Tres homes detinguts per furtar i intentar revendre 400 quilos de cítrics furtats a Cullera

 

Tres homes han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver intentat vendre en una fruiteria de Cullera 400 quilos de cítrics furtats, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. Els detinguts, de nacionalitat espanyola i els tres de 26 anys, estan acusats d’un delicte continuats de robatori de cítrics. Esta actuació ha sigut duta a terme per efectius de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Sueca, encarregats d’este tipus d’operacions. Els agents van interceptar a dos dels implicats mentre pretenien vendre cítrics en una fruiteria de Cullera. Els detinguts es feien passar pels propietaris del producte per a intentar subministrar de mercaderia els diferents establiments de la zona. L’Equip Roca va dur a terme una investigació en col·laboració amb la Policia Local de Cullera, i van poder esclarir els tres robatoris comesos a principis del mes de novembre en les localitats de Cullera i Tavernes de la Valldigna. En total, són 400 els quilos de mandarines i taronges recuperades pels agents; uns productes que ja han sigut retornats als seus vertaders propietaris. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Deganat dels Jutjats de Sueca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.