Tres homes detinguts per furtar i intentar revendre 400 quilos de cítrics furtats a Cullera

 

Tres homes han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver intentat vendre en una fruiteria de Cullera 400 quilos de cítrics furtats, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. Els detinguts, de nacionalitat espanyola i els tres de 26 anys, estan acusats d’un delicte continuats de robatori de cítrics. Esta actuació ha sigut duta a terme per efectius de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Sueca, encarregats d’este tipus d’operacions. Els agents van interceptar a dos dels implicats mentre pretenien vendre cítrics en una fruiteria de Cullera. Els detinguts es feien passar pels propietaris del producte per a intentar subministrar de mercaderia els diferents establiments de la zona. L’Equip Roca va dur a terme una investigació en col·laboració amb la Policia Local de Cullera, i van poder esclarir els tres robatoris comesos a principis del mes de novembre en les localitats de Cullera i Tavernes de la Valldigna. En total, són 400 els quilos de mandarines i taronges recuperades pels agents; uns productes que ja han sigut retornats als seus vertaders propietaris. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Deganat dels Jutjats de Sueca.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.