Tres funcionaris ferits en ser agredits per un intern en la presó d’Albocàsser

Centre Penitenciari Castelló II

Un intern agredix a tres funcionaris en la presó d’Albocàsser | Google Maps

Un intern de la presó de Castelló II, situada en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), ha agredit a tres treballadors del centre penitenciari este dimarts. Concretament, els fets s’han produït en el mòdul 13, destinat als FIES IV (forces i cosos de seguretat de l’estat), segons han informat els sindicats Agrupació dels Cosos de l’Administració d’Institucions Penitenciaries (ACAIP) i Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF).

 

Cap a les 12.30 hores, l’intern ha començat a pegar colps a dos funcionaris i un Cap de Servicis, enmig d’un atac d’ira. Segons les mateixes fonts, l’agressor es trobava en una discussió amb un altre pres quan els treballadors han intervingut per a aïllar-lo dels altres presos.

 

En el moment en què els funcionaris han començat a registrar al pres, mentres esperaven al Cap de Servicis, l’intern ha començat a pegar-los punyades i puntades. Una volta ha arribat el Cap de Servicis, l’ha espentat, pel que el funcionari ha patit un fort colp en l’esquena. Fins i tot altres presos han intentat frenar-lo.

 

Han hagut d’acudir més funcionaris d’altres mòduls

«Davant de la gravetat de la situació, ha sigut necessari reclamar la presència de més funcionaris dels altres mòduls del centre per a poder reduir a l’intern i traslladar-lo al Departament d’Aïllament», expliquen fonts del centre. Dos dels funcionaris han sigut atesos per l’equip mèdic del mateix centre, mentres que el Cap de Servicis, una volta atés en la presó, ha hagut de ser traslladat a un hospital per la gravetat dels colps.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.

Avis per calor intensa en tres comarques de Castelló este dilluns

Sanitat ha activat el nivell de risc taronja per calor en una vintena de municipis del nord de Castelló, mentres Aemet preveu màximes pròximes als 40 graus en punts de l’interior valencià.

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.