Les tres millors tendes valencianes per a comprar torró per als pròxims Nadals

En pocs menys de dos mesos, comença una de les èpoques de l’any més especials, el Nadal. Tot i que a la Comunitat Valenciana encara sembla que estem dient adeu a l’estiu per les altes temperatures que s’han registrat esta tardor, arranca el compte enrere per a preparar les celebracions nadalenques amb família i amics. Una de les coses a la que més atenció se li dedica és al menjar. I és que són diversos els dies en el que les taules de les famílies valencianes servixen els millors plats. Però, no pot faltar el postre i els dolços, especialment el torró. Per això, et deixem ací els millors llocs per a comprar torró tradicional a la Comunitat:

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València | Galiana

 

1. Turrones Galiana: En ple centre de la ciutat de València podem trobar un lloc on comprar un deliciós torró. Turrones Galiana porta fabricant torró des de fa més de 65 anys. Els seus fundadors nascuts en la població alacantina de Xixona, la localitat torronera per excel·lència, arribaren a València amb la idea de mantenir les receptes tradicionals i artesanals dels seus avantpassats. Així, enfront del teatre Olympia es troba la seua tenda però també es pot fer la compra a través d’Internet.

 

2. Turrones Ramos: Es tracta d’un altre fabricant amb molta història nascut l’any 1890 a Xixona. L’obrador es troba a Xixona però la seua tenda està ubicada en el centre històric de València, al costat de l’església de Santa Catalina, la plaça de la Reina i la plaça Redona. Esta compta amb una gran varietat de turrons clàssics, sense sucre, d’obrador i altres varietats. A la seua pàgina web es pot realitzar la compra o encomanar les caixes que preparen. 

Imatge d'un dels Turrons que fabriquen

Imatge d’un dels torrons que fabriquen | Blog de la tenda de Turrones Ramos

 

 

Últimes notícies

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.