Les tres millors tendes valencianes per a comprar torró per als pròxims Nadals

En pocs menys de dos mesos, comença una de les èpoques de l’any més especials, el Nadal. Tot i que a la Comunitat Valenciana encara sembla que estem dient adeu a l’estiu per les altes temperatures que s’han registrat esta tardor, arranca el compte enrere per a preparar les celebracions nadalenques amb família i amics. Una de les coses a la que més atenció se li dedica és al menjar. I és que són diversos els dies en el que les taules de les famílies valencianes servixen els millors plats. Però, no pot faltar el postre i els dolços, especialment el torró. Per això, et deixem ací els millors llocs per a comprar torró tradicional a la Comunitat:

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València | Galiana

 

1. Turrones Galiana: En ple centre de la ciutat de València podem trobar un lloc on comprar un deliciós torró. Turrones Galiana porta fabricant torró des de fa més de 65 anys. Els seus fundadors nascuts en la població alacantina de Xixona, la localitat torronera per excel·lència, arribaren a València amb la idea de mantenir les receptes tradicionals i artesanals dels seus avantpassats. Així, enfront del teatre Olympia es troba la seua tenda però també es pot fer la compra a través d’Internet.

 

2. Turrones Ramos: Es tracta d’un altre fabricant amb molta història nascut l’any 1890 a Xixona. L’obrador es troba a Xixona però la seua tenda està ubicada en el centre històric de València, al costat de l’església de Santa Catalina, la plaça de la Reina i la plaça Redona. Esta compta amb una gran varietat de turrons clàssics, sense sucre, d’obrador i altres varietats. A la seua pàgina web es pot realitzar la compra o encomanar les caixes que preparen. 

Imatge d'un dels Turrons que fabriquen

Imatge d’un dels torrons que fabriquen | Blog de la tenda de Turrones Ramos

 

 

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.