Les tres millors tendes valencianes per a comprar torró per als pròxims Nadals

En pocs menys de dos mesos, comença una de les èpoques de l’any més especials, el Nadal. Tot i que a la Comunitat Valenciana encara sembla que estem dient adeu a l’estiu per les altes temperatures que s’han registrat esta tardor, arranca el compte enrere per a preparar les celebracions nadalenques amb família i amics. Una de les coses a la que més atenció se li dedica és al menjar. I és que són diversos els dies en el que les taules de les famílies valencianes servixen els millors plats. Però, no pot faltar el postre i els dolços, especialment el torró. Per això, et deixem ací els millors llocs per a comprar torró tradicional a la Comunitat:

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València | Galiana

 

1. Turrones Galiana: En ple centre de la ciutat de València podem trobar un lloc on comprar un deliciós torró. Turrones Galiana porta fabricant torró des de fa més de 65 anys. Els seus fundadors nascuts en la població alacantina de Xixona, la localitat torronera per excel·lència, arribaren a València amb la idea de mantenir les receptes tradicionals i artesanals dels seus avantpassats. Així, enfront del teatre Olympia es troba la seua tenda però també es pot fer la compra a través d’Internet.

 

2. Turrones Ramos: Es tracta d’un altre fabricant amb molta història nascut l’any 1890 a Xixona. L’obrador es troba a Xixona però la seua tenda està ubicada en el centre històric de València, al costat de l’església de Santa Catalina, la plaça de la Reina i la plaça Redona. Esta compta amb una gran varietat de turrons clàssics, sense sucre, d’obrador i altres varietats. A la seua pàgina web es pot realitzar la compra o encomanar les caixes que preparen. 

Imatge d'un dels Turrons que fabriquen

Imatge d’un dels torrons que fabriquen | Blog de la tenda de Turrones Ramos

 

 

Últimes notícies

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.