Tres funcionaris ferits en ser agredits per un intern en la presó d’Albocàsser

Centre Penitenciari Castelló II

Un intern agredix a tres funcionaris en la presó d’Albocàsser | Google Maps

Un intern de la presó de Castelló II, situada en Albocàsser, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), ha agredit a tres treballadors del centre penitenciari este dimarts. Concretament, els fets s’han produït en el mòdul 13, destinat als FIES IV (forces i cosos de seguretat de l’estat), segons han informat els sindicats Agrupació dels Cosos de l’Administració d’Institucions Penitenciaries (ACAIP) i Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF).

 

Cap a les 12.30 hores, l’intern ha començat a pegar colps a dos funcionaris i un Cap de Servicis, enmig d’un atac d’ira. Segons les mateixes fonts, l’agressor es trobava en una discussió amb un altre pres quan els treballadors han intervingut per a aïllar-lo dels altres presos.

 

En el moment en què els funcionaris han començat a registrar al pres, mentres esperaven al Cap de Servicis, l’intern ha començat a pegar-los punyades i puntades. Una volta ha arribat el Cap de Servicis, l’ha espentat, pel que el funcionari ha patit un fort colp en l’esquena. Fins i tot altres presos han intentat frenar-lo.

 

Han hagut d’acudir més funcionaris d’altres mòduls

«Davant de la gravetat de la situació, ha sigut necessari reclamar la presència de més funcionaris dels altres mòduls del centre per a poder reduir a l’intern i traslladar-lo al Departament d’Aïllament», expliquen fonts del centre. Dos dels funcionaris han sigut atesos per l’equip mèdic del mateix centre, mentres que el Cap de Servicis, una volta atés en la presó, ha hagut de ser traslladat a un hospital per la gravetat dels colps.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.