Tres homes detinguts per furtar i intentar revendre 400 quilos de cítrics furtats a Cullera

 

Tres homes han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver intentat vendre en una fruiteria de Cullera 400 quilos de cítrics furtats, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. Els detinguts, de nacionalitat espanyola i els tres de 26 anys, estan acusats d’un delicte continuats de robatori de cítrics. Esta actuació ha sigut duta a terme per efectius de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Sueca, encarregats d’este tipus d’operacions. Els agents van interceptar a dos dels implicats mentre pretenien vendre cítrics en una fruiteria de Cullera. Els detinguts es feien passar pels propietaris del producte per a intentar subministrar de mercaderia els diferents establiments de la zona. L’Equip Roca va dur a terme una investigació en col·laboració amb la Policia Local de Cullera, i van poder esclarir els tres robatoris comesos a principis del mes de novembre en les localitats de Cullera i Tavernes de la Valldigna. En total, són 400 els quilos de mandarines i taronges recuperades pels agents; uns productes que ja han sigut retornats als seus vertaders propietaris. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Deganat dels Jutjats de Sueca.

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.