla i SUECA. També ha afectat la circulació en l'A-38, entre Sollana i Cullera, així com al tram Sollana-Sueca de la línia ferroviària València-Gandia, on la circulació es va restablir a les 22.35 hores. Al lloc s'han traslladat efectius de bombers dels parcs de Silla, Cullera, Catarroja, Torrent i Alzira, que han treballat tota la nit.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.