10.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Tres funcionaris ferits en ser agredits per un intern en la presó d’Albocàsser

Centre Penitenciari Castelló II

Un intern agredix a tres funcionaris en la presó d’Albocàsser | Google Maps

Un intern de la presó de Castelló II, situada en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), ha agredit a tres treballadors del centre penitenciari este dimarts. Concretament, els fets s’han produït en el mòdul 13, destinat als FIES IV (forces i cosos de seguretat de l’estat), segons han informat els sindicats Agrupació dels Cosos de l’Administració d’Institucions Penitenciaries (ACAIP) i Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF).

 

Cap a les 12.30 hores, l’intern ha començat a pegar colps a dos funcionaris i un Cap de Servicis, enmig d’un atac d’ira. Segons les mateixes fonts, l’agressor es trobava en una discussió amb un altre pres quan els treballadors han intervingut per a aïllar-lo dels altres presos.

 

En el moment en què els funcionaris han començat a registrar al pres, mentres esperaven al Cap de Servicis, l’intern ha començat a pegar-los punyades i puntades. Una volta ha arribat el Cap de Servicis, l’ha espentat, pel que el funcionari ha patit un fort colp en l’esquena. Fins i tot altres presos han intentat frenar-lo.

 

Han hagut d’acudir més funcionaris d’altres mòduls

«Davant de la gravetat de la situació, ha sigut necessari reclamar la presència de més funcionaris dels altres mòduls del centre per a poder reduir a l’intern i traslladar-lo al Departament d’Aïllament», expliquen fonts del centre. Dos dels funcionaris han sigut atesos per l’equip mèdic del mateix centre, mentres que el Cap de Servicis, una volta atés en la presó, ha hagut de ser traslladat a un hospital per la gravetat dels colps.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.