Tres persones ferides en dos atropellaments en Alacant

 

La unitat d’Atestats de la Policia Local investiga les causes de dos accidents amb atropellaments este dissabte. El primer de la nit s’ha registrat passades les 23.00 hores, en la intersecció del carrer del Doctor Rafael Martínez Sant Pere amb el del Periodista Rodolfo Salazar, a on per causes que s’investiguen es produïa l’atropellament d’un vianant per una moto. En el sinistre el vianant ha patit ferides greus, i el conductor també ha acabat lesionat, i els dos han sigut evacuats fins a l’Hospital General d’Alacant.

 

De la mateixa manera, la Policia Local també ha acudit simultàniament, passades  les 23.00 hores, fins al carrer del General Espartero, per la caiguda de la vorera d’un vianant que transitava per esta, i per causes que s’investiguen en eixe moment circulava un turisme, i s’ha produït un altre atropellament, en esta ocasió, amb lesions lleus, encara que també esta víctima ha sigut traslladat fins al mateix hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les tres víctimes.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.