11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Tres funcionaris ferits en ser agredits per un intern en la presó d’Albocàsser

Centre Penitenciari Castelló II

Un intern agredix a tres funcionaris en la presó d’Albocàsser | Google Maps

Un intern de la presó de Castelló II, situada en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), ha agredit a tres treballadors del centre penitenciari este dimarts. Concretament, els fets s’han produït en el mòdul 13, destinat als FIES IV (forces i cosos de seguretat de l’estat), segons han informat els sindicats Agrupació dels Cosos de l’Administració d’Institucions Penitenciaries (ACAIP) i Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF).

 

Cap a les 12.30 hores, l’intern ha començat a pegar colps a dos funcionaris i un Cap de Servicis, enmig d’un atac d’ira. Segons les mateixes fonts, l’agressor es trobava en una discussió amb un altre pres quan els treballadors han intervingut per a aïllar-lo dels altres presos.

 

En el moment en què els funcionaris han començat a registrar al pres, mentres esperaven al Cap de Servicis, l’intern ha començat a pegar-los punyades i puntades. Una volta ha arribat el Cap de Servicis, l’ha espentat, pel que el funcionari ha patit un fort colp en l’esquena. Fins i tot altres presos han intentat frenar-lo.

 

Han hagut d’acudir més funcionaris d’altres mòduls

«Davant de la gravetat de la situació, ha sigut necessari reclamar la presència de més funcionaris dels altres mòduls del centre per a poder reduir a l’intern i traslladar-lo al Departament d’Aïllament», expliquen fonts del centre. Dos dels funcionaris han sigut atesos per l’equip mèdic del mateix centre, mentres que el Cap de Servicis, una volta atés en la presó, ha hagut de ser traslladat a un hospital per la gravetat dels colps.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.