Les tres millors tendes valencianes per a comprar torró per als pròxims Nadals

En pocs menys de dos mesos, comença una de les èpoques de l’any més especials, el Nadal. Tot i que a la Comunitat Valenciana encara sembla que estem dient adeu a l’estiu per les altes temperatures que s’han registrat esta tardor, arranca el compte enrere per a preparar les celebracions nadalenques amb família i amics. Una de les coses a la que més atenció se li dedica és al menjar. I és que són diversos els dies en el que les taules de les famílies valencianes servixen els millors plats. Però, no pot faltar el postre i els dolços, especialment el torró. Per això, et deixem ací els millors llocs per a comprar torró tradicional a la Comunitat:

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València

Imatge de la tenda Galiana ubicada al centre de València | Galiana

 

1. Turrones Galiana: En ple centre de la ciutat de València podem trobar un lloc on comprar un deliciós torró. Turrones Galiana porta fabricant torró des de fa més de 65 anys. Els seus fundadors nascuts en la població alacantina de Xixona, la localitat torronera per excel·lència, arribaren a València amb la idea de mantenir les receptes tradicionals i artesanals dels seus avantpassats. Així, enfront del teatre Olympia es troba la seua tenda però també es pot fer la compra a través d’Internet.

 

2. Turrones Ramos: Es tracta d’un altre fabricant amb molta història nascut l’any 1890 a Xixona. L’obrador es troba a Xixona però la seua tenda està ubicada en el centre històric de València, al costat de l’església de Santa Catalina, la plaça de la Reina i la plaça Redona. Esta compta amb una gran varietat de turrons clàssics, sense sucre, d’obrador i altres varietats. A la seua pàgina web es pot realitzar la compra o encomanar les caixes que preparen. 

Imatge d'un dels Turrons que fabriquen

Imatge d’un dels torrons que fabriquen | Blog de la tenda de Turrones Ramos

 

 

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.