Tres funcionaris ferits en ser agredits per un intern en la presó d’Albocàsser

Centre Penitenciari Castelló II

Un intern agredix a tres funcionaris en la presó d’Albocàsser | Google Maps

Un intern de la presó de Castelló II, situada en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), ha agredit a tres treballadors del centre penitenciari este dimarts. Concretament, els fets s’han produït en el mòdul 13, destinat als FIES IV (forces i cosos de seguretat de l’estat), segons han informat els sindicats Agrupació dels Cosos de l’Administració d’Institucions Penitenciaries (ACAIP) i Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF).

 

Cap a les 12.30 hores, l’intern ha començat a pegar colps a dos funcionaris i un Cap de Servicis, enmig d’un atac d’ira. Segons les mateixes fonts, l’agressor es trobava en una discussió amb un altre pres quan els treballadors han intervingut per a aïllar-lo dels altres presos.

 

En el moment en què els funcionaris han començat a registrar al pres, mentres esperaven al Cap de Servicis, l’intern ha començat a pegar-los punyades i puntades. Una volta ha arribat el Cap de Servicis, l’ha espentat, pel que el funcionari ha patit un fort colp en l’esquena. Fins i tot altres presos han intentat frenar-lo.

 

Han hagut d’acudir més funcionaris d’altres mòduls

«Davant de la gravetat de la situació, ha sigut necessari reclamar la presència de més funcionaris dels altres mòduls del centre per a poder reduir a l’intern i traslladar-lo al Departament d’Aïllament», expliquen fonts del centre. Dos dels funcionaris han sigut atesos per l’equip mèdic del mateix centre, mentres que el Cap de Servicis, una volta atés en la presó, ha hagut de ser traslladat a un hospital per la gravetat dels colps.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU