Tres homes detinguts per furtar i intentar revendre 400 quilos de cítrics furtats a Cullera

 

Tres homes han sigut detinguts este dimarts acusats d’haver intentat vendre en una fruiteria de Cullera 400 quilos de cítrics furtats, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. Els detinguts, de nacionalitat espanyola i els tres de 26 anys, estan acusats d’un delicte continuats de robatori de cítrics. Esta actuació ha sigut duta a terme per efectius de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Sueca, encarregats d’este tipus d’operacions. Els agents van interceptar a dos dels implicats mentre pretenien vendre cítrics en una fruiteria de Cullera. Els detinguts es feien passar pels propietaris del producte per a intentar subministrar de mercaderia els diferents establiments de la zona. L’Equip Roca va dur a terme una investigació en col·laboració amb la Policia Local de Cullera, i van poder esclarir els tres robatoris comesos a principis del mes de novembre en les localitats de Cullera i Tavernes de la Valldigna. En total, són 400 els quilos de mandarines i taronges recuperades pels agents; uns productes que ja han sigut retornats als seus vertaders propietaris. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Deganat dels Jutjats de Sueca.

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.