Quatre ferits en un incendi en un habitatge a València

Un incendi es va produir ahir en un habitatge a València. El sinistre concretament es va original a les 0.31 hores de la matinada, que va ser quan es va alertar a Emergències de les flames en el carrer Salvador Giner de València. Les flames es van estendre amb rapidesa i van afectar les persones que es trobaven dins. Segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències va desplaçar fins al lloc una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Transport No Assistit (TNA) per tal d'atendre els diversos ferits. En total es va atendre cinc persones: una dona de 50 anys per una crisi d'ansietat que va ser atesa en el lloc; un home de 60 anys per intoxicació de monòxid de carboni en el SVB. I per altra banda tres pacients més; una dona de 60 anys per inhalació de fum i ansietat; un home de 41 anys per un esquinç en el turmell, i una altra dona per inhalació de fum també. Aquestos quatre últims pacients van ser traslladats fins a l'Hospital General de València. Es desconeix fins el moment quines han sigut les causes que han originat les flames.

Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Sollana 

L'incendi que es va declarar aquest dissabte a la vesprada en una fàbrica abandonada de Sollana (València), ha quedat estabilitzat aquest diumenge entorn de migdia. El foc va començar en la vesprada del dissabte en una nau de reciclatge de fustes abandonada que ja s'havia incendiat el juny passat. La columna de fum podia veure's des de la ciutat de València, a uns 25 quilòmetres. El fum va causar afeccions en la mateixa Sollana, així com en els municipis veïns d'Algemesí, Silla i SUECA. També ha afectat la circulació en l'A-38, entre Sollana i Cullera, així com al tram Sollana-Sueca de la línia ferroviària València-Gandia, on la circulació es va restablir a les 22.35 hores. Al lloc s'han traslladat efectius de bombers dels parcs de Silla, Cullera, Catarroja, Torrent i Alzira, que han treballat tota la nit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.