13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Les tres millors tendes valencianes per a comprar torró per als pròxims Nadals

En pocs menys de dos mesos, comença una de les èpoques de l’any més especials, el Nadal. Tot i que a la Comunitat Valenciana encara sembla que estem dient adeu a l’estiu per les altes temperatures que s’han registrat esta tardor, arranca el compte enrere per a preparar les celebracions nadalenques amb família i amics. Una de les coses a la que més atenció se li dedica és al menjar. I és que són diversos els dies en el que les taules de les famílies valencianes servixen els millors plats. Però, no pot faltar el postre i els dolços, especialment el torró. Per això, et deixem ací els millors llocs per a comprar torró tradicional a la Comunitat:

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València | Galiana

 

1. Turrones Galiana: En ple centre de la ciutat de València podem trobar un lloc on comprar un deliciós torró. Turrones Galiana porta fabricant torró des de fa més de 65 anys. Els seus fundadors nascuts en la població alacantina de Xixona, la localitat torronera per excel·lència, arribaren a València amb la idea de mantenir les receptes tradicionals i artesanals dels seus avantpassats. Així, enfront del teatre Olympia es troba la seua tenda però també es pot fer la compra a través d’Internet.

 

2. Turrones Ramos: Es tracta d’un altre fabricant amb molta història nascut l’any 1890 a Xixona. L’obrador es troba a Xixona però la seua tenda està ubicada en el centre històric de València, al costat de l’església de Santa Catalina, la plaça de la Reina i la plaça Redona. Esta compta amb una gran varietat de turrons clàssics, sense sucre, d’obrador i altres varietats. A la seua pàgina web es pot realitzar la compra o encomanar les caixes que preparen. 

Imatge d'un dels Turrons que fabriquen

Imatge d’un dels torrons que fabriquen | Blog de la tenda de Turrones Ramos

 

 

Últimes notícies

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.